نقوی حسینی

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به توهین امروز حسن روحانی به منتقدان گفت: در سطح ریاست جمهوری نیست که به منتقدان اهانت کند.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خود در صحن علنی امروز یکشنبه 13 اسفند پارلمان با یادآوری جمعیت تهران چهار میلیونی استان تهران گفت: 5 سال از دولت گذشته است، اما یک سفر استانی به این شهرستان ها انجام نشده است.

وی افزود: مردم از ما می‌پرسند چرا هیات دولت به شهرستان‌های استان تهران نمی‌آید؟ اگر دولت نمی‌خواهد با مردم ملاقات کند لااقل به این شهرستان‌ها سفر داشته باشد تا مشکلات را ببیند.

بیشتر بخوانید:

نقوی حسینی با اشاره به اینکه هاشمی سه بار، خاتمی 2 بار و احمدی‌نژاد چهار بار به شهرستان‌های استان تهران سفر کرده‌اند، گفت: با اهانتی که رییس‌جمهور امروز به منتقدان کردند ما می‌ترسیم انتقاد کنیم، چون ایشان هر بار به منتقدان توهین می‌کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در سطح ریاست جمهوری نیست که به منتقدان اهانت کند، بیان داشت: برخی اقدامات دولت درست نیست، دولت باید به انتقادات گوش کند؛ دولت که ادعای دسترسی آزاد به اطلاعات و استقبال از نقد دارد باید حرف منتقدان را بشنود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در پنجاه و هفتمین مجمع سالیانه بانک مرکزی گفت: می‌بینم کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است. مخالفت با دولت معنی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    2 67
    حتما شما در سطحش هستید آقای نقوی حسینی!به خدا خیلی پررو هستید!
    • امیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
      32 1
      خطاب به 13:35، پررو کسانی هستند که ادعای نقدپذیریشان گوش فلک را پر کرده ولی بدترین توهین ها را به منتقدان می کنند و پرروتر از آنها امثال شما هستید که با کمال وقاحت، منتقدان این آدمها را پررو خطاب می کنید، محض اطلاع شما ،جناب نقوی حسینی به کسی توهین نکرده اند و به عنوان یک نماینده مجلس، حق دارند که مسئولان را نقد کنند.
    • شهرام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
      21 1
      خطاب به 13:35، پررو امثال شما هستید که با کمال وقاحت کوچکترین نقد به کسانی را که طرفدارشان هستید ، تحمل نمی کنید، جناب نقوی حسینی بر خلاف بعضی ها به کسی توهین نکردند ولی به عنوان یک نماینده، حق دارند از مسئولان انتقاد کنند.
    • AE ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
      2 4
      تو خوبی
  • طاهره IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    47 1
    کجا دیدید رییس جمهور به ملت خودش اینقدر توهین کنه؟؟؟؟
  • ایران IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    18 1
    واقعا خجالت اوره بعد از این دو دوره ذلتی که به ملت وارد کرده با اون ادعاهای پوچ و سرکاری بیاد به ملت اهانت هم بکنه...
  • معین IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    14 2
    إ إ جناب روحانی همین چند روز پـیش داشت تو پرسش و پاسخ خبرنگاری فرمودند گوش دولت شنوای انتقادات است و ما با آغوش باز و ... از انتقادات استقبال می کنیم...
  • هموطن IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    9 0
    بنظر من جناب رئیس جمهور خودشون قبل از همه شایسته ی این اهانتها هستند!!!!! ببینم خوششون میاد؟؟؟؟ از قدیم گفتن هرچه را برای خود نمیبسندی برای دیگران هم مبسند.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس