کد خبر 834299
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
سه نقطه

سه‌نقطه، آخرین ماهنامه طنز فارسی است که در قطع وزیری کوتاه و با صفحات دورنگ چاپ و منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، پیش‌شماره اول از دوره جدید «مکتوب طنز سه‌نقطه» منتشر می‌شود. به گزارش منابع آگاه، نخستین پیش‌شماره از دوره جدید مجله سه‌نقطه تا چندی دیگر روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر قرار خواهد گرفت و این بمعنای بی‌اعتبار بودن دکه‌های و کتاب‌فروشی‌هایی است که این نشریه وزین و فاخر را برای فروش عرضه نکنند.

در نخستین شماره از دوره جدید مکتوب سه‌نقطه، که به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی و حروف‌نگاری امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود، حاصل قلم نویسندگانی چون امرالله احمدجو، اسماعیل امینی، احسان حسینی‌نسب، مرتضی درخشان، احمد دهقان، احسان رضایی، محسن رضوانی، محمدرضا زائری، ابوالفضل زرویی نصرآباد، سروش صحت، عزت‌الله ضرغامی، فهیم عطار، احسان محمدی، هادی مقدم‌دوست، احمد ملکوتی‌خواه و... را خواهید خواند و از خواندن آن حظ وافر خواهید برد.

سه‌نقطه، آخرین ماهنامه طنز فارسی است که در قطع وزیری کوتاه و با صفحات دورنگ چاپ و منتشر خواهد شد.

ضمناً به هفت نفر از کسانی که این خبر را برای هفت نفر دیگر فوروارد کنند، به قید قرعه جایزه نفیسی اهدا خواهد شد. در دوره پیشین انتشار سه‌نقطه، یک‌نفر فوروارد نکرد، به دردی ناشناخته و لاعلاج مبتلا شد و دار فانی را وداع گفت. خدایش بیامرزاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس