کد خبر 835429
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
محمد ایمانی

شاعر می گوید "چو بیشه تهی ماند از نره شیر/ شغالان درآیند آن ‌جا دلیر". اما بیشه ایران تهی از شیرمردان و شیر زنان نیست.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: علَم کردن هر چند وقت یکبار جنجال هایی مانند وحشیگری دراویش، کشف حجاب عناصر وابسته به شبکه بهائیت، بازی با سوژه رفع حصر سران وطن فروش فتنه، نامه نگاری های سرگشاده، اصرار بر هتاکی و حرمت شکنی و ... ده ها سوژه مشابه که از سوی شبکه رسانه ای عنکبوت و مافیای سیاسی پشت آن دنبال می شود، همان شگرد شغال هاست؛ ناتوانی از رویارویی شجاعانه و حمله از چند جهت. 

شاعر می گوید "چو بیشه تهی ماند از نره شیر/ شغالان درآیند آن ‌جا دلیر". اما بیشه ایران تهی از شیرمردان و شیر زنان نیست. در مقابل این شگرد برخاسته از حقارت، باید بزرگشان را زد. آنها ذاتا اهل فاقد شجاعتند؛ به تعبیر قرآن "کَأَنَّهُمْ حُمُرٌ مُسْتَنْفِرَهٌ. فَرَّتْ مِنْ قَسْوَرَهٍ". اصل کاری ها را که بتارانید، بقیه حساب دستشان می آید.

یادداشت دیگری از محمدایمانی را بخوانید:  

راز عذرخواهی در حکمت متعالیه ولایت فقیه

اشرافیت و خط نفوذ؛ عملیات گازانبری

ابتکاری که دوزیستان در محیط زیست زدند

شاید هم باید به سیاق داستان معروف، شگرد استادکاری را پیاده کرد که بار  اول، یکی از مهاجمان را گرفت و در قفس انداخت و با آفتابه آب جوش ادبش کرد... نوبت بعد که مهاجمان دسته جمعی آمده بودند، فقط کافی بود بگوید "پسر! آفتابه را بیاور". گفتن این یک جمله همان و به خوردن سازمان مهاجمان و از معرکه گریختن، همان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس