کد خبر 842310
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
پیرحسین کولیوند

پیرحسین کولیوند گفت: حادثه سقوط هواپیما برای من بسیار تلخ بود و مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد و بسیار ناراحت و غمگین شدم.

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کل کشور در خصوص تلخ‌ترین و تاسف برانگیزترین حادثه سال ۹۶ گفت: حادثه سقوط هواپیما برای من بسیار تلخ بود و مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد و بسیار ناراحت و غمگین شدم.


وی هم چنین در خصوص بهترین اتفاقی که در سال ۹۶ تجربه کرده است افزود: تولد نوزادان در بالگردها از جمله خاطرات شیرینی بود که در این سال برای من در اورژانس رخ داد.


کولیوند تصریح کرد: هم چنین میلاد نوزادان در مناطق زلزله زده کرمانشاه در کمپ‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، پیوند عضوهایی که در این سال شکل گرفت و خیلی از افرادی که فکر می‌کردیم شاید حتما به کام مرگ می‌روند، اما با پیوند عضو موفق زنده ماندند هم در زلزله کرمانشاه و هم افرادی که دچارسکته شده اند با پیوند موفق در سال ۹۶ روبه رو بودند.


رئیس سازمان اورژانس کل کشور ادامه داد: ما ۸۰۰ نفر از افرادی که دچار سکته مغزی می‌شوند و حتما باید فلج می‌شدند را در همین یک سال گذشته در شهر تهران نجات دادیم و سالم و سلامت به خانه‌های خود بازگشتند این‌ها از بهترین و شیرین‌ترین خاطراتی بود که در سال ۹۶ در اورژانس برای من رقم خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس