کد خبر 840575
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش مشرق،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست اینستاگرامی خود استیضاح‌های اخیر را اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم دانست و نوشت این موضوع یک بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد.

رضایی در این پیام آورده است: پس از دهه اول انقلاب اسلامی، جناح‌های سیاسی در اداره کشور جان گرفته‌اند، هر چه حضور جناح‌ها پررنگ‌تر شد، ارتباط دولت با مردم و مجلس نیز کاهش یافت.

رضایی تأکید کرده است: استیضاح‌های اخیر اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم را نشان داد و یکبار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد، خطر این  است که اولاً جناح‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب به یک طایفه سیاسی تبدیل شده و ثانیاً دولت و مجلس جناحی، از دولت و مجلس مردمی که در دهه اول انقلاب تشکیل شده بود فاصله گرفته است.

وی همچنین تصریح کرده است: اداره‌کنندگان و فراکسیون‌های مجلس و نیز دولتمردان و مدیران کشور باید تصمیم بگیرند تا در سال آینده جناح‌گرایی و منافع جناحی را که به مانعی بر سر راه مردم تبدیل شده است از پیش پای مردم بردارند و این بزرگترین عیدی به مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AE ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    0 0
    صبر مردم حدی دارد
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    1 0
    برادر رضایی عزیز ، ما مردم شما را هم در آنچه این دولت و وزرایش بر سر مردم می آورند سهیم میدانیم . قدرت گرفتن این گروه زالو صفت و پررو نتیجه سالها سکوت و مصلحت اندیشی شما و دوستان شما در مقابل این باند که مثل کِرم به درخت تناور انقلاب افتاده می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس