کد خبر 837891
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش مشرق، «سید محمود رضوی» تهیه کننده سینما و تلوزیون با اشاره به مراحل ساخت سریال «پرده نشین» در اینستاگرام نوشت: با اقای بهروز شعیبی تصمیم گرفته بودیم یک کار ایرانی و همه پسند بسازیم و معارف و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را نشان بدهیم. بعد از گذشت سه سال هنوز هم مورد اقبال مردم هست و در باره آن صحبت میکنند. اما در دوره تعویض مدیران صدا و سیما پخش شد و هیچ تقدیر و تشکری از آن نشد.


زیست مومنانه را اولین بار در یک خواب شنیدم ،اون روزها هنوز پرده نشین رو نساخته بودم و دنبال تولیدش بودم،اما نیت ما معلوم بود،با آقا بهروز شعیبی عزیز تصمیم گرفته بودیم یک کار همه پسند ایرونی بسازیم و یکبار دیگه معارف و سبک زندگی که به اون علاقه داریم و داشتیم و به نمایش بگذاریم ، همون سبک زندگی که این روزها تو همه بهش میگن ایرانی اسلامی از روز اولی که کار بازنویسی متن و طراحی مجدد با آقا بهروز شعیبی شروع شد ، میدیدم که صرفا نیومده که یک کاری رو انجام داده باشه، بلکه با روح و جان و همه ی توانش اومده بود که کاری کنه کارستان،بخشی از عمرش رو گذاشت و مو و ریشش سفید شد و الحق و الانصاف هم همانطور شد که باید میشد.


بعد از گذشت ٣ سال و نیم از پخش سریال هنوز هم وقتی مردم مارو میبینن از جزئیات کار با ما صحبت میکنن و شیرینی و حلاوت اون بین مردم هست.


بعد تولید و پخش پرده نشین علی رغم اینکه کار را خیلی از مردم و مسئولین دوست داشتند اما به علت اینکه در دوره تعویض مدیران  صدا و سیما پخش شد و همه منتظر بودیم ، اما هیچ تقدیر و تشکری توسط سازمان صدا و سیما از بچه ها نشد،کاری که در روزهایی که مهندس  ضرغامی رییس صدا و سیما بودند به امری مهم برای تشویق و ترغیب عوامل تبدیل شده بود و سریال سازها نیز به آن عادت کرده بودند.


بعد از آن دیگر جشنواره ی جام جمی نبود که بچه را تحویل بگیرند و همه و همه چیز ماند که ماند که ماند!


امسال که جشنواره جام جم مجدد به راه افتاد همه ی بچه ها خوشحال بودند که کار و زحمات بچه ها دیده میشود،خب کاندیداها اعلام شد،ضمن اینکه دوستان داورهای عزیز به حقیر لطف داشته اند و جزو کاندیدای بهترین سریال انتخاب کردند و بازی زیبا،پر از جزئیات و سخت عمو فرهاد آئیش به خاطر بازی در نقش حاج آقای شهیدی نیز مورد توجه داوران قرار گرفته ، اما ؛جای خیلی از همکارانم خالیست، از همه مهمتر آقا  بهروز شعیبی که کار محصول ٨ ماه تلاش شبانه روزی او باعث خلق زندگی در این سریال بود.


و بازی های همکاران دیگرمان ، آقایان آتیلا پسیانی ، هومن برق نورد ، حامد کمیلی ، محسن کیایی ، محمود پاک نیت ، بابک حمیدیان و .... و خانمها ویشکا آسایش ، سارا بهرامی ، سارا رسول زاده ، مائده طهماسبی و ... و متن خوب آقایان حسین تراب نژاد ، مهدی حمزه و مهدی شیرزاد
ای کاش این عزیزان هم در بین کاندیداها بودند ، اما چه کنیم که داوریست و این همه سریال و سلیقه افراد ، حیف و صد حیف که باز هم بعد از چند سال زحمات این عزیزانم باز هم فرصت دیده شدن نیافتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 0
    اصلا قید صدا و سیما رو بزنید ، همه پسند هم ... ! خداپسندانه کار کنید .
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    3 0
    فقط و فقط برای خدا کار کنید و فقط و فقط هم از خدا جوابش را بخواهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس