سردار رحیمی

فرمانده انتظامی تهران با تأکید بر این مطلب که پلیس با کسانی که نظم و امنیت شهروندان را به هم بزنند،برخورد می‌کند، گفت: اخلالگران با برخورد جدی پلیس مواجه شده و تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.

به  گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در خصوص آماده‌باش مأموران پلیس تهران بزرگ در سه‌شنبه آخر سال اظهار داشت:‌ از امروز صبح مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در آماده باش کامل و صددرصد بوده و در نقاط مختلفی که از قبل  پیش‌بینی شده حضور فعال دارند. 

بیشتر بخوانید:

مصدومیت 14 نفر در پایتخت به دلیل انفجار مواد محترقه

استقرار نیروهای اورژانس در 173نقطه از پایتخت

وی با تأکید دوباره بر این مطلب که پلیس با افرادی که بخواهند آرامش و آسایش مردم را سلب کنند برخوردی قاطع خواهد داشت، اعلام کرد: افرادی که بخواهند به واسطه صدای مهیب و انفجار مشکلات روحی، روانی و حوادث را برای مردم رقم بزنند، مطمئن باشند که با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران پلیس طبق هماهنگی که با دستگاه قضایی شده، بدون تعارف با افرادی که نظم و امنیت و آرامش پایتخت را خدشه‌دار کنند، برخورد و آنها را دستگیر کرده و تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود. 

سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که اگر این افراد با خودرو مخل امنیت شوند، خاطرنشان کرد: علاوه بر دستگیری این اخلال‌گران، خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس