کد خبر 834464
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
شبکه 4 سیما

پنج شنبه و جمعه گذشته، برنامه سینما چهار سیما به بهانه نمایش یک فیلم، از سریال استعماری تولید شده در تلویزیون طاغوت تعریف و تمجید کرد!

به گزارش مشرق، در برنامه سینما چهار، پس از نمایش فیلم «ای ایران» ساخته ناصر تقوایی، متنی به‌شدت ضعیف و غیرکارشناسی خوانده شد که در قالب آن سریال دایی جان ناپلئون هدف تعریف و تمجید قرار گرفت.


این سریال که تاکنون چندین بار از شبکه بهایی «من و تو» نیز به نمایش درآمده، بر اساس کتابی به همین نام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده و در کل، وجه استعماری و استکباری انگلیس و جنایات لندن‌نشینان را تنها یک توهم توصیف می‌کند!

مدیر متعهد شبکه چهار که مدت زمان زیادی نیز از انتصابش نمی‌گذرد باید نسبت به محتوای برنامه‌ها نظارتی دقیق‌تر اعمال کند.

متاسفانه برنامه‌های سینمایی سیما در مسیری نادرست و مغایر با سینمای تراز جمهوری اسلامی قرار دارد.  بخش ادب و هنر بزودی یادداشتی درباره برنامه‌های سینمایی سیما منتشر خواهد کرد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    6 0
    ملت شریف ایران، ضدانقلاب در همه دستگاهها به عنوان مدیر رخنه کرده است. این یک واقعیت است. شوخی نگیرید. وگرنه کدام مرد و زن انقلابی پیرو امام (ره) و رهبری عزیز، حاضر به پذیرفتن فقر و فساد و بی عدالتی و اختلاف طبقاتی شدید و مرفهین بی درد در جامعه می باشد. اینها انقلابی نما هستند. مومنین به انقلاب اسلامی با هم متحد شوید. و نگذارید به قول امام انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. بعدش ملت و جوانان فکر می کنند اسلام و ارزشها و خون شهیدان یعنی مدیریت مرفهین بی دین. والله اینطور نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس