مردان اسپانیایی در زمان دیدن بازی رئال مادرید - بارسلونا، چشم از تلویزیون بر نمی دارند و توجهی ندارند که همسرشان چه کار می کند که این قضیه باعث تبلیغات یک سایت، در آستانه بازی برنابئو شده است.

گروه ورزشی مشرق - ال کلاسیکوی 163  امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.
در ادامه بخشی از حاشیه ها و آمار های این دربی را می خوانید: 

گواردیولا در برنابئو هرگز شکست نخورده
آمارو ارقام گواردیولا، به عنوان سر مربی، در بیرون خانه مقابل رئال مادرید بسیار مثبت است. کارنامه ی او وضعیت متعادلی را نشان می دهد، او دارای سه برد، دو تساوی، سیزده گل زده و تنها پنج گل خورده است.
برنابئو برای گواردیولا بسیار خوش یمن بوده است. رقبای کلاسیک آماده رویارویی هستند، در حالیکه گواردیولا در پنج دیدار قبلی در برنابئو شکست نخورده است. او دارای سه برد و دو تساوی است نتیجه ای که فراتر از انتظار است. اگر شما مسابقات لیگ را در نظر بگیرید، آن را واقعا مثبت می پندارید، دو برد و یک تساوی.

نتیجه دو دیدار اول پیروزی بارسا بود
این اولین دیدار گواردیولا در برنابئو بعد ار دو دیدار قبلی آنها در مراحل پایانی لیگ است. گواردیولا در زمان خوان د راموس و پلیگیرینی -دو مربی رقیب-، نتایج درخشانی کسب کرده است. نتیجه تاریخی 6- 2 با گل های تیری آنری (2)، مسی (2)، پویول و پیکه. دومین پیروزی، به همان اندازه مهم بود؛ نتیجه 2-0 با گل های پدرو و مسی.

دو تساوی و یک پیروزی در مقابل مورینیو
سفر سوم آنها به برنابئو کمی متفاوت بود. بارسا صدر نشین لیگ بود. بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. گلها را مسی و رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. بازی بعدی آنها فقط چند روز بعد در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان در مادرید بود، که با دو گل مسی به پایان رسید و بارسا راهی ومبلی لندن شد.
از آخرین دیدار آنها در برنابئو فقط چند ماه میگذرد، بازی رفت سوپر جام اسپانیا در ماه اوت آخرین ال کلاسیکو بود، که تیم گواردیولا در خارج خانه با نتیجه 2-2 و با گل های ویا و مسی به تساوی تن داد.
اینها نتایج بسیار خوبی برای گواردیولا به عنوان یک سرمربی متفاوت است. او در دوران بازی خود تنها در سال 1993-1994 با نتیجه (1-0) به پیروزی رسید و در دیدارهای بعدی به سه تساوی و سه شکست دست یافت.

بیش از هزار پلیس، مسئول تامین امنیت ال کلاسیکو
بیش از هزار افسر پلیس ، مسئول تامین امنیت ال کلاسیکوی شنبه در برنابئو را به عهده خواهند داشت .
پلیس محلی، یگان ویژه، پلیس اسب سوار، پلیس موتور سوار، سگ ها، رادیو ها و هلیکوپتر ها، تجهیزاتی هستند که برای این بازی ، در نظر گرفته شده اند.
همچنین صلیب سرخ نیز به عنوان نماینده تامین امنیت در بازی حاضر خواهد شد و دسته ویژه ای نیز مسئول تامین امنیت هواداران بارسلونا که به برنابئو می آیند خواهد بود.

مربیان مشترک در تاریخ رئال و بارسا
فقط دو مربی بوده اند که هم در رئال مادرید و هم در بارسلونا ، سرمربی بوده اند: رادومیر آنتیچ و انریکه فرناندز. مربی صرب، یک فصل مربی رئال مادرید بود (نیم فصل از 91-90 و نیم فصل از 92-91). به جای دی استفانو آمد ، تیم را نجات داد و سوم شد. اما فصل بعدش در هفته 19 اخراج شد . رئال مادرید صدرنشین بود اما زیبا بازی نمی کرد . در ژانویه 2003 ، بارسا او را به جای فن خال استخدام کرد . بارسا آن فصل را ششم شد و از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ اوت شد . انریکه فرناندز اروگوئه ای ، در سه سال حضور در بارسا دو قهرمانی برده بود (1947 تا 1950) و در فصل 54-53 به رئال مادرید پیوست (اولین مربی دی استفانو در اسپانیا بود) و لالیگا را برد. فصل بعدش ، اخراج شد و جایش را به خوزه ویالونگا داد . مثل آنتیچ ، این مربی هم زمانی اخراج شد که رئال مادرید صدرنشین بود .
اما در طول تاریخ سه نفر دیگر بوده اند که در کادر فنی هر دو تیم حضور داشته اند : اولی مورینیو که مربی فعلی رئال مادرید است. مربی پرتغالی در سال 1996 با رابسون به بارسلونا رفت و در سال 1999 این تیم را ترک کرد.
خوانده راموس هم که 27 بازی مربی رئال مادرید در فصل 09-2008 بود، مربی بارسلونا بی در فصل 97-96 بود. در نهایت په په سامی تیر، مربی بارسلونا بین فصل های 1944 تا 1948 بود که سه قهرمانی لیگ بود که مشاور فنی رئال مادرید بین سالهای 1959 تا 1968 شد. او یک فصل هم در رئال مادرید بازی کرده بود (34-33).

شش جنجال مهم ال کلاسیکوهای 2011
خاطرات میان رئال مادرید و بارسلونا هیچ گاه خوشایند نبوده است. این دو تیم، بر دنیای فوتبال برتری دارند اما روابطشان هیچ گاه حسنه نبوده، به خصوص در طول سال 2011. در طول این سال میلادی، ال کلاسیکوهای زیادی میان دو تیم برگزار شد، به طور مثال چهار بازی در هجده روز که جنجالهای زیادی را به همراه داشت تا جایی که بارسلونا تهدید به قطع روابط کرد. دو ال کلاسیکوی سوپرکاپ نیز خالی از جنجال نبود. در آستانه بازی شنبه شب، نگاهی به جنجالهای این مدت می اندازیم.

1- کارت قرمز په په
بسیاری از هواداران رئال بر این باورند که اگر په په درون زمین می ماند، لیونل مسی نمی توانست دو گل بزند. در واقع کارت قرمزی که په په گرفت ، جنجال زیادی را در رسانه های مختلف بر انگیخت.
روزنامه های بارسلونا و رئال مادرید نظرات مختلفی را در این باره داشتند و روایت های مختلفی را در مورد اخراج په په، ارائه می دادند.
آس و مارکا اعتقاد داشتند که په په و آلوس تماسی نداشته اند و یک ویدئو هم برای اثبات این قضیه ارائه کردند و ال موندو و اسپورت معتقد بودند برخی فریم های این ویدئو ، حذف شده است. به هر حال واقعیت هر چه بود، این صحنه جنجال زیادی را بر انگیخت و بین دو باشگاه روابط را کمی تیره کرد.

2- چرای خوزه مورینیو
خوزه مورینیو مردی است که نظرات متفاوتی را به خود بر می انگیزد. او پس از اخراج په په در آن بازی در کنفرانس مطبوعاتی سر و صدای زیادی به پا کرد.
مورینیو پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حسابی عصبانی بود و نه تنها برد بارسلونا را زیر سوال برد، بلکه کل دستاوردهای گواردیولا را هم به عوامل خارجی ربط داد.
چرای معروف مورینیو، اشاره اش به اتفاقات دو فصل پیش در مورد چلسی ، اخراج په په و استفاده از لوگوی یونیسف روی پیراهن بارسا بود. کمتر کسی دیده بود که آن گونه در کنفرانس های مطبوعاتی خود خشمگین شود که حاصلش پنج جلسه محرومیت بود.
پس از آن محرومیت، مورینیو تصمیم گرفت که سکوت پیشه کند و در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت نکرد.

3- توهین نژاد پرسته بوسکتز به مارسلو
پس از بازی دور رفت، رئال ماردید در وبسایتش ویدئویی را منتشر کرد که در آن سرجیو بوسکتز، مارسلو را میمون می خواند.
در این ویدئو، بوسکتز، دهانش را پوشانده بود و خطاب به مارسلو این فحش را می داد . این قضیه باعث شد که یوفا پرونده انضابطی علیه بوسکتز باز کند . سپس بوسکتز مدعی شد که گفته :" خیلی عصبی هستی! " اما مشخص نشد که چرا اگر بوسکتز می خواسته چنین چیزی بگوید ، دهانش را پوشانده، هر چند که در نهایت بازیکن بارسلونا با محرومیتی مواجه نشد .

4- تکل وحشتناک مارسلو روی پای فابرگاس
دقایقی پیش از سوت پایان بازی سوپرکاپ اسپانیا، مارسلو از روی عصبانیت، تکل خشنی روی پای مارسلو رفت که جنجال عظیمی را به راه انداخت.
این شیطنت باعث شد که آتش عظیمی کنار رختکن بارسلونا به راه بیافتد. بازیکنان و کادر فنی دو تیم وارد غائله شدند و فابرگاس دور خودش می پیچید.
مارسلو کارت قرمز گرفت و اخراج شد و دقایقی بعد فابرگاس اولین جامش را با تیم جدیدش گرفت.

"پیتو چه کسی است ؟ "
در طول این درگیری پایانی، خوزه مورینیو، یک کار عجیب انجام داد. از پشت نزدیک تیتو ویلانوا، کمک مربی بارسلونا شد و انگشت توی چشمش کرد . ویلانوا واکنش نشان داد و مورینیو را هل داد.
سپس در کنفرانس مطبوعاتی، مورینیو در این باره که چرا این کار را کرده گفت :" پیتو ویلانوا ؟ نمی دانم که پیتو چه است."
پیتو در اسپانیایی به معنی سوت زدن است و مورینیو سعی کرد که این بی احترامی را به کمک مربی بارسا کامل کند.

کاسیاس، آقای رکوردهای ال کلاسیکو
اولین باری که رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا در روز 19 فوریه 1929 برابر هم قرار گرفتند، گلرها فامیلی های مشابه داشتند: در بارسا که 2-1 باخت ، مانوئل ویدال اهل بیلبائو درون دروازه بود و در رئال مادرید ، رافائل ویدال اهل مادرید.
گلر رئال مادرید یک اسطوره زنده است که با رکوردهایی که شکسته تحسین زیادی را بر انگیخته، به خصوص که حالا رکورد دار تاریخ بازیهای ملی در اسپانیاست.
کاسیاس امشب در بیست و سومین ال کلاسیکوی خود حضور خواهد یافت. در حالی که رکورد در دستان خنتو و رائول اب 31 بازی است. فصل گذشته در شکست 0-5 در نیوکمپ، کاسیاس رکورد پاکو بویو را پشت سر گذاشت. گلر گالیشایی رکورد دار تعداد حضور در ال کلاسیکو میان کاتالان ها بود.
اولین حضور ایکر در ال کلاسیکو ها مربوط به 27 فوریه 2000 بود که با مربیگری دل بوسکه و گلزنی روبرتو کارلوس، مورینتس و آنلکا با برد 0-3 رئال همراه شد. ایکر در 22 بازی لیگ برابر بارسلونا، به نه شکست، سه تساوی و هفت برد رسیده است. او پنج بازی دیگر هم برابر بارسا داشته: دو تا در سوپرکاپ (یک تساوی و یک شکست )، دو تا در چمپیونزلیگ (یک تساوی و یک شکست ) و یک برد در فینال کوپا دل ری.
کاسیاس تا پیش از حضور گواردیولا در بارسا در 16 بازی لیگ برابر بارسا 21 گل خورده بود اما پس از آن در شش بازی، 17 گل خورد تا آمارش خیلی افت کند. ایکر پس از بارسلونا بیشترین گل را از سویا (36 تا در 20 بازی )، دپورتیوو (29 در 23) و اتلتیک (27 در 24) خورده است.
مسی بیشترین اذیت را برای ایکر داشته و در ده بازی برابر این گلر هشت گل زده است که باید سه گل سوپرکاپ و دو گل چمپیونزلیگ را هم اضافه کرد.
آقای گل تاریخ ال کلاسیکوها دی استفانو با 14 گل در 20 بازی است و سزار (12 گل در 24 بازی ) ، رائول (11 در 31) ، خنتو (10 در 31) در رده های بعدی هستند. مسی با روند فعلی خود هیچ بعید نیست که رکورد دی استفانو را بشکند.
از طرفی، بازی امشب در برنابئو باعث خواهد شد که کارلوس به جمع 10 بازیکن تاریخ وارد شود که بیشترین ال کلاسیکو را داشته باشند. او به رکورد 24 بازی خواهد رسید.

افزایش 37 درصدی خیانت زنان در زمان ال کلاسیکو
مردان اسپانیایی در زمان دیدن بازی رئال مادرید - بارسلونا، چشم از تلویزیون بر نمی دارند و توجهی ندارند که همسرشان چه کار می کند که این قضیه باعث تبلیغات یک سایت، در آستانه بازی برنابئو شده است.
این سایت افشا کرده که در زمان پخش ال کلاسیکوها ، آمار زنانی که در این سایت به دنبال یک زوج جدید می گردند، 37 درصد افزایش پیدا می کند.
در تبلیغات این سایت نوشته شده است: " وقتی بازی را می بینید، می دانید همسرتان کجاست؟ " در این تبلیغ، همچنین عکسی از دختری دیده می شود که در زمان بازی، دارد با یک مرد دیگر که پیراهن تیم رقیب را پوشیده، خوش می گذراند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس