کد خبر 840729
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
یوونتوس

مدیر اجرایی یوونتوس از رئال مادرید به عنوان یک صخره در مسیر تیمش یاد کرد.

به گزارش مشرق، یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به قرعه بسیار سختی افتاده و باید برابر رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود.

دو تیم در دو فصل اخیر با هم دیدار کرده‌اند. دو فصل قبل یوونتوس در نیمه نهایی توانست رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند اما  فصل قبل این رئال مادرید بود که توانست در فینال یووه را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

واکنش ها به رویارویی یوونتوس با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی همچنان ادامه‌ دارد. ماروتا، مدیر اجرایی  یوونتوس گفت‌: یوونتوس تیم بزرگی است و به دیدار با تیم‌های بزرگ هم عادت کرده است. تیمی که می‌خواهد  در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه‌ بگیرد نباید ترسی از هیچ رقیبی داشته باشد.

او ادامه‌ داد: رئال مادرید صخره بزرگی در مسیر ماست و باید آن را برداشت. ما با مانع بزرگی برخورد کرده‌ایم اما ترسی از  این مانع نداریم و می خواهیم آن را برداریم. به زودی به مصاف رئال مادرید خواهیم رفت و برای این دیدار بزرگ باید خود را آماده کرد. با حریف بزرگ خود با نهایت احترام برخورد خواهیم کرد.

ماروتا در واکنش به خبرهای زیادی که درباره جدایی آلگری از یوونتوس در تابستان به گوش می‌رسد، این گونه توضیح داد:  آلگری یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم  که او به جدایی فکر کند.

از پاری ‌سن‌ ژرمن به عنوان مشتری جدی آلگری سخن به میان می‌آید و باید دید که این مربی با تجربه در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس