کد خبر 837234
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
پاریسن ژرمن

پاریسن‌ ژرمن برای شکست رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از روش‌های مختلفی بهره خواهد برد.

به‌ گزارش ‌مشرق، فردا شب (سه‌شنبه) دیدار برگشت رئال مادرید و پاریسن‌ ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود. بازی رفت با پیروزی ۳ بر یک سفید پوشان در سانتیاگوبرنابئو پایان یافت و در حالی که تیم پاریسی باید این نتیجه‌ را جبران کند، ستاره‌اش نیمار را به خاطر آسیب‌دیدگی همراه نخواهد داشت. با این حال PSG از حمایت هوادارانش و تبدیل کردن پارک دِ پرنس به یک جهنم برای رئال مادرید و تحت فشار قرار دادن داور بهره خواهد برد تا به هدفش یعنی صعود به مرحله یک چهارم نهایی دست یابد. باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن پس از هر پیام یا ویدیویی در رابطه با بازی فردا شب (سه‌شنبه) این جمله را درج می‌کند: "این جا پاریس است، با هم می‌توانیم."

تیم فرانسوی برای هولیگان‌هایش جایگاه خاصی را مدنظر قرار داده است. همه آنها مواد آتش‌زای خود را به رنگ نارنجی در خواهند آورد. به نوشته لو پارسین، هولیگان‌های CUP در تمرینات دیروز PSG حضور داشتند. یکی از این هواداران به نحو خشونت آمیزی گفت‌: یک روز می‌توانیم بالاتر از  همه باشیم و ششم مارس یکی از آن روزها است که باید قوی‌تر از همه باشیم.

از طرفی آنترو انریک، مدیر ورزشی تیم فرانسوی خواست یک داور سطح بالا را برای قضاوت این دیدار انتخاب کنند (یوفا فلیکس بریچ آلمانی را برگزیده است) چون  باشگاه به قضاوت دیدار رفت اعتراض داشت. انریک در این رابطه به اکیپ گفت‌: تنها برای این بازی نمی‌گویم. فصل گذشته در پیروزی ۶ بر یک بارسلونا نیز قضاوت ناعادلانه دیده شد. چرا باید چند بار این اتفاق برای ما رخ دهد؟ به یکی از بهترین داورها نیاز داریم. در بازی رفت داور ۴۴ ساله بود و تجربه زیادی نداشت. به یک داور سطح بالا نیاز داریم چون دو تیم نیز فوق‌العاده‌ هستند. تعداد داورانی که آمادگی قضاوت برای این دیدار را داشته باشند، کم نیستند.

باشگاه فرانسوی پس از دیدار رفت به بازیکنان اجازه مصاحبه نداد. به همین خاطر همه از اتحاد تیمی صحبت می‌کنند. این جمله بارها شنیده شده است: "می‌توانیم بدون نیمار پیروز شویم." اونای امری (سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن) نیز بارها به پیروزی در این بازی تاکید کرد. درست است PSG نیمار را در اختیار ندارد اما می‌تواند از آنخل دی ماریا بهره ببرد  که اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس