کد خبر 838190
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بعد از کلی تحقیق متوجه شدیم این داور همانی است که در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای العین سوت زده و مقدمات صعود این تیم به مرحله گروهی را فراهم آورده است.

به گزارش مشرق، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص دیدار استقلال با العین امارات گفت: همه دیدند که داور با استقلال چه کرد و اگر فدراسیون فوتبال در این زمینه کوتاه بیاید کشورهای حوزه خلیج فارس فاتحه فوتبال ایران را می‌خوانند!

وی افزود: استقلال عالی بازی کرد و من قبل از سفر هم اشاره کردم که استقلال در این دیدار بباز نیست. شما دیدید که حق استقلال سه امتیاز بود ولی داور مانع از این کار شد.

زمانی تاکید کرد: من هم در بازی پارسال با العین در امارات حضور داشتم و هم در بازی امسال. بعد از بازی تماشاگران از من تشکر کردند و خیلی از آنها نزد من آمدند و گفتند که ما اول فکر می‌کردیم شما وقتی اینقدر روی رفتن منصوریان تاکید می کنید حتما مشکلی با او دارید ولی حالا می‌فهمیم که تصمیم شما درست بود. آنها بارها از من تشکر کردند که مربی را عوض کردیم و یک مربی بین المللی به استقلال اضافه کردیم. بین بازی پارسال استقلال مقابل العین تا امسال زمین تا آسمان تفاوت بود و فکر می‌کنم تماشاگران استقلال به حرف من ایمان آورده باشند.

زمانی با اشاره به اینکه داور سر استقلال را برید گفت: واقعا این داور باید از سطح اول فوتبال آسیا محو شود! این داور در حد لیگ دسته سوم ایران هم نبود چه برسد به قضاوت در آسیا. ما بعد از کلی تحقیق متوجه شدیم این داور همانی است که در دیدا پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای العین سوت زده و مقدمات صعود این تیم به مرحله گروهی را فراهم آورده است! ظاهرا همه چیز روی حساب و کتاب چیده شده بود.

وی در خصوص مشکلاتی که شفر برای تمدید قرارداد با استقلال به آن اشاره کرده است گفت: شفر مربی با دانشی است و در کلاس بین المللی ما با او مشکلی نداریم و بلافاصله مقدمات ادامه همکاری با وی را فراهم می‌کنیم.

زمانی تاکید کرد: شفر پیشنهاداتی دارد و از کشورهای عربی می‌خواهند او را با پول وسوسه کنند. اما وی شخصی متعهد است و من هم با او صحبت کردم. او خودش اعلام آمادگی کرد قراردادش را با استقلال تمدید کند و ما هم در اولین جلسه در مورد شرایط این مربی و تمدید قرارداد فوری با وی اقدامات لازم را انجام می دهیم. هواداران استقلال نگران نباشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    2 7
    منصوریان هم اگه یه دونه تیام داشت همین نتیجه رو میگرفت اینقد خارجی پرست نباشید
  • ياسر IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    4 0
    منصوريان يه كاوه داشت كه چيزي كمتراز تيام نبود.مووع ايراني وخارجي نيست.موضوع دانشه.منصوريان بايد20سال تجربه ودانش جمع كنه تابشه شفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس