کد خبر 840617
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
مهدی محمدی نمایه

انتشار متن حکم بقایی به خوبی به همه سوال ها و شبهات موجود پاسخ می دهد و تردیدی درباره صحت حکم صادره باقی نمی گذارد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی اش نوشت: انتشار متن تفصیلی حکم حمید بقایی کمک می کند به برخی پرسش ها که طی روزهای گذشته از جانب هواداران وی مطرح شده، پاسخ های روشنی داده شود.

در همین زمینه

 متن حکم محکومیت بقایی را اینجا بخوانید

ارتباط نزدیک اسفندیار مشایی با پریوش سطوتی +عکس


1- در صفحه 34 متن به صراحت از قول آقای حبیب الله خراسانی گفته شده که تحویل پول به تیم آقای احمدی نژاد از سوی نیروی قدس با "صورتجلسه" بوده و بنابراین این ادعا که پول بدون هرگونه رسید تحویل شده کاملا بی معناست.


2- بر خلاف القائات مدافعان آقای احمدی نژاد پرداخت پول در دو نوبت انجام شده است. یک نوبت در سال 91 که بخشی از آن در اجلاس عدم تعهد (شهریور 91)  مصرف شده و بخش دیگر به مبلغ 590 هزار دلار باقی مانده بوده است. این مقدار نزد آقایان بوده و بعد از اتمام دولت نیز آن را با خود برده اند. بنابراین نوبت اول پرداخت زمانی انجام شده که هنوز بیش از یک سال از زمان دولت آقای احمدی نژاد باقی بوده است.


3- نوبت دوم پرداخت به مبلغ حدودا 3 میلیون و 760 هزار یورو بوده که در تاریخ 12 مرداد 92 به آقای احمدی نژاد تحویل شده و وی آن را در اختیار بقایی قرار داده است. زمانی که بقایی این پول را تحویل گرفته هنوز رسما معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری بوده و آقای روحانی هنوز حتی تحلیف هم نشده بود. نکته جالب این است که این پول، از ساختمان لادن –که پول با صورتجلسه در آن تحویل گرفته شده- به ساختمان نارمک منتقل شده است! بعد از آن هم مبالغ متعددی از این پول به دستور آقای بقایی صرف مواردی مانند خرید سکه و ... شده است. در صفحه 44 حکم با استناد به حکم کارگزینی آقای بقایی تصریح شده است که وی تا تاریخ 30 مهر 1392 (هفته ها بعد از آغاز به کار دولت) کارشناس عالی نهاد ریاست جمهوری و دارای سمت در نهاد بوده است. بنابراین این ادعا که پول پس از پایان دولت به بقایی پرداخت شده وجهی ندارد، در زمان پرداخت پول روحانی هنوز حتی تحلیف هم نشده بوده و ضمنا پول نه به عضوی از جریان انحرافی بلکه تحویل فردی شده که همچنان دارای سمت رسمی در دولت بوده است.

یادداشت های اخیر مهدی محمدی را بخوانید:

واکنش ایران به نقض برجام چگونه باید باشد؟

همه گروه‌های دارای توان تولید خشونت فعال شده‌اند!


4-از همه جالب تر اینکه در صفحه 46 حکم تصریح شده آقای احمدی نژاد در مرقومه ای به قاضی که در پرونده موجود است اصل دریافت این پول را تایید کرده و آن را «مراوده شخصی» خود با نیروی قدس قلمداد نموده و برای خود حق دخل و تصرف در آن را قائل بوده است! این مرقومه، کلیه دفاعیات آقایان را در آن اصل قضیه انکار می شود نقش بر آب می کند.


5- این موارد به خوبی به همه سوال ها و شبهات موجود پاسخ می دهد و تردیدی درباره صحت حکم صادره باقی نمی گذارد. البته حملات فرقه انحرافی به سردار قاسم سلیمانی –که در نوع خود حتی از صهیونیست ها هم بدتر بوده- حقایق مهمی درون خود دارد و این سوال را به طور جدی ایجاد می کند که ماموریت چنین حملاتی را چه کسی به این فرقه داده است؟ آتش زدن حکم دادگاه در مقابل سفارت انگلیس تلاش ناشیانه ای برای رد گم کردن بوده که تعمق در آن می تواند "منشا فرمان تخریب قاسم سلیمانی" را به سادگی آشکار کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • NL ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    89 7
    یاد دوران بچگی افتادم. وقتی کوچیک بودیم واسه همدیگه اسم میذاشتیم و بعد باند درست می کردیم یه نفر را تحت فشار میذاشتیم، بعدش توی دلمون می خندیدیم و ازین بازی کودکانه لذت می بردیم. ظاهرا ما بزرگ شده ایم اما از لحاظ هیکل. برای همدیگه اسم میذاریم، یکی را میذاریم وسط تا یه مدتی سرگرم بشیم. به دفاعش هم توجهی نداریم و... . خدا به همه ما عقل بده که واقعا بهش احتیاج داریم.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    21 2
    راستی چرا دادگاه علنی برگزار نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلیلی نداره وقتی این همه به قول بعضیها سند وجود داره!!!!!!!!!
    • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 0
      اره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس