کد خبر 836449
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه کسانی که مرا می شناسند می‌دانند که من انسان بد دهانی نیستم اما غفوری هرچه در زمین بازی گفت جوابش را شنید.

به گزارش مشرق، شجاع‌خلیل‌زاده در خصوص شکست تیم پرسپولیس در دربی ۸۶ مقابل استقلال گفت: ما همه تلاشمان را کردیم اما متأسفانه فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد. روی یک اتفاق هم دروازه ما باز شد و بدشانس بودیم که توپ بعد از ۲ بار خوردن به تیر، داخل دروازه رفت.  از همه هواداران پرسپولیس که در استادیوم حاضر شده و یا از پای تلویزیون هم برای ما دعا کردند عذرخواهی می‌کنم و بدانند که ما هم‌اندازه آنها بابت شکست ناراحت هستیم اما قول می‌دهیم در ادامه راه این شکست را جبران کنیم.

وی درباره صحبت‌های وریا غفوری که گفته بود خلیل‌زاده حرف‌هایی زده که در شأن خودش و خانواده‌اش بوده، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم که چرا این صحبت مطرح شده است. همه کسانی که فوتبال بازی می‌کنند می‌دانند که در فوتبال برخورد بین بازیکنان طبیعی است اما کِش دادن آن روی خوشی ندارد. من سالهاست که در لیگ برتر بازی می‌کنم و تا به حال سابقه نداشته که کسی درباره من چنین حرفی بزند. همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که انسان بد دهانی نیستم اما غفوری بد دهانی کرد و من پاسخش را دادم. او هرچه که گفت جوابش را شنید.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان آنقدر جو دربی آنها را گرفته بود که حرف‌های خودشان یادشان رفته و فراموش کرده‌اند که چه صحبت‌هایی در زمین انجام داده‌اند. بازی رفت را ما بردیم و حالا بازی برگشت را استقلال برده است. ما که قهرمان شدیم و همین حالا از تیم دوم جدول ۱۵ امتیاز و از استقلال ۱۶ امتیاز جلوتر هستیم. شاید این ۳ امتیاز به درد استقلال بخورد و امیدوارم که به کارشان بیاید!

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: همه کسانی که با من یا روبروی من بازی کرده‌اند می‌دانند که احترام همه را نگه می‌دارم، کسی چنین مسائلی از من به یاد ندارد و بهتر است غفوری بداند که چه می‌گوید. همه تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم با برد در بازی روز دوشنبه دل هوادارانمان را شاد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    10 2
    آقای خلیل زاده! آخه پسر به اون زیبایی مگه میتونه بد دهن باشه!
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    12 2
    شجاع جان عکس لحظه گل رو دیدی؟؟؟؟مرد حسابی وریا گل زده و داره میره خوشحالی کنه ولی شما انگار سرتوالت نشستی...الان دلت به قهرمانی خوش باشه ولی برا ما برد دربی از قهرمانی حتی در آسیا مهمتره
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
      2 2
      خب ستاره سوم رو هم بزن پس.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    9 0
    همه رو مثل خودت فرض کردی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    21 1
    اتفاقا چون همه شما رو میشناسند مطمئن هستند شما فحاشی کردی جلو دهنت رو گرفتی و اتفاقا فغانی هم بهت تذکر داد حتی یک کلمه هم از دهن غفوری بیرون نیومدامیدواریم کمیته انضباطی برخورد مناسب رو با شما انجام بده
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
    22 0
    رفتار شما در ایران داوران با شما مدارا میکنند اما در آسیا باعث ضربه خوردن تیمت خواهی شد در همین بازی ابروی مهاجم استقلال به خاطر حرکت وحشیانه شما شگافت درسته فغانی با شما مهربان بود ولی در آسیا دیگه فغانی نیست و مثل بازی با السد کارت خواهی گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس