کد خبر 840578
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
مامه بابا تیام فرشید اسماعیلی

سرمربی استقلال پرده از رازی بزرگ برداشت و از احتمال رسیدن مهاجم سنگالی این تیم به بازی با الریان خبر داد.

به گزارش مشرق، مامه تیام در 3 بازی که برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته موفق به زدن 4 گل شده است اما او در بازی برگشت برابر العین با مصدومیت همسترینگ روبرو شد و به گفته پزشکان باشگاه استقلال این بازیکن 3 تا 4 هفته نمی تواند بازی کند.


تیام چند روز پیش ایران را ترک کرد اما بر خلاف تصور بسیاری از رسانه ها او برای تفریح به این کشور سفر نکرده است بلکه به آلمان رفته تا با مداوای پای مصدومش تلاش کند تا بازی با الریان خود را آماده بازگشت به میادین کند.


وینفرد شفر با تایید این خبر به ورزش سه گفت: امیدوارم تیام خیلی زود آماده بشود برای بازی های آینده استقلال چون او خیلی خوب مراحل درمانی خود را در آلمان پشت سر می گذارد. در رابطه با مصدومیت تیام یک پزشک ویژه و مجرب مشغول درمان او است. نمی خواهم بگویم کادر پزشکی استقلال نمی تواند این کار را انجام بدهد اما پزشکی که تیام را درمان می کند یک پزشک کاملا مشهور است که حتی اوسین بولت هم زیر نظر او درمان می شود. من نگران این نیستم که او نمی تواند بازی کند چراکه فکر می کنم او می تواند بازی کند.


با این شرایط هواداران استقلال می توانند امیدوار باشند که تیام برای بازی با الریان بتواند به مرز آمادگی برسد و او بتواند با درخشش در این بازی سرنوشت ساز حکم صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را امضا کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس