کد خبر 839624
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
تاجگردون

نماینده مردم گچساران در مجلس خطاب به وزیر کار گفت: آقای ربیعی! ما ۴ سال و ۶ ماه همراه تو بودیم تا خوب کار کنی ولی عنان رها کردی و بسیاری از بخش‌های مملکت را معطل تصمیمات خود نمودی.

به گزارش مشرق، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) در جریان جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در موافقت با این استیضاح اظهار داشت: در تمامی استیضاح‌های بعد از انقلاب همیشه دو گفتمان مطرح بوده است. من امروز از ساحت قانون اساسی عذر می‌خواهم که اگر مطالبی گفته می‌شود که در شان دولت و ملت نیست.

وی افزود: بنده 4 سال پیش از همین تریبون از علی ربیعی دفاع کردم. آن روز ربیعی عبادی پاک بود و می‌دانست این انقلاب به پایش خون ریخته شده است اما امروز اتفاق دیگری افتاده است.

تاجگردون گفت: جناب آقای وزیر! می‌دانم از همه طرف به سمت شما هجمه است و از شما مطالبه می‌شود، اما ما به شرطی به سمت شما هستیم که مستقل  و با امثال تاجگردون‌ها زد و بندی نداشته باشی! ما 4 سال و 6 ماه همراه تو بودیم تا خوب کار کنی ولی عنان رها کردی و بسیاری از بخش‌های مملکت را معطل تصمیمات خود نمودی.

نماینده مردم گچساران در ادامه خطاب به وزیر کار خاطر نشان کرد: من امروز از زبان کارگرانی که به حقشان نرسیده‌اند می‌گویم، ما در مجلس در امور کارگران و فقرا مستقل‌تر عمل کردیم. من و دیگر استیضاح‌کنندگان، نمایندگان این مردم هستیم. آقای ربیعی! من نماینده آن 66 جنازه‌ای هستم که اکنون بالای قله دنا هستند.

وی با اشاره به اینکه دیروز در آذربایجان شرقی تعداد زیادی هواپیما به دلیل شرایط نامناسب جوی به مبدا برگشتند گفت: چه جوابی باید به آن جنازه‌های پشت کوه داد؟ حتی هواپیما هم بیمه نشده بود این چه مدیریت بحرانی است؟

تاجگردون افزود: شما همه کار کردید تا این استیضاح انجام نشود.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله من اصالت دولت است گفت: من از دولت و وزیر ذلیل بدم می‌آید. من از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بدم می آید. اصلاح‌طلبی به صداقتش است. ما باید پای حرف‌هایمان بایستیم. خدا لعنت کند من را اگر بخواهم از امروز تا انتهای عمرم با این دولت محترم مصالحه‌ای داشته باشم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    8 0
    نیست خودت خوب کار میکنی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس