سردار سلیمانی

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود سپاه وابسته است، اما برخی به بهانه‌های واهی و استدلال‌های ضعیف می‌خواهند آن را حذف کنند.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان، پاسداران و پیشکسوتان سپاه ثارالله استان کرمان، لشکر 41 ثارالله و یگان‌های سپاه مستقر در شهرستان کرمان از زحمات و تلاش‌های سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزادسازی عراق و سوریه از لوث وجود گروهک تروریستی داعش و صدور انقلاب اسلامی با اهدای قرآن کریم و لوح تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:

روایت حاج قاسم از نام مستعار شهید مغنیه

سردار سلیمانی: باید کف پای این ملت را بوسید

در این دیدار که در مقر لشکر 41 ثارالله برگزار شد، سردار سلیمانی با تشریح جایگاه سپاه در حفظ انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه به مانند محافظ یک شخصیت است و همانطور که یک محافظ با دید عمیق اطراف را نگاه می‌کند تا خطری شخصیت را تهدید نکند، سپاه نیز با بصیرت از شخصیت انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه 40 سال است که ایثار پاسداران در عرصه‌های گوناگون را از نزدیک می‌بینم، عنوان کرد: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه‌های واهی و استدلال‌های ضعیف می‌خواهند آن را حذف کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تشریح فتنه تکفیری ـ صهیونیستی داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: در طول تاریخ منطقه، هیچ حادثه‌ای به وحشتناکی داعش نداشته‌ایم، اما خداوند از دل این حادثه، یک مؤلفه قدرت به قدرت‌های انقلاب اسلامی اضافه کرد.

سلیمانی با اشاره به شعری از پروین اعتصامی بیان کرد: به قدرت خدا اعتماد کنیم و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیریم.

لازم به ذکر است، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی از آغاز جنگ تحمیلی تا سال 1376 که به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد، به عنوان فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان به مبارزه با دشمن بعثی و اشرار جنوب شرق پرداخته است.

منبع: سایت سپاه ثارالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سیدتقی محمدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    31 4
    سردار عزیز و باغیرت لطف کنید همین امروز اون خائن هایی رو که میخوان سپاه رو از صحنه کشور حذف کنن به ملت معرفی کنید تا محاکمه و در ملاء عام اعدام بشن. سردار هرچه زودتر به ملت و قوه قضائیه بگید که اون خائن ها رو در ملاء عام اعدام کنن تا خائنین دیگه جرات نکنن که در جهت تضعیف نظام دائما ایده پردازی و لجن پراکنی کنن.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
      1 4
      فیلم هندی نیست که شرایط بدتر میشه مردم هنوز به آون بینش نرسیدن هنوز عروسک خیمه شب بازی هستند
  • رسول ترک IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    5 1
    غلط کردن
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    6 0
    سپاه بنا به قانون اساسی جزئی از قوای کشور است و وظایف مهمی بر دوشش گذاشته شده است.
  • hamid IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    2 0
    درود بر ارتش و سپاه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس