کد خبر 840569
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
آلگری

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت از سرمربی یوونتوس به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت پاری ‌سن‌ ژرمن سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، پاریسن‌ ژرمن با هدایت اونای امری در دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی ناامید کننده از خود نشان داد.

تیم پاریسی این بار در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه‌ دور از انتظار پنج بر دو برابر رئال مادرید  تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

تقریبا می‌توان گفت‌ که جدایی امری از پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان فصل قطعی است و از همین الان سران باشگاه فرانسوی به دنبال گزینه‌ای شایسته برای جایگزینی امری هستند.

گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد که ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس بیش‌ترین شانس را برای جایگزینی امری دارد و به احتمال خیلی زیاد او در تابستان راهی تیم فرانسوی شود.

به نوشته این روزنامه ایتالیایی با توجه به  موفقیت آلگری با یووه در لیگ قهرمانان اروپا او گزینه خوبی برای پاری ‌سن‌ ژرمن است چرا که این تیم فرانسوی به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و آلگری از بین گزینه‌های دیگر مانند آنتونیو کونته و لوییس انریکه شانس بیش‌تری برای هدایت پاری ‌سن‌ ژرمن دارد.

گاتزتا دلو اسپورت نوشت که مدیران باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن از آلگری برنامه خواسته‌اند و با مدیر برنامه‌های او درباره احتمال ماندنش در یوونتوس سخن گفته‌اند.

آلگری در سه سالی که هدایت یوونتوس را بر عهده داشته توانسته دو بار این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و در فصل جاری هم تیم او به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و باید برابر رئال مادرید به میدان رود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس