صوت/ توضیحات قاضی پور درباره گلابی خوردنش در صحن علنی مجلس

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت روحانی دولت واردات است، بنابراین زمانی که واردات کشور افزایش یابد، باید فاتحه اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال جوانان را خواند.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور امروز با تأکید بر عدم توفیق دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: متأسفانه دولت تدبیر و امید، دولت واردات است و وزیر راه و شهرسازی واگن و ریل وارد کرده و وزیر بهداشت و درمان نیز دارو وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: زمانی که واردات کشور افزایش یابد، باید فاتحه اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال جوانان را خواند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک عامل اصلی برای رونق اقتصادی، تنها و تنها حمایت از تولید داخلی و ملی برای اشتغال جوانان و رفع بیکاری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مهماندار هواپیما GB ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    13 0
    قاضی جان کلاهتو قاضی کن وببین که این دولت می خواهد فاتحه انقلاب را بخواند
  • م ف IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    11 0
    حیف تر و خشک با هم می سوزن وگرنه میگفتم لیقات اونایی که به این وضعیت رای دادنه همینه! یه مشت بی عرضه مصف گرا! یه جورایی با بعضی مخلوقات محترم هیچ فرقی ندارن. یعنی خودشون خواستن که اینجوری باشن...خلایق هرچه لایق! :/
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    3 2
    بعداز5سال متوجه شدی جای شکرش باقی است
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    7 0
    دولت روحانی فاتحه اقتصاد مقاومتی را خواند. از کرامات شیخ ما اینست واردات کردو گفت چه شیرین است؟ جسم و روح برجام اجازه سرمایه گذاری به خارجی ها در ایران نمیدهد .ضمنا اجازه سرمایه گذاری به ایرانیان در ایران هم نمیدهد زیرا با پول فروش نفت ما فقط میتوانیم آشغال وارد کنیم و سرمایه گذاران داخلی و کارخانه ها را معدوم کنیم ..این اصل برجام است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس