کد خبر 834839
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
قتل

مرد سالخورده که بازداشت شده بود، پس ازبازسازی صحنه قتل، در آخرین دفاع ابراز پشیمانی کرد.ازسوی دیگر ۸ فرزندش نیز با حضور در دادسرا از خون مادرشان گذشت کردند .

به گزارش مشرق، ۸ فرزند مرد سالخورده‌ای که همسر خود را به‌ قتل رسانده است با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص پدرشان گذشت کردند.

رسیدگی به این پرونده از صبح پنجشنبه ۵ بهمن‌ امسال و زمانی در دستورکار مأموران ۱۶۱ ابوذر قرار گرفت که مردی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل همسرش در خانه خبر داد. پس از حضور مأموران و تیم جنایی درمحل جنایت، همسر مقتول به آنها گفت: ساعتی قبل همسرم از من خواست از سبزی‌فروشی محل مقداری سبزی بخرم و به‌خانه بیاورم.

بیشتر بخوانید:

همسرکشی در مسیر عروسی +عکس

خودکشی مرد جوان پس از قتل همسر دومش

من از خانه بیرون رفتم و پس از کمی قدم زدن در پارک، به‌ سبزی فروشی رفتم، اما سبزی نداشت. به‌خانه برگشتم که یکدفعه دو مرد نقابدار ناشناس را دیدم که از خانه‌ام بیرون آمدند. وقتی سراسیمه وارد شدم با جسد خونین همسرم روبه‌رو شدم و خیلی سریع با یکی ازپسرانم تماس گرفتم و موضوع را خبردادم.

پیرمرد قاتل

با آنکه بررسی‌های مقدماتی و برخی شواهد نشان می‌داد جنایت از سوی افراد غریبه رخ داده است اما تناقض گویی‌های مرد سالخورده، دستش را رو کرد و باعث شد تیم تحقیق به او مشکوک شوند.همچنین آثار زخم و خراشیدگی روی بدن مرد سالخورده نشان از درگیری او داشت.

وقتی هم داخل لباسشویی پیراهن خونین مرد صاحبخانه پیدا شد، بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت شوهر مقتول را صادر کرد. سرانجام عامل قتل لب به اعتراف گشود و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

مرد سالخورده که بازداشت شده بود، پس از بازسازی صحنه قتل، در آخرین دفاع ابراز پشیمانی کرد.ازسوی دیگر ۸ فرزندش نیز با حضور در دادسرا از خون مادرشان گذشت کردند وگفتند: «حالا که مادرمان را از دست داده‌ایم دلمان نمی‌خواهد پدرمان را هم از دست بدهیم. از طرفی پدرمان سالخورده است و شرایط زندان برایش مناسب نیست. به‌همین خاطر درخواست بخشش‌اش را داریم.»

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • P IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    3 0
    واقعادرچنین شرایطی تصمیم گیری برای بچه ها سخت میشه و باید ببخشن ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس