کد خبر 839414
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
سکه نمایه

از ۲۸ بهمن تا پایان وقت اداری روز گذشته، حدود ۸۲۰هزار قطعه سکه در واحدهای بانک پیش‌فروش شد.

به گزارش مشرق، در این مدت حدود 228 هزار قطعه سکه تمام‌بهار آزادی به‌صورت شش‌ماهه و حدود 592 هزار قطعه سکه تمام‌بهار آزادی به‌صورت یک‌ساله پیش‌فروش شده است. این تعداد سکه را 16 هزار و 989 نفر خریداری کرده‌اند.


متقاضیان خرید سکه در این طرح در زمان ثبت‌نام باید برای سررسید 6ماهه مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان و سررسید یک‌ساله یک میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کنند.

متقاضیان خرید سکه در طرح پیش‌فروش می‌توانند به شعب منتخب بانک ملی مراجعه و نسبت به پیش خرید اقدام کنند. تمام افراد 18 سال به بالا می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به شعب منتخب پیش‌فروش سکه مراجعه کنند البته داشتن حساب در بانک ملی از دیگر شرایط این پیش‌خرید است. هر مشتری باید قبل از مراجعه به شعبه به‌تعدادی که قصد خرید سکه دارد، پول به حساب خود نزد بانک ملی ایران واریز و سپس به شعب منتخب مراجعه و نسبت به پیش‌خرید سکه اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت سکه و ارز در بازار +جدول

قیمت طلا افزایش یافت



مشتریان در بدو ورود به شعب منتخب بانک ملی می‌توانند فرم‌های مربوط به پیش‌خرید را از باجه‌های خدمت الکترونیک دریافت کرده و سپس در صف انتظار باجه درنظر گرفته‌شده برای این موضوع منتظر بمانند.

براساس این طرح سکه‌های تمام‌بهار آزادی منقش به تصویر حضرت امام خمینی(ره) که توسط بانک مرکزی ضرب شده است، به متقاضیان فروخته خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس