کد خبر 839422
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
خودروی هیبریدی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب تعرفه خودروهای هیبریدی بین ۵ تا ۲۰ درصد در نشست هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید باستانی با اشاره به نشست روز گذشته هیئت وزیران، گفت: در این نشست درباره تعرفه واردات خودروهای هیبریدی بحث شد که در نهایت تعرفه واردات این خودروها بین ۵ تا ۲۰ درصد تعیین شد.

بیشتر بخوانید:

اعلام جزئیات انواع تعرفه و تخفیفهای واردات خودرو


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید هر چه سریعتر این مصوبه را ابلاغ کند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
    0 13
    رانت بزرگی که به برخی داده شد. آخه خودرو هیبریدی به جز بنزین، انرژی دوم اش در ایران از کجا قراره تامین بشه؟ برق؟ که خب یه سوخت باید بسوزه برق بده. انرژی تجدید پذیر نداریم که رقمش درشت باشه ازش برق بگیرند. سوخت‌های دیگه هم مثل الکل و هیدروژن هم که توجیه نداره واسه ما. تنها مزیت ما گاز هستش. چه حالی بکنند اونهایی که این خودروها را وارد می کنند.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 1
    بالاخره یک تصمیم منطقی گرفته شد
  • حمید US ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    یاد یه بنده خدایی افتادم که گفت این هیبریدیها همچین هم هیبریدی نیستن! عزیز من اطلاعاتت ناقصه اوکی ولی دیگه نیا نظر بده ! انرژی دومش از ترمز تامین میشه و ...
  • نیما IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    5 0
    خودرو هیبرید مانند تویوتا پریوس از انرژی ترمز، حرکت در سر پایینی، خاموش نگه داشتن موتور بنزینی در حالت سکوت مانند پشت چراغ قرمز و هر آنچه که بتواند به برق تبدیل کند استفاده می کنند تا میانگین مصرف بنزین در صد کیلومتر را با موتور ۱۸۰۰ سی سی به حدود ۴ لیتر برساند. متاسفانه برخی به دلیل نداشتن دانش کافی، اظهار نظر غیر کارشناسانه می کنند.
  • نیما IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    2 0
    ما عادت کردیم که یک چیزی گران شود و بعد یک مقدار قیمتش پایین بیاید و سپس خدا را شکر کنیم به خاطر ارزانی‌. برخی مسئولین هم یاد گرفتند که مرگ را به مردم نشان بدهند تا مردم به تب راضی شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس