امام جمعه اهواز

جمعی از کارگران شرکت «گروه ملی فولاد ایران» که ماه ه هاست حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند، به مصلای نمازجمعه اهواز آمدند تا صدای اعتراض خودشان را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش مشرق، اسماعیل معنوی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

این هفته نمازجمعه اهواز با حاشیه هایی همراه بود. البته حاشیه هایی از جنس متن مردم!

جمعی از کارگران شرکت «گروه ملی فولاد ایران» که ماه ه هاست حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند، به مصلای نمازجمعه اهواز آمدند تا صدای اعتراض خودشان را به گوش مسئولان برسانند.

قبل از نمازجمعه تعدادی از کارگران با حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز دیدار کرده و مشکلات و دغدغه هایشان را مطرح نمودند.

در اواسط خطبه دوم، یکی از کارگران که در صفوف ابتدایی هم نشسته بود، با صدای بلند نکاتی را در خصوص مشکلاتشان مطرح کرد که عملا باعث توقف خطبه های نمازجمعه شد، یکی از پرسنل ستادنمازجمعه به سمت وی رفت تا او را دعوت به آرامش کند اما خطیب جمعه از او خواست به آن کارگر فرصت بدهد تا با آرامش مطالبش را مطرح کند.

در ادامه کارگران با سردادن شعارهایی، اعتراض خود را نسبت به مشکلات بوجود آمده ابراز کردند که حجت الاسلام حاجتی هم از مردم خواست با کارگران همزبان شوند و همه جمعیت مصلا شعار کارگران را تکرار کردند...

امام جمعه موقت اهواز ضمن همدردی با کارگران از دولت و مسئولان مربوطه خواست هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل این کارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: ما بسیار خوشحالیم که برادران مان برای عرض مشکل و رساندن صدای اعتراض شان به نمازجمعه آمده اند، نمازجمعه متعلق به این مردم و محل اصلی طرح مشکلات  مردم است

پی نوشت:

 واکنش بجا و منطقی و برآمده از روحیه مردمی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به عنوان یک نقطه اوج در ماجرای نمازجمعه این هفته اهواز شایسته تقدیر است.

رسانه های وابسته به دولت های غربی نظیر بی بی سی و امدنیوز با انتشار بخش کوتاهی از فیلم شعارهای اعتراضی کارگران سعی داشتند مطالب خاصی را به مخاطبان خود القا کنند اما ناخواسته در میدان ما بازی کردند و مفهومی را منتشر کردند که قطعا مد نظر آنان نبوده، رسانه های معاند ناخواسته این ادعا را تایید کردند که نمازجمعه به عنوان اصلی ترین تجمع انقلابیون، محل رجوع و بیان دغدغه های واقعی مردم نظیر بیکاری و... است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    7 8
    امام جمعه اهواز هم در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت و غافلگیر شد. سال هاست که ما مشکل اقتصادی داریم ، ولی الان اوضاع واقعا خطرناک شده
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      19 1
      خودشان به این دولت و سیاستهای ریاضت افتصادیش رای دادند. کی بود می گفت با اینکه هوا نداریم اما هوا تو داریم؟
    • امیر IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      12 0
      اگر صرفاً بحث غافلگیری بود، این قدر خوب صحنه را مدیریت نمی کردند، امیدوارم این رفتارهای درست در کل کشور الگو شود و البته مسئولین هم باید به وظایفشون به درستی عمل کنند.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    22 5
    احسنت و درود بر حجت الاسلام حاجتی که اینقدر با بصیرت عمل کردند و توی پوزه آغل نیوز و بی بی سی زدند!
  • حسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    24 2
    مدیریت صحنه ایشون عالی بود.احسنت
  • مهدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    9 0
    درود برکارگران تولیدکنندگان بازاریان و در یک کلمه مردم که با این رکود سنگین سنگین دست و پنجه نرم می کنند ولعنت برخط ارتجاع اشراف شکم سیربی حال خسته غرب زده
  • ناشناس US ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    0 7
    حالا اگه این اتفاق و این شعاری که علیه سوریه دادن رو در زمان های قبلی سر می دادند..این کارگرای بدبخت می شدن فتنه گران انگلیسی و ایادی استکبار...مشرق میدونم تحریف یا منتشر نمیکنی نظرمو...ولی همین که مزدورایی مثل شما این نظرمو میخونن..دلم خنک میشه..اصلا نمیخواد منتشر کنی چون میدونم با ذات دیکتاتور مابتون نمی خونه
  • احسان IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    2 6
    مشرق جان تو هم خوب شناگری هستی کلک.تو که طرفدار مردم نیستی .بازم اینجا یه منفعتی واست داشت که دخالت کردی
  • پوریا IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
    0 0
    کلیپ های تصویری بذارید لطفاً... کسانی که صبح تا شب سرشون توی بی‌بی‌سی هست با کلیپ صوتی قانع نمیشن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس