کد خبر 842156
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
موشک

گروه اطلاع رسانی نظامی یمن فیلم مربوط به لحظه شلیک موشک‎های بالستیک یمن به خاک عربستان را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، گروه اطلاع رسانی نظامی یمن موسوم به «الاعلام الحربی» فیلم مربوط به لحظه شلیک دیشب تعدادی موشک میان برد و دور برد به سمت خاک عربستان را منتشر کرده است.

دانلود

الاعلام الحربی یمن امروز دوشنبه فیلم لحظه شلیک موشک بالستیک دوربرد از نوع برکان اچ۲ به سمت فرودگاه ملک خالد در ریاض و همچنین لحظه شلیک موشک میان برد از نوع قاهر ام۲ به سمت فرودگاه ابها در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را منتشر کرده است.

الاعلام الحربی همچنین فیلم لحظه شلیک موشک‌های بالستیک بدر۱ به سمت فرودگاه جازان را منتشر و تاکید کرد که همه این موشک ها با دقت بالا به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

یگان موشکی یمن دیشب در چهارمین سالگرد آغاز جنگ عربستان علیه این کشور، چندین هدف مهم در خاک عربستان را هدف موشکهای بالستیک خود قرار داد.

یگان موشکی یمن، این عملیات موشکی را «شهید ابوعقیل» نامگذاری و اعلام کرد که موشک‎های شلیک شده از نوع برکان اچ ۲، بدر و قاهر۲M و هدف آنها فرودگاه بین‌المللی ملک خالد شهر ریاض، فرودگاه ابها در عسیر و فرودگاه جیزان و مناطقی در جنوب عربستان بوده است.

تلویزیون دولتی عربستان از رهگیری یک موشک بالستیک توسط سامانه دفاع هوایی این کشور بر فراز ریاض خبر داده است، با این حال شاهدان عینی و کاربران شبکه های اجتماعی از شنیده شدن صدای چندین انفجار خبر دادند.

کاربران شبکه های اجتماعی می‌گویند که سامانه‌های دفاع موشکی آمریکایی  دیشب (یک شنبه شب) به جای رهگیری و منهدم‌کردن اهداف واقعی، سایه آنها را نشانه گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پژمان IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    1 2
    تاکید کرد اثابت کردند؟! هیچ موشکی به هدف نخورده و همه ویدیو ها نشون دهنده برخورد یک پاتریوت دچار نقص فنی شده است. و باز هم مثل همیشه بدون هیچ سند، عکس و فیلمی می گند به هدف خورده و مخاطب احمق فرض کردید
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    1 1
    تلویزیون فیلم انهدام موشک یمنی ها با موشکهای پاتریوت رو نشون داد. بالاخره چی چی شد؟!
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    2 1
    مهم اینه که همشون تو هوا منهدم شدن و غربستان 4 ساله که در جنگه و مردمش هنوز آب تودلشون تکون نخورده
  • M.sh IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    1 0
    الموت لامریکا الموت لاسراییل العن لال یهود
  • M.sh IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    3 2
    العنته ال يهود
  • BE ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    0 0
    یه نوع هشدار بود
  • سرباز وطن AE ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    2 0
    امریکا و اسرائیل از منفور ترین دولت های جهان هستند که نیروهای مقاومت با استقامت و اتحاد داغ سنگینی بر دل انها گذاشته اند ...ما هم منتظر اذن تو هستیم یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس