کد خبر 840179
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
رضا قوچان نژاد

مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه هیرنفین درباره تفاوت فوتبال هلند و ایران گفت:بازی کردن در ایران کاملا متفاوت از هلند است و نمی توان مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت فین آنلاین هلند، به نظر می‌رسد رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی هیرنفین زندگی دو گانه ای داشته باشد. او در استان فریسلاند به آرامی می تواند در خیابان ها راه برود ولی در وطنش ایران راه رفتن در خیابان ها امکان پذیر نیست.

رضا درباره این موضوع گفت: در شهر لیوواردن(مرکز استان فریسلاند هلند) گاهی اوقات من را می شناسند و سپس با من سلام گرمی می کنند و بعد از آن می روند. در ایران فضا متفاوت است. من به عنوان یک بازیکن فوتبال مشهور هستم نمی توانم در خیابان به راحتی راه بروم ولی من این شهرت را دوست دارم. مردم ایران فوتبال را دوست دارند و اگر شما خوش شانس باشید و امور به شکل خوب پیش برود محبوبیت زیادی را کسب می‌کنید.

وی افزود: بازی کردن در ایران کاملا متفاوت از هلند است و نمی توان مقایسه کرد. اگر شما در یکی از تیم برتر لیگ هلند بازی می کنید، می توانید پس از بازی چه ببازید یا ببرید راحت به خانه خودتان برگردید ولی در ایران به این راحتی نیست. البته من این فضا را دوست دارم که در ایران همیشه مشغول هستید. تعداد رسانه های ورزشی در ایران خیلی زیاد است و برنامه های مختلفی وجود دارد که شما را به عنوان بازیکن دعوت می کنند. ایران کشور بزرگی است و مردمش دیوانه فوتبال هستند. همه در ایران منتظر بازی فوتبال تیم محبوبشان هستند و مخصوصا بازی دربی تهران ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس