کد خبر 837198
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
تهمینه میلانی

میلانی فیلمسازی است که تحمل و آستانه نقد پذیری‌اش بسیار پایین است اگر به اثرش نقدی داشته باشید ناگهان واکنشی از خودش نشان می‌دهد که غیر قابل جبران است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- در بیست و ششم فرودین سال ۱۳۹۰ تهمینه میلانی در مقام کارگردان فیلم «یکی از ما دونفر» در مقابل مسعود فراستی نشست و مسعودخان در یکی از شب‌های عجیب و آرامش، چون می‌دانست طرف حسابش کیست در قالبی علمی‌تر فیلم میلانی را نقد کرد اما میلانی تاب نیاورد و به بهانه‌ای واهی و به صورت ناگهانی در میان برنامه زنده گفت مگر می شود کسی در ایران زندگی کند و عقده ای نباشد؟ این اتفاق برای میلانی در حالی افتاد که در دولت دوم احمدی‌نژاد فیلم «تسویه حساب» از این کارگردان رفع توقیف شد و توفیقی برای کارگردان کسب نکرد و فیلم یکی از ما دو نفر  به یک شکست مفتضحانه برای کارگردان تبدیل شد.

اگر رفتارهاری فرامتنی میلانی را ارزیابی روانکاوانه کنیم در خواهیم یافت در مواقعی که میلانی در حوزه سینما مورد هجمه‌ قرار می‌گیرد و جایگاهش به سخره گرفته می‌شود چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهد. در واقع نوعی هوچ‌گری به سبک همان فردی که توسط پلیس گرفتار شده بود و دائما فریاد می‌زند من و استالونه و آرنولد را کجا می‌برید؟

تهمینه میلانی در فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» از هر حقه‌ نمایشی هنجارشکن استفاده کرد تا با جنجال فیلم  خودش را مطرح کند. او خیلی دوست دارد در موقعیتی مشابه با فیلم نیمه‌پنهان قرار بگیرد. اما تصور نمی‌کرد که در یک اقدام غیر هماهنگ کاملا رسانه‌ای، محتوای فیلم و گاف‌های فیلمنامه‌اش را  هر دو جناح سیاسی  و رسانه‌هایشان مورد انتقاد قرار دهند. ماهنامه فیلم ارگان روشنفکران در حوزه سینما، دو نقد جانانه به قلم مصطفی جلالی فجر و آنتونیا شرکا منتشر کرد و هر رسانه اصولگرایی که نقدی در مورد فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش منتشر کرد مبنای فنی فیلم ضعیف ملی و راه‌نرفته‌اش را دستمایه نقد قرار داد در عوض میلانی به شکلی کاملا هیستریک و عصبی  پاسخ انتقادات سینمایی را سیاسی – اجتماعی می‌داد.

پیشنهاد برای مطالعه بیشتر: گزارش‌های مشرق درباره آثار تهمینه میلانی

بررسی کارنامه سینمایی فیلمسازان ایرانی؛ تهمینه میلانی +عکس

هیولانگاری از انقلاب اسلامی در سینمای ایران از کجا آغاز شد؟ +عکس و فیلم

چرا سینمای تهمینه میلانی «ارتجاعی و سادیستی» است؟

پیامد انتقادات  گسترده روشنفکران به «ملی و راه‌های نرفته‌اش» کار دست میلانی داد. میلانی فیلمسازی است که تحمل و آستانه نقد پذیری‌اش بسیار پایین است اگر به اثرش نقدی داشته باشید ناگهان واکنشی از خودش نشان می‌دهد که غیر قابل جبران است. نمونه‌اش در ابتدای متن ذکر شد. ناگهان فریاد می‌زند مردم ایرانی عقده‌ای هستند، یا ممکن است فراتر برود و اطوارهای سیاسی  از خودش نشان می‌دهد که غیر قابل جبران است. تصور کنید نزدیک به دو ماه به صورت مدوام، رسانه‌های مستقل مبادرت به نقد فیلم میلانی کرده‌اند و او نتوانسته به ضعف‌های گسترده آثارش پاسخ درخوری بدهد اکران فیلمش در شکلی مفتضحانه‌به پایان رسیده و به شکل طبیعی و ارگانیک با تحلیلی روانکاوانه، تهمینه میلانی مثل صدها بشکه باروت آماده انفجار است.

 

***ماجرای هتک حرمت به مادر شهید چه بود؟

 لیلا حاتمی بازیگر طی اظهاراتی در جشنواره فیلم برلین از عاملان اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرد. گفته‌های او واکنش‌ها و انتقادات تندی را از سوی کاربران و مردم  در پی داشت. در همین خصوص مادر یکی از شهدای مدافع حرم به‌نام شهید حسن قاسمی دانا، پس از اطلاع از گفته‌های لیلا حاتمی در مقابل رسانه‌های خارجی و بی‌اعتنایی او نسبت به خون جوانانی که برای دفاع از حریم حرم بانوی استقامت زینب (س) و نیز پاسداری از این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‌اند، ابراز نارضایتی کرد و ضمن تنظیم دادخواستی علیه حاتمی، از مادران شهدای دیگر نیز دعوت کرد تا او را حمایت کنند.شهید حسن قاسمی دانا در ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و یک ماه پس از رفتنش در تاریخ ۲۵ اردیبهشت همان سال طی عملیات امام رضا (ع)   به دست نیروهای تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل شد. گفته‌های مادر این شهید در ویدئوی منتشر شد.

تهیمنه میلانی ذیل ویدئوی منتشره نوشت در اینستاگرامش: این ویدئو را چند نفر در تلگرام با کلمات تمسخرآمیز برایم فرستاده‌اند. البته اگر این بانو فرزندی از دست داده جای تاسف است اما چه ربطی به لیلای سینمای ما دارد! شهید حرم مورد نظر ایشان که علت شهادت ایشان، مورد بحث و اعتراض بسیاری از ایرانیان است. کجای صحبت‌های لیلا خانم در برلین بود. ایشان به کشته شدن ۲۵ انسان در اعتراض عمومی مردم اعتراض داشتند که حتما پدر و مادری داشتند که این روزها عزادارند و ربطی به  مورد اشاره ایشان ندارد.

در مقدمه این متن با اشاره به روانکاوی خانم میلانی نوشتیم که منتظر بودیم یک واکنش دور از تصور افکار عمومی از ایشان سر بزند  و عباراتی نسنجیده در صفحات مجازی منتسب به ایشان منتشر شود. اما در مورد هتک حرمت مادر شهید و اتهام زنی به ایشان باید پاسخ خانم میلانی را به گونه دیگری داد.   به عنوان یک شهروند عادی و بدون هیچ قضاوت سیاسی  فرض کنیم که اصلا انقلاب نشده بود.

اگر روند سینمای قبل از انقلاب ادامه پیدا می‌کرد زنان فرصت فیلمسازی و کارگردانی در سینما پیدا می‌کردند؟ تنها زن کارگردان قبل از انقلاب «شهرزاد رقاص» بود که پس از کلی تلاش موفق به ساختن تنها یک فیلم شد. زنان در جریان سینمای قبل از انقلاب تنها فرصتی که برای فعالیت هنری داشتند، برهنه شدن و رقصیدن بود. پس اگر سرکارخانم، فرصت ورود به عرصه کارگردانی پیدا کرده‌اند تنها دلیلش انقلاب بوده و اگر انقلاب نمی‌شد محدوده فعالیت ایشان قطعا منحصر می‌شد به فعالیت‌های شهرزاد، که از قضا ایشان هم مثل خانم میلانی از گمارده‌های دفتر آقای کیمیایی بودند.

حالا اگر انقلاب به لطف همین مدافعان حرم استمرار پیدا نمی‌کرد و مدافعان حرم نبودند، خانم میلانی باید راه شهرزاد را ادامه می‌دادند. تصور کنید مدافعان حرم نبودند و داعش به مرزهای ایران می‌رسید، به شکل طبیعی خانم میلانی همراه خانواده راهی آمریکا می‌شدند. آنجا که نمی‌توانند با مدرک مهندسی خود پز بدهند چون آمریکا پر از مهندس‌های کارتن خواب است. در حوزه فیلمسازی هم با این سینمای سطح پایین امکان فعالیت پیدا نمی‌کردند. ایشان در خوشبینانه‌ترین حالت مثل خواهرشان باید آبدارچی طپش تی وی می‌شدند. مریم میلانی خواهر ایشان سال‌های به عنوان آبدارچی شبکه طپش فعالیت می‌کردند و چون خواهر ایشان در ایران کارگردان بود گاهی به عنوان مجری (محض آبروداری) استفاده می‌شد. کارمندان طپش گواهی می‌دهند که هر موقع دورهم جمع بودند به مریم میلانی سفارش چایی می‌دادند، چون طپش یک شبکه فارسی زبان دورهمی است.

مشرق آثار اخیر میلانی را نیز نقد کرده است که مرور آن را پیشنهاد می‌کنیم:

فاشیسم و فمینیسم دست از سر خالق «ملی و راه‌های نرفته‌اش» برنخواهد داشت!

تهمینه میلانی تا تمام مردان را از ایران اخراج نکند، خیالش راحت نمی‌شود! +تصاویر

خواهران میلانی به اتفاق استعداد زیر متوسطی دارند و همین استعدادهای زیر متوسط در محیط امن جمهوری اسلامی فرصت عرض اندام داشتند و گرنه خانم میلانی هم مثل خواهرشان در صورت نبود مدافعان حرم و رسیدن داعش به مرزهای ایران باید  آبدارچی شبکه طپش می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 132
  • حمید IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    52 34
    در حال تغییر وضعیت
    • نامردی مشرق اگر پخش نکنی. IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      اگر مدافعان حرم نبودند واقعاً چه بلای شومی بر سر خانم میلانی و لیلای سینما ایران می آمد... بی شرمانه است به جای تشکر این گونه نظر وقیحانه و ناراحت کننده بدهیم
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      اگر مدافعان حرم نبودند واقعاً خانم لیلا حاتمی و خانم میلانی نمی توانستند فیلم بسازندو بازی کنند آنقدر وقیحانه و گستاخانه زحمات این مردان را در جهت استحکام امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران زیر سوال ببرند
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      92 51
      نه بزرگوار. اگه داعش الان توی ایران بود. خانم میلانی هم داشت برای داعشی ها فیلم تبلیغاتی میساخت. البته ما در نهایت داغش رو بیرون می کردیم و این خانم رو هم به جرم خیانت اعدام می کردیم
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      تا لیبرال ها و منافقان غرب زده تو این مملکت هستند نیازی به دشمن خارجی نداریم
    • احمد IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      64 16
      بهترین راه مقابله با این جماعت اینه که بذاریم هر چی می خوان بگن و اصل و ماهیت خودشون رو نشون بدن. یکم تحریک هم بد نیست که بیشتر خودشون لو بدن.
    • بهزاد IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      23 17
      چرت و پرت نگو مرتیکه .......
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      37 15
      حتما جایزه ای چیزی در راه هستش وگرنه پیرزن ها که جیغ نمیکشند.
  • رسول ترک IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    امان از کمبود توجه میلانی توهم داره کلا
  • مجتیی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    اگه مدافعان نبودند الان سقوط کرده بودند همین
    • US ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      22 11
      عجب
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      38 24
      دقیقآ .....! یعنی اگر مدافعان حرم و خون پاک شهدای مدافع حرم و ایپار مادران شهدای حرم نبودند حالا خانم میلانی و لیلای سینمای ایران !! اسیر داعشی ها بودند و خدا عالم است چه اتفاقات شومی می افتاد
  • عباس IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    اگر مدافعان حرم نبودند خانوم میلانی با اهل و عیال در ان سوی مرزها اواره و ویلان شاهد ویرانی سرزمینش بود اگر هم اینجا میموند به بردگی گرفته بودنش داعشی ها و داشتند خرید و فروشش میکردن
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    93 54
    الان هر بی هنری که برای بیگانه خودی نشون بده و افاضه بفرمایند علیه کشور میشه قهرمان بقیه وطن فروشان
  • ارمین IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    واقعا نادانی و حماقت تا کجا یه عده از جان و مال و زن و بچه می گذرند میرن یه کشور دیگه برای دفاع از ایران در مقابل داعشی که طبق اعتراف دوست و دشمن توسط امریکا و اسراییل ایجاد شد و هدف نهاییش نا امن سازی ایران بود اما یه عده اینجا با بیشرمی تمام همه چیو می برن زیر سوال خودم تو این کشور زندگی می کنم اما واقعا یه عده لیاقت امنیتو ندارن و باید سرخودشون و عزیزانشون بلایی که داعش سر مردم عراق و سوریه اورد بیاد تا معنی مدافع حرم و امنیت و ارزش کار اونا رو درک کنن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    94 51
    اگر مدافعان حرم نبودند الان داشت برای مجلس ختم ابوبکر البغدادی حلوا می پخت
  • مرتضی US ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    82 62
    اگر مدافع حرم نبود الان خودشان ودختر بروندشان یا در امریکا بودند یا درحال جهاد نکاح..
    • DK ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      15 5
      بهتر ه بگیم جهاد نکاح
  • امیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    57 22
    وهن به آبدارچی ها نشود.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    63 39
    البته اگر مدافعین حرم نبودند الانی بعضیاها برنده فیلم ابوبکر قهرمان بود !
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    فکر کردی همه کشور رو مدافعای حرم نگه داشتند پس این همه ارتش و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج الکی اند
    • محمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      نادان آیا مدافعان حرم غیر از بسیجی سپاهی و ارتشی بودن؟
    • رسول ترک IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      89 21
      مدافعان حرم زیر مجموعه ی این ها هستند برادر
  • احدی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    84 38
    مشرق هر چند منعکس نمیکنی ولی اگه شهدای حرم نبودن ایشان الان باید ....
  • هاتف IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    10 75
    لطفا از لفظ خانم برای استفاده کنید
  • مانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    96 17
    به این خانوم بگید چند بار فیلم نجات سرباز رایان رو ببینه بعد راجع به علت حضور ایرانیها تو سوریه نظر بده !!!!!!!!!!!!!!!
  • danial IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    لطفا مشرق خفه شو قبل و بعد انقلاب و با هم مقایسه نکن .
    • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      خودت خفه شی بهتره تفاله قبل انقلاب
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      77 26
      تو هم خفه شو
    • رسول ترک IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      واقعا هم راست می گی شکوه و استقلال انقلاب اسلامی کجا و نوکری و پاچه خواری در زمان محمدرضا کجا
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    11 6
    هنر پیشه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    86 6
    ....ها فک کردن خودشون مهد فضائل اخلاقین در حالی که یک جو منطق ندارن
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    اون مادر گرامی محترمه ولی مرگ فرزندش ارتباطی به اعتراضاتی که به خاطر مشکلات مالی و فساد رسوخ کرده به همه ارکانه نداره.بهتره برای همه چیز از خون شهدا مایه نذاریم.
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      91 24
      چه فرقی میکنه شهید شهیده چه در دفاع از مرز چه بدست دراویش داعشی
  • لبيك يا حسين IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    84 9
    اين سليبرتي هاي بيسواد رو بايد به خاطر اظهار نظر هاي غلط و يا مغرزانشون به دادگاه ببريم تا بيش از اين شرمنده خانواده شهدا نشيم.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    ایشان پز روشنفکری می دهند .از خانم میلانی باید پرسید برای این کشور چه کاری انجام داده اند که قابل تقدیر از سوی مردم باشد. درود برغیرت مدافعان حرم وخانواده های انان اگر انان نبودند داعش امروز در تهران چه بلایی سر ای خانم می اورد انان را مانند برده های ایزدی خرید و فروش می کردند. ایشان بهتر است شرف و غیرت زن مسلمان ایرانی را از خانم معصومی یاد بگیره نه از بی غیرتی لیلا حاتمی.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    172 9
    این قماش فریب خورده هایی هستند که خودشان را به خواب زدند . کسی که خواب هست میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد. امثال این وطن فروش ها رو غربی ها بادشون کردند باورشون شده که خیلی گنده اند . برخی از پشت خنجر زدن رو از ارباباشون اموختند
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    22 9
    مقصر صد در صد اون بانوی محترم مادر شهیده چون از بچگی به ما یاد دادن با دو گروه دهن به دهن نشیم مادرم جای فرزندشمادر در قلبها و خاک کفش شما روی چشم ماست.....پس شما رو به خدا دامن خودتونو رو آلوده نکنید
  • احسان IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    48 7
    سلام دور از انصاف هست که جوانان مومن انقلابی، به هر دلیلی از کسی ناراحت باشند ، دنبال نقاط ضعف از او بگردند تا ابروی او را ببرند. آب دار چی بودن نه تنها عار نیست بلکه برای عده ای موجب افزایش مقامات معنوی می شود
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    75 3
    روی سطح سفید یک لکه کوچک چرک رو بیشتر میشه دید ولی هر چی به اون لکه نگاه میکنی بیشتر حالت بد میشه . این لکه کثیف کجا و اون پاکی ها کجا
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    124 8
    لیلای سینمای ایران تو اغوش قاتلای فرزندان ایران چه کار میکنه خانم میلانی کی بود به صدام بمب شیمیایی داد اطلاعی دارید
  • ناشناس IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    77 8
    اگر مدافعین حرم نبودند امثال میلانی ها بایدوووو
  • US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    19 6
    من نمي دانم چرا شما عزيزان زودي به هر اظهار نظر سخيف عكس العمل نشان مي دهيد؟ با اين سخنان سخيف ذره اي از ارزش شهيد و خانواده اش در نزد خداوند كم نمي شود، پس لطفا خويشتن دار بوده و مثل غرب زده ها از كلمات زشت استفاده نكنيد كه واقعا شأنتان نيست ولاتحنوا ولاتحزنوا انتم الاعلون
    • رضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      15 5
      آن ها که نان آمریکا را می خورند خدا بیدارشان کند
  • امید IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    مگه خانم حاتمی چی گفت:شما ناراحت شدید ؟جوان و کارگر ما باید از زور بیکاری و فقر بمیره تا مسولان اشرافی ما صدایش رابشنوند!
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      اونی که امد آشوب کرد جوان و کارگر فقیر و بیچاره نبود.وای بر کارگران که امثال لیلا حاتمی شدن مدعی حقوق کارگران...
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      19 12
      خانم حاتمی جای جلاد و شهید رو عوض کرده برای خوشایند اربابان غربیش
    • امیر IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      20 9
      خانم لیلا حاتمی وارونه نمایی کرد ومسائل کشورمان را در کشوری چون آلمان مطرح کرد که سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار می داد، در حادثه خیابان پاسداران که برخی دراویش از دستگیری یکی از خودشان به اتهام دزدی ناراحت بودند تجمع کردند که وقتی نیروی انتظامی در صحنه حضور یافت و حتی با سعه صدر با آنها برخورد کرد با حرکتی داعش وار سه مامور نیروی انتظامی ویک بسیجی را به شهادت رساندند، در حوادث دیماه هم اغتشاشگران برخی مردم عادی را به شهادت رساندند، ولی خانم لیلا حاتمی با دروغگویی ، نظام را به کشتن معترضان متهم کردو خانم میلانی هم با وقاحت از این ادعای دروغ حمایت کرد...
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
      5 7
      والا من کارگرم ولی وطن فروش نیستم و یه جور دل و جرات دارمن خودم از خودم دفاع کنم . نیاز نیست امثال حاتمی و نوید محمد زاده و میلانی و مانی حقیقی و خیلی های دیگه از من حمایت کنن. اینا جیب مارو نزنن نمیخواد کاری برامون کنن
  • pariiiii IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    85 10
    اگرمدافعان حرم نبودن الان تهمینه جون باید برقعه میزد ..
  • رضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    ایشان یک صحبت منطقی کردند که نه در آن توهین بود نه هتک حرمت، شما با انواع برچسب و خانواده و اینها دارید ایشان را تخریب می کنید اگر راست می گویید جواب منطقی بدهید
    • طاهره IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      مگر این خانم منطقی حرف زده؟؟؟؟؟ کدوم انسانی با ویژگی های یک‌انسان عادی میتونه تو شهادت مدافعان حرم شبهه داشته بتشه حرفهای تهمینه میلانی حرف یک ذهن بیمار و عقده داره...
    • شهرام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      23 15
      بارها وبارها درباره دلیل حضور مدافعان حرم در سوریه صحبت شده، خانم میلانی به چه حقی می گوید علت شهادت ایشان مورد اعتراض و بحث بسیاری از ایرانیان است؟!!!! در ضمن ایشان به چه حقی از وارونه نمایی و دروغگویی لیلا حاتمی اون هم در یک کشور بیگانه پشتیبانی می کند و می گوید مرگ 25 انسان در اعتراضات؟!!! در حالی که هم در حادثه خیابان پاسداران و هم در حوادث دیماه، نیروی انتظامی با سعه صدر برخورد کرد ، در حادثه خیابان پاسداران ، سه سرباز نیروی انتظامی و یک بسیجی شهید شدند و در حوادث دیماه هم برخی از مردم توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند ، جنابعالی اگر راست می گویی به جای کلی گویی ، جواب منطقی و مستدل وبه صورت مصداقی به اظهارنظر من بدهید، در ضمن کسی که به مدافعان حرم توهین می کند و از وارونه نمایی و دروغگویی علیه کشورش دفاع می کند، باید منتظر شنیدن توهین هم باشد، پس بی خود مغلطه نفرمایید.
  • US ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    76 18
    ببخشيد خانم تهمينه ميلاني كيست؟ ايشان چه كاره هستند؟!!!!!
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      16 9
      یک گارگردان با فیلمهای بی ارزش و شکست خورده
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    9 9
    کمی ناامنی براش خوبه....مثل واکسن.....از سبیل کلفت های گنابادی هم میشه استفاده کرد....
    • عباس IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      1 5
      خوش خیال
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    69 6
    لعت بر هر چی اصلاح طلب فاسده
  • AU ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    115 5
    بی شرمی و کج فهمی تا کجا؟ درود بر مدافعین حرم
  • دوست IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    76 4
    اينها جز حرف زدن بدون تفكر عادت كردند علي الخصوص كه عمده سرمايه يشان قيافه و آرايش شون هست وقتي پا به سن ميذارند ديگه براي در صحنه ماندن هر چرت و پرتي ميگن ضمنا اگرمدافعان حرم نبودند باید منتظر بلایی شوم می ماندند
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    41 2
    مراقب انحراف اذهان از سفر وزیر خارجه فرانسه و مذاکره موشکی باشید و در دام حاشیه سازی ها نیفتید.
  • AE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    35 5
    شاید هم الان به واسطه حضور داعش کنار نتانیاهو بودید...
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    71 13
    اگر مدافعان حرم نبودند شاید هم تهمینه در حال جان دادن بود
  • ایرانی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    سلام، چرا با این اپوزسیون غرب که در ایران در حال فعالیت هستش و به نام بازیگر، کارگردان، و ... و با نقابی از روشنفکری در حال پیاده کردن نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم هستش و تمامی اعتقادات اکثریت این مردم رو به باد مسخره گرفته هیچ برخورد شایسته ای نمی شود. چرا به جایی رسانده اند که بهترین جوانان این مملکت برای دفاع از ارزش ها و تمامیت ارضی و اعتقادی این مملکت به فجیع ترین وضع ممکن شهید می شوند و با وجود اینکه هر روز از سوی این گماشتگان غرب و سرویس های جاسوسی مورد تمسخر قرار می گیرند هیچ کس نیست مقابل اینها بایستد . آیا نیرو های انقلابی ، وطن پرست و مومن دچار انفعال و ترس شده اند و یا اینکه در دل شک و تردیدی برای دفاع از مرزهای اعتقادی و ملی دارند. آیا بایستی اینقدر میدان را خالی گذاشت و خود را به خواب غفلت زد تا با لگد خائنین وطن فروش و یا دشمنان قسم خورده ی انقلاب از خواب بیدار شد
    • عباس IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      1 3
      خودم کردم که ..........
  • علی زمانی AE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    69 2
    موافقم با اینکه خانم میلانی خیلی تند رفت واصلاً خبری از انصاف و انسانیت نبود
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    60 7
    متأسفانه این ها فقط با سرگرم کردن مردم در حال پرکردن کیسه های خودشون هستند.....خواهران برادران هوشیار باشید.....
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      3 5
      موافقم
  • میلاد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    12 5
    اینا باید بدونن ناامنی یعنی چی باید بلا سرشون بیات تا قدر امنیت بدونن
  • رسوتی IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    8 3
    ببینید؛ بنده اصلاً از خانم میلانی خوشم نمیاد. برای همه شهدا ، چه زمان جنگ و چه مدافعان حرم احترام فراوانی قائلم و نوکر همشون هستم.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    15 12
    شما نبايد از سمپات منافقين انتظار ديگري داشته باشين . در دهه 60 مگر همين منافقين در تهران چند پاسدار را سلاخي نكردند . حالا هم از دعاويش حمايت ميكنند.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    9 5
    هر چرت و پرتی میگن بی سند و دلیل و بدون تخصص...
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    8 11
    به ولای علی اگر یکیشون دراویش گنابادی رو بشناسن. همین که دیدن نیرو انتظامی و بسیج جلوشون وایسادن شدن طرفدارشون
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    18 14
    اینگونه اظهار نظر ها درباره شهدا جرم است متاسفانه نمی دانم چرا دادستانی برخورد نمی کند اگر با چند نفر از این روشنفکر نما ها برخورد بشه بقیه حساب کار دستشان می آید؟
  • ali IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    11 6
    غلط کرد.دهان وزبان مال خودش نبود...........................
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    2 5
    آزادی بیانی که در ایران هست در آمریکا نیست در آمریکا ، عوامل سینمایی با هالیوود ستاره می شن و به طبعش یکسری مطالب و ارزش های مهم برای آمریکایی ها را می پذیرند اما اگر پاشونو کج بزارن خیلی نامحسوس کار ضعیف می دهند اگر تکرار کرد کار ضعیف تر و ضعیف تر تا کلا محو و نابود بشه اما در ایران یکسری با حمایت مردم و نون حکومت ستاره می شن بعد از ستاره شدن ، علیه همان حکومت و مردم اقدامات تخریبی می کنن هیچ کسم کارشون نداره خانم میلانی از این اقدامات غرض ورزانه زیاد انجام داده واقعا وقتش نشده این حامیان داعش از سیستم سینمایی کنار گذاشته بشن ؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    9 13
    اگه مدافعان حرم نبودند اینها الان قبرستان بودند درود بر شهدای مدافع حرم
  • ناشناس IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    11 8
    اگر شهدای مدافع حرم نبودند اینها الان تو قبرستان بودند درود بر شهدای مدافع حرم
  • نادردشتی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    13 5
    کلنا عباسک یا زینب برای شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات خانم میلانی اینان با خدا معامله کردن و با حرفایی که شما می زنید فقط خوی خود را نشان می دهید
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    19 8
    خانم میلانی شما که یه پات آمریکاست یه پات تهران خیلی ناراحتی از وضع موجود لطفا جل و پلاست رو جمع کن از مملکت ما برو بیرون مملکت ما جای خائن نیست
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    16 5
    این خانم که چند تابعیتی است و ایرانی نیست . فرانسه ، انگلیس و امریکا و اسراییل تابعیت های اوست
  • SE ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    22 13
    اینها از مدافعین حرم شاکی هستند که چرا مانع اومدن داعش به ایران شدند... ای خاک بر سر هرچه روشنفکر متوهم نادانه
  • مهدی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    14 13
    اگر امثال شهدای مدافع حریم نبودند ناامنی و بی عفتی گسترده می شد و نمی دانیم چه بر سر شما خانم میلانی و دوستانتان می آمد
  • ناصر IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    15 7
    از کوزه همان تراود که در اوست انتظار بیشتری از افراد نیست ان شالله گیر تکفیری ها بیوفتند بعد ببینم بلبل زبونی می کنند
  • mahmoud IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    13 5
    اگر شهدا نبودند فاجعه رخ می داد؛ نمی دانیم واقعا این خانم میلانی و برخی بی انصاف و غرض ورز دیگر چه فکری با خودشان می کنند و چنین نظرات وقیحانه ای را می دهند
  • جهان IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    15 5
    احتمالا در یکی از مقرهای داعش اسیر بود ...
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    5 10
    تهمیته و لیلای بیشرف.فقط همین
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    6 4
    اگر مدافعان نبودند سینمایی وجود نداشت که تو و لیلا خانم فعالیت هنری داشته باشید
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    6 9
    متاسفانه گاهی جاهلان نادان و فرومایه ای پیدامیشن که قدر گوهران بی نظیر که هیچ جای عالم دیده نمیشه را نمیدانند.مدافعان و رزمندگان این قطعه سربلندان و بزرگ مردانی هستند که جان خود را فدا میکنند ولی هرگز تسلیم ظالمان و دیکتاتور های عالم نمیشوند و مردانه از مظلومان باتمام وجوددفاع میکنند.قدر زر زرگرشناسد
  • یه ایرانی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    6 13
    اگر مدافعین حرم نبودند، آنوقت خانمها حاتمی و میلانی ................. واقعیت بقیه شو روم نشد بنویسم.
    • US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
      0 4
      بیغیرت
    • محمد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
      4 0
      این ناکسی که در پاسخ صفت خودش را بکار برده، از آن پرچمی وی را به زیر خودش برده ، کاملا واضح است که ناموس و غیرتش را بر باد داده و در پاسخ بی غیرتی خودش را به دیگران نسبت می دهد.
  • توکل IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    7 14
    اگرمدافعان حرم نبودند خانم میلانی الان درحال طی کردن دوران جهاد ... بودن
  • محمد IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    6 0
    متن میلانی عصبی و احمقانه اس!
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    5 9
    متاسفیم که خون شهدایمان بواسطه بی تعهدی مسئولین نتوانست جلوی ورود عده ای ضد انقلاب به سینما را بگیرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس