امریکا و عربستان نمایه

بنا بر اعلام کاخ سفید، مشاوران امنیت ملی و تیم‌های نظامی و اطلاعاتی آمریکا، عربستان و امارات در نشستی سه‌جانبه درباره ایران گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مشاوران امنیت ملی آمریکا، عربستان سعودی و امارات روز جمعه برای گفت‌وگو درباره مسائل «راهبردی» در کاخ سفید با هم دیدار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ادعاهای جدید ضد ایرانی ائتلاف سعودی +عکس

بنا بر بیانیه‌ای که دفتر رسانه‌ای کاخ سفید امروز (دوشنبه) صادر کرده، طرفین در این نشست درباره «مسائل دارای اهمیت راهبردی برای سه کشور، از جمله تلاش مشترک برای مقابله با نفوذ مخرب و رفتار تحریک‌آمیز رژیم ایران» گفت‌وگو کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، مقام‌های ارشد وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری و سرویس‌های اطلاعاتی سه کشور هم در این جلسه حضور داشته‌اند.

بیانیه کاخ سفید می‌افزاید: «این رهبران توافق کردند برای ایجاد و اجرای چارچوبی مشترک جهت کاهش تهدیدات منطقه‌ای و آوردن صلح، ثبات و شکوفایی به خاورمیانه، نشست‌های سه‌جانبه را به صورت دوره‌ای ادامه دهند.»

در یک سال گذشته با روی کار آمدن دولتی جدید در آمریکا روابط میان واشنگتن، ریاض و ابوظبی به شدت تقویت شده و طرفین تلاش می‌کنند اتحادیه علیه ایران ایجاد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
    0 0
    لطفا یکی به اقای ترامپ در جلسات محرمانه سه کشور حتما اطلاعاتی در مورد اتل متل توتوله بده به دردش میخوره اینجوری بهتر میشه از گاو شیر دوشید
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    0 0
    این گفتگوها وهمه گفتگوهای خائنانه و مزورانه دیگر وخیلی ازاتفاقات غیرقابل باوردرسالهای اخیر بلکه دربیش ازیک دهه اخیر،تماما"حاصل همان گفتگوی تمدن های کذایی است!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس