کد خبر 841984
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
الحشد الشعبی

فرماندهی محور شمال در نیروهای «الحشد الشعبی» عراق اعلام کرد که هیچ گونه تحرکی در منطقه سنجار این کشور از سوی ارتش ترکیه مشاهده نشده است.

به گزارش مشرق، الحشد الشعبی عراق اظهارات رئیس جمهوری ترکیه در خصوص انجام عملیات نظامی این کشور در منطقه سنجار عراق را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

اردوغان: عملیات نظامی ترکیه در سنجار عراق آغاز شد

«رائد الکروی»، فرمانده محور شمال نیروهای الحشد الشعبی شامگاه یکشنبه اظهارات اردوغان را تکذیب کرد و گفت که «هیچ گونه تحرکی از سوی نیروهای ترکیه در شهرستان سنجار و حومه آن وجود ندارد و اخبار منتشر شده در چند ساعت گذشته شایعه و دروغ است».

همزمان با موضع گیری الحشد الشعبی درباره اظهارت اردوغان، فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز تکذیب کرد که ارتش ترکیه در شمال عراق تحرکاتی شروع کرده باشد.

رجب طیب اردوغان ساعتی پیش طی سخنرانی خود در یکی از استان‌های ترکیه گفت: «قبلا گفته بودیم که وارد سنجار خواهیم شد، هم‌اکنون عملیات نظامی در آنجا شروع شده است»(جزئیات بیشتر).

او مدعی شد: «ما در داخل و خارج ترکیه با تروریست‌ها در حال جنگ هستیم؛ ترکیه کشور اشغالگر نیست؛ هم و غم ما مقابله با تروریسم است».

وزارت دفاع عراق ساعتی بعد از این ادعای اردوغان هشدار داد که عراق در برابر هرگونه تجاوز نظامی به خاک خود بیکار نخواهد نشست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
    93 29
    عراق اگه قدرت داره جلویه پ ک ک را بگیره که در قندیل و سنجار پایگاه داره عراق فقط اهل شعاره نه عمل
    • آنتی فاشیست IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
      خیلی سوختی که حشد الشعبی گنده گویی اربابت عرعردوغان را تکذیب کرده نه ؟ حیف آب اگه دم دستته
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
      54 13
      تو سوريه هم زياد حرف ميزدن.اردوغان اومد و كارشو كرد.الانم تو عراق ميترسن باز اردوغان شب بياد و كارشو تموم كنه.عراق خودشو نميتونه جمع كنه.تركيه ارتش ازاد رو حمايت كنه سنجا رو هم از تروريستها پاكسازي ميكنن.
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
      2 2
      ترکیه و تروریستهای عرتش عازادش بزودی به درک واصل میشن، این عاقبت همه تروریستهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس