کد خبر 834543
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
انتحاری داعش در شهر عدن

منابع یمنی از حمله انتحاری عوامل داعش با دو خودرو حامل مواد منفجره به مناطقی از بندر عدن و کشته و زخمی شدن 55 نفر خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، در جریان انفجارهای پی در پی انتحاری علیه پایگاه شبه نظامیان وابسته به منصور هادی دیکتاتور مستعفی و فراری یمن در منطقه «التواهی» بندر عدن این کشور تا کنون 55 تن کشته زخمی شده اند. بنابر این گزارش، دو عامل انتحاری سوار بر خودروهای مملو از مواد منفجره خود را در درب ورودی و ساختمان مرکزی شورای انتقالی جنوب یمن در داخل محوطه پایگاه نظامیان منصور هادی منفجر کردند که به تخریب گسترده ساختمانها و کشته و زخمی شدن ده ها تن منجر شد.

حمله انتحاری عوامل داعش با دو خودرو حامل مواد منفجره

از سوی دیگر «سرتیپ شلال علی شائع» مدیر امنیت عدن مدعی شد: حمله به هدف خود نرسیده است و نیروهای امنیتی مانع از رسیدن مسلحان به دروازه بیرونی ساختمان شده اند. بخش های جنوبی یمن پس از حضور عناصر وابسته به رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به اشغال گروه تروریستی القاعده و داعش درآمده است.

شهر عدن در جنوب یمن شرایط ایده‌ آلی برای حضور گروه‌های تروریستی دارد

لازم بذکر است که حمله ائتلاف موسوم به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین ماه سال 94، شرایط را برای حضور هرچه بیشتر گروه های تروریستی مانند القاعده و داعش در شهرهای جنوبی یمن فراهم کرده است.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس