ساغلام

ارطغرل ساغلام در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که قراردادش آخر فروردین ماه به اتمام می‌رسد و با این اوصاف شاید او دو بازی پایانی تراکتورسازی در لیگ برتر را هم نبیند.

به گزارش مشرق، ارطغرل ساغلام اواسط فصل جاری لیگ برتر به تیم تراکتورسازی پیوست و جایگزین یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم شد. با حضور سرمربی ترک‌تبار روی نیمکت تراکتورسازی، این تیم با وجود نمایش‌های خوبی که ارائه می‌دهد، نتایجش تفاوت چندان زیادی نکرده است. تراکتورسازی در لیگ برتر در همان نیمه پایین جدول مانده است و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس خیلی اندکی برای صعود از گروهش دارد.

 

ساغلام در آخرین گفت‌وگویی که با یک سایت ترکیه‌ای داشته، اعلام کرده است که قراردادش تا 20 آپریل (31 فروردین ماه) است، این در حالی است که لیگ برتر ایران هفتم اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام می‌رسد؛ یعنی قرارداد ساغلام یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر ایران به اتمام می‌رسد. آخرین بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم سه‌شنبه، 28 فروردین ماه مقابل الغرافه قطر برگزار می‌شود.

یکی از بندهایی که در قرارداد ساغلام به‌عنوان «آپشن» گنجانده شده، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. عملکرد مناسب در لیگ قهرمانان آسیا برای مدیران باشگاه تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد و آنها در مقطعی که به دنبال جایگزین یحیی گل‌محمدی بودند، تأکید ویژه‌ای روی این موضوع داشتند. ساغلام اگرچه مدعی شده در تبریز همه از عملکرد او راضی هستند و می‌خواهند قراردادش را تمدید کنند، اما به نظر می‌آید که شاید اگر ساغلام نتواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد، حتی دو هفته پایانی لیگ برتر ایران را هم نبیند.

قرارداد ساغلام و دستیارانش برای یک نیم‌فصل برای تراکتورسازی چیزی حدود چهار میلیارد تومان آب خورده و تمدید قرارداد و ادامه همکاری برای فصل آینده هم منوط به توافق مالی است. اگر فرض را بر این بگذاریم که دو طرف برای ادامه همکاری به توافق برسند، قرارداد ساغلام و دستیارانش برای یک فصل دست‌کم به هشت میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد. با این اوصاف، ادامه همکاری ساغلام و تراکتورسازی در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احد IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
    0 0
    حالااگه پرسپولیس یااستقلال واسه یه نیم فصل چهارمیلیاردواسه یه مربی خرج میکردن, اونم بااین وضع نتیجه گرفتن تراکتور, حتمابرنامه نودبه قضیه ورودمیکرد ورسانه کلی حرف وحاشیه میساختن. ولی حالاهیچکس به روی خودش نمیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس