اسپانیا و آرژانتین

آرژانتین در مادرید بدون لیونل مسی مقابل اسپانیا شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش مشرق، در شبی که غیبت لیونل مسی به وضوح دیده می شد، اسپانیا با 6 گل آلبی سلسته را شکست داد تا خط و نشانی بزرگ برای رقبای خود کشیده باشد.

در این بازی دیگو کاستا (۱۴)، ایسکو (۲۷، ۵۲ و ۷۵)، تیاگو آلکانترا (۵۵) وایاگو آسپاس (۷۴) و برای اسپانیا گلزنی کردند. برای آرژانتین نیز هرنان نیکولاس اوتامندی (۳۹) موفق به گلزنی شد.

فیلم خلاصه دیدار اسپانیا و آرژانتین را اینجا ببینید

لیونل مسی که بخاطر مصدومیت بازی قبلی آرژانتین مقابل ایتالیا را از دست داده بود در این مسابقه هم به میدان نرفت و از جایگاه ویژه شکست تلخ آلبی سلسته را نظاره کرد.

بازی با برتری اسپانیا آغاز شد و این تیم در دقیقه 12 و روی پاس فنی آسنسیو و ضربه دقیق دیگو کاستا به گل اول دست یافت.

حملات لاروخا باز هم ادامه یافت و در دقیقه 27 و باز هم روی ارسال زمینی آسنسیو، این بار هم تیمی او ایسکو با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند.

بعد از دریافت 2 گل، آرژانتین تلاش زیادی برای جبران داشت و نهایتا در دقیقه 37 و روی ارسال بانگا، با ضربه سر اوتامندی اختلاف را به حداقل رساند.

با شروع نیمه دوم حملات لاروخا ادامه یافت و در دقیقه 53 ایسکو موفق شد روی پاس رو به بیرون آسپاس، با ضربه ای زمینی گل سوم را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و تنها 4 دقیقه بعد این بار تیاگو در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم زننده گل چهارم لقب گرفت.

در ادامه آرژانتین می توانست اختلاف را کم کند اما ضربه سر اوتامندی به دیرک دروازه اسپانیا برخورد کرد.

در دقیقه 74 این بار آسپاس با فراری دیدنی تک به تک شد و گل پنجم را نیز به ثمر رساند. تنها یک دقیقه بعد این بار ایسکو با ضربه ای دقیق از درون محوطه هت تریک کرد و زننده گل ششم لقب گرفت.

در ادامه و با توجه به عصبی بودن بازیکنان آرژانتین، چند بار درگیری در بین بازیکنان 2 تیم ایجاد شد و نهایتا اسپانیا با همان 6 گل رقیب نامدار خود را مغلوب کرد.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرید IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    4 0
    توجام جهانی خدا به ایران رحم کنه. با آماده ترین حالت تیم اسپانیا تو سالهای اخیر مواجهیم. امیدوارم حداقل اگه میبازیم ولی آبرومندانه ببازیم.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    4 0
    پناه می بریم بخدا
  • طاهری IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    3 0
    عاقا بهتره فرارکنیم یا یه نسخه ببریم وبگیم ما حالمون خوش نیست ونمیتونیم بیایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس