وزیر خارجه انگلستان - جام جهانی 2018

ورزش و سیاست؛ چیزهایی که هیچوقت از هم جدا نخواهند بود.

به گزارش مشرق، اخیرا یکی از جاسوس های قدیمی روس به اسم سرگی اسکریپال به همراه دخترش یولیا در یک مرکز خرید در شهر کوچک سالیزبوری (در جنوب انگلستان) دیده شده و این موضوع روابط دو کشور انگلیس و روسیه را تحت تاثیر قرار داده است.

بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلستان در پارلمان این کشور گفت که در صورت دست داشتن روسیه در این قضیه و محرز شدن جاسوسی از انگلستان، بریتانیایی ها جام جهانی 2018 در روسیه را تحریم می کنند!

به گزارش اسکای اسپورتس، صحبت اولیه جانسون با انتقاداتی از سوی برخی روبرو شد. از جالب ترین واکنش ها به گری نویل اختصاص داشت که جانسون را احمق به درد نخور نامید. اما سپس منبعی نزدیک به جانسون در تشریح صحبت های او گفت که منظور وزیر، مقامات و نه تیم های فوتبال بوده است.

در حالی این توضیح ارائه شده که جانسون به شخصه به چنین چیزی در صحبت هایش در پارلمان یا پس از آن اشاره نکرده است. بخش جنجالی صحبت های او این بود: "فکر می کنم به یک بحث جدی در خصوص روابطمان را روسیه نیاز داریم. از نظر من چنین چیزی در آستانه جام جهانی در روسیه کار را دشوار تر می کند. سخت بتوانم تصور کنم که نمایندگان بریتانیا به مسابقات بروند و بی شک برای این موضوع چاره ای می اندیشیم. "

درگیری های هواداران روسیه و انگلستان در جریان یورو 2016 یکی از صحنه های زشت مسابقات بود. در دو سال اخیر هولیگان های مرد و زن روسی بارها ویدئویی از تمرینات سنگین مشت زنی خود روی فضای مجازی قرار داده اند و انگلیسی ها را به برخورد های خشن تری تهدید کرده اند. 

انگلیس هجدهم ژوئن با تونس، بیست و چهارم با پاناما و بیست و هشتم با بلژیک روبرو می شود. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس