کد خبر 836755
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
تراکتورسازی

کارشناس فوتبال گفت:‌ تراکتورسازی به دلیل اینکه تیم با ثباتی نشان نداده امیدی به صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا ندارم.

به گزارش مشرق، رحیم قاسمپور در مورد وضعیت تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تراکتورسازی شرایط خیلی خوبی در لیگ برتر ما هم ندارد و در آسیا هم دو بازی اولش را با باخت تمام کرده است. این تیم به عقیده من شانسی برای صعود از گروهش ندارد زیرا بسیار پرنوسان ظاهر شده است. ذوب‌آهن، پرسپولیس و استقلال شانس زیادی برای صعود از گروه‌شان در آسیا دارند. هرچند تیم‌های ایرانی در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه می‌شوند.

قاسمپور در مورد حضور مربی ترکیه‌ای در تراکتورسازی به جای یحیی گل‌محمدی گفت: دلیل این تغییر را باید از مدیران باشگاه بپرسید. اینکه آیا تغییر مربی با کار کارشناسی صورت گرفته یا فقط احساس بر آن حاکم بوده است. معمولاً در فوتبال ایران تغییرات سرمربی بیشتر برای این است که روی ضعف‌های مدیریتی باشگاه یا کمیته فنی باشگاه سرپوش گذاشته شود و کمتر سرمربیان براساس کار کارشناسی تغییر می‌کنند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: تراکتورسازی در این فصل نشان داد که بضاعت فنی تیمش بالا نیست و وقتی که یک تیم نفراتش با کیفیت نیستند تغییر سرمربی نمی‌‌تواند تغییرات محسوسی در آن تیم ایجاد کند و باعث پیشرفت یک تیم شود. بنابراین انجام هزینه سنگین و آوردن مربی جدید چیزی را در تراکتورسازی عوض نکرد و شاید بیشتر برای خاتمه دادن به سروصدای تماشاگران بود.

وی افزود: من که بیرون از گود نشسته‌ام با دیدن بازی‌های تراکتورسازی فهمیدم که تغییر سرمربی تغییر و پیشرفت محسوسی در تیم ایجاد نخواهد کرد زیرا بضاعت فنی بازیکنان این تیم زیاد نبود. زمانی یک تیم بازیکنان با کیفیتی دارد که در صورت تغییر سرمربی می‌تواند شرایط رو به رشدی پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس