مهدی طارمی و سردار آزمون

نشریه «رکورد» پرتغال با اشاره به بازگشت سردار آزمون و مهدی طارمی به ترکیب تیم ملی کشورمان نوشت ایران با خط حمله تقویت شده به مصاف این تیم می رود.

به گزارش مشرق،  «رکورد» نوشت: ایران فردا با الجزایر روبرو خواهد شد، و کارلوس کی روش می تواند با توجه به گزینه هایی که در خط حمله تیمش دارد، نفس راحتی بکشد. سردار آزمون، نفر اصلی خط حمله تیم به همراه مهدی طارمی دیروز در اتریش در تمرینات تیم شرکت کرده بودند و اگر همه چیز امروز بدون مشکل پیش برود، آنها می توانند در بازی تدارکاتی دوم ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸، شرکت کنند.

آزمون به دلیل مصدومیت پای چپش در برابر تونس به میدان نرفت، اما به نظر می رسد در حال حاضر آمادگی خود را به دست آورده است. خط حمله ایران به دلیل بهبودی این دو بازیکن تقویت شده و کی روش نیز در بازی برابر الجزایر باید تلاش کند ترکیب نهایی خود را برای جام جهانی روسیه تعیین کند.

«رکورد» در پایان نوشته، در حالی که بیراوند دروازه بان اول ایران است اما امیر عابدزاده که با ماریتیمو قرارداد دارد و همچنان با تیم ملی ایران کار می کند و امیدوار است که بخشی از فهرست نهایی تیم ملی ایران باشد. اگر برای این بازی انتخاب شود، شانسش برای حضور در جام جهانی افزایش می یابد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    1 10
    البته وجود طارمی و مهارتهای خاص وی تنها باعث می شود که این الجزایر باشد که نفس راحت می کشد
    • علی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
      3 1
      مگه مهاجمی برتر از طارمی هم تو ایران هست؟؟؟!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    1 2
    با پنالتی زدن چیپ و توپ به اسمان زدن جلوی دروازه خالی فعلا بهتر از طارمی توی این قبیل کارها نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس