کد خبر 841487
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
حامد حدادی

ستاره بسکتبال ایران به دلیل حضور در کنار خانواده‌ پیشنهاد شانفیل لبنان را رد کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، در جریان رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا به میزبانی لبنان تیم شانفیل، به حامد حدادی، ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا پیشنهادی برای حضور در لیگ لبنان داد که ستاره ایرانی این پیشنهاد را رد کرد.

حدادی که به همراه پتروشیمی در رقابت‌های غرب آسیا حضور داشت و با این تیم قهرمان شد، حضور در مرحله پلی‌آف و نهایی لیگ لبنان به همراه شانفیل را رد کرد.

حدادی حضور در کنار خانواده‌اش را اصلی ترین دلیل برای قبول نکردن پیشنهاد لبنانی‌ها عنوان کرده است.

حتی فادی الخطیب، ستاره بسکتبال لبنان و بازیکن شانفیل نیز با حدادی تماس داشته، اما ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا پیشنهاد لبنانی‌ها را قبول نکرده است ولی از احتمال حضورش در لیگ این کشور خبر داده است.

حدادی در گفت‌وگو با رسانه‌های لبنانی درباره این پیشنهاد گفته است: فادی الخطیب با من تماس گرفت و خیلی نیز صحبت کردیم، اما به او گفتم که باید مدتی در کنار خانواده‌ام باشم و در حال‌ حاضر فرصت حضور در لیگ لبنان را ندارم.

ستاره بسکتبال آسیا ادامه‌ داد: لیگ چین به تازگی به اتمام رسیده است و پس از آن با تیم‌ ‌ملی و پتروشیمی بودم و در حال‌ حاضر تصمیم دارم مدتی را در کنار خانواده‌ام باشم. اما به فادی الخطیب قول دادم که در آینده حتما به این تیم کمک خواهم کرد.

ارزشمندترین بسکتبال آسیا در پاسخ به این سوال که آیا در آینده به لیگ لبنان می‌پیوندد، اظهار کرد: بله. این احتمال وجود دارد. حتی شاید فصل آینده این اتفاق رخ دهد، اما من بسکتبال لبنان را دوست دارم. این کشور را دوست دارم و واقعا علاقمند هستم که در این کشور بازی کنم. لبنان بسکتبالیست‌های خوبی دارد و هم‌چنین از تماشاگران فوق‌العاده‌ای نیز بهره‌مند است و من دوست دارم که در این کشور بازی کنم و حتما این اتفاق در آینده رخ خواهد داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس