کد خبر 842710
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
حسن زمانی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است که با برگزاری مسابقات لیگ برتر با این فشردگی، تیم‌های لیگ برتر را متضرر می‌کند.

به گزارش مشرق، حسن زمانی درباره پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت تهران، اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود. فکر می‌کنم بچه‌های استقلال حدود 15 موقعیت را از دست دادند تا فقط با دو گل برنده شویم.

وی با انتقاد از برنامه سازمان لیگ برای فشردگی بازی‌ها، یادآور شد:‌ بازیکنان ملی‌پوش تیم استقلال 24 ساعت قبل از بازی به تیم اضافه شدند و خسته هم بودند. ما باید به دنبال سلامت بازیکنان باشیم تا اینکه بخواهیم تکلیف را از گردن خودمان برداریم و فقط بگوییم که «بله، ما هم مسابقات را برگزار کردیم».

برگزاری بازی‌های لیگ برتر با این عجله و با این وضعیت اصلاً و ابداً به نفع فوتبال کشور نیست. اگر خدایی نکرده یکی از این بازیکنان ملی‌پوش بر اساس فشاری که به او وارد می‌شود، مصدوم شود و جام جهانی را از دست بدهد، کشور ایران آسیب خواهد دید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران آمادگی حضور در جام جهانی را ندارند و لیگ برتر باید تعطیل شود، گفت: نه تعطیلی، نه برگزار کردن بازی‌ها با این عجله. تعادل باید در این بین رعایت شود و ما فشار نیاوریم که این بازی برگزار شود یا آن بازی برگزار نشود. اگر این برنامه ادامه داشته باشد، سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد. این فقط مسئله استقلال نیست، مسئله آبرو و حیثیت ایران است. من این را قبول ندارم که بازیکنان ایرانی آمادگی بدنی لازم را ندارد. بلکه به عقیده من بازیکنان ایرانی که در باشگاه‌های داخلی بازی می‌کنند، درست همتراز ملی‌پوشانی هستند که در خارج از کشور بازی می‌کنند.

زمانی در پاسخ به این سوال که «اگر فشارهای کی‌روش برای تعطیلی مسابقات لیگ برتر به نتیجه برسد، واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود؟»، تصریح کرد: ما قطعاً مخالف این موضوع هستیم و به هیچ وجه با تصمیم سازمان لیگ موافقت نخواهیم کرد. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازی‌ها را با فاصله برگزار کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد US ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
    0 1
    حالا که امسال تیم کیسه کشها هم از این برنامه ریزی شکاکی شده پای آبروی ایران وسط است پس پارسال موقع بازیهای پرسپولیس آبروی ایران در پیش نبود حقا که ذات این باشگاه خراب و فاسد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس