کشتی آزاد

نمایندگان اوزان 79 و 97 کیلوگرم کشورمان در مسابقات 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با غلبه بر تمامی حریفان فینالیست شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، از صبح امروز (شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، نادر حاج آقا نیا در دور اول با نتیجه 8 بر 4 از سد راحول آواره از هند گذشت. وی در دور بعد نیز 14 بر 13 تسه وین سورن از مغولستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10  بر 9 مغلوب محمودجان شاوکاتوف از ازبکستان شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. وی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

در وزن 65 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 انخسایخان از مغولستان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله مقابل دایچی تاکاتانی از ژاپن با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و شانس حضور در فینال را از دست داد. وی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت. در این وزن 14 نفر حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور نخست با نتیجه 14 بر 12 مغلوب کیسوکه اوتوگورو از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در دور بعد مقابل لی از کره جنوبی محمدی از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 79 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده‌اند، عزت اله اکبری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم از سد آدام باتیروف از بحرین گذشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 10 بر صفر توربولد گانبولد از مغولستان را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر ابراگیم اُف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 11 بر صفر جائه گانگ کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و فینالیست شد. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس