دادستان کل کشور

حجت‌الاسلام منتظری گفت: دشمنان از هر پوششی استفاده می‌کنند؛ برخی مواقع در پوشش و لباس دراویش ورود می‌کنند، برای این مهم مدرک داریم که جلساتی در آمریکا برگزار شده است.

به گزارش مشرق، در مراسمی که ظهر امروز برای تودیع دادستان بندرعباس برگزار شد حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با آرزوی توفیق برای دادستان جدید، اظهار داشت: امیدوارم مجموعه تلاش دستگاه قضا در هرمزگان سبب ارتقای امنیت در استان و منطقه برای مردم باشد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از اغتشاشات خیابان پاسداران به روایت سردار کوثری

وی افزود: برای دادستان‌ها چند امر در اولویت قرار دارد و یادآوری می‌کنم، یکی از بزرگترین مقوله‌هایی که در همه حوزه‌های زندگی نقش دارد، امنیت است.دادستان کل کشور تصریح کرد: امنیت هم در قرآن و هم لسان روایات و فرمایشات معصومین آمده است که از اسناد محکم و مسجل است.

منتظری ادامه داد: دو نعمت وجود دارد که مکفور است، برای مردم  چنان معرفی نشده است که نخستین این نعمات امنیت است، اگر امنیت باشد رشد مردم و جامعه تسریع خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه امنیت سبب رشد و پیشرفت خواهد شد، مطرح کرد: پایه نخست امنیت مردم هستند، در مقابل کسانی هستند که در جایگاه دشمن ملت و نظام با تشکیل اتاق فکر و هزینه‌های کلان به دنبال گرفتن امنیت مردم  تلاش می‌کنند.

دادستان کل کشور توضیح داد: اطلاعات قابل توجه و مستندی داریم که دشمن برای از بین بردن امنیت در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است، یک نمونه از این سرمایه‌گذاری‌ها، جریان داعش بود که با حمایت استعمار و دلارهای شیوخ طراحی کردند که با ایستادگی ایران و جوانان ما مواجه شدند، البته آنها هنوز دست بر نداشته‌اند.

منتظری تبیین کرد: دشمنان از هر پوششی استفاده می‌کنند؛ برخی مواقع در پوشش و لباس دراویش ورود می‌کنند، برای این مهم مدرک داریم که جلساتی در آمریکا برگزار شده و عناصری در این جلسات حاضر شده‌اند و اتفاقات و توطئه‌های امنیتی در کشور را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را ببینند، گفت: دشمن به دنبال دلسرد کردن ما از نظام و انقلاب است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مسأله نفوذ یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته‌اند، گفت: آدم نفوذی آرم و لباس نفوذی ندارد، بلکه در پوششی کاملاً متفاوت و قابل اعتماد وارد عمل می‌شود و به مقاصد شوم خود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نشانه‌های همدلی بی‌بی‌سی با آشوبگران خیابان پاسداران

منتظری در خصوص موضوع محیط زیست یادآور شد: با استفاده از اساتید دانشگاه و مدافع حفظ محیط زیست وارد شدیم، از چند ماه قبل این قضیه را رصد کردیم و کارهای خوبی توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی انجام شد.

دادستان کل کشور افزود: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر مسأله نفوذ دارند و رئیس جمهور نیز به دلیل بروز برخی اتفاقات در کشور هیأتی متشکل از وزرا را موظف به بررسی این اتفاقات کرد.

منتظری تأکید کرد: انتظار داریم با توجه به مسأله مهم نفوذ و عناصر خائنی که توسط دشمن با ظرافت‌های خاص خود مهره‌چینی شده‌اند نظیر دو تابعیتی‌هایی که برملا نمی‌کنند و البته پیدا کردن‌شان کار سختی است، رئیس جمهور هیأتی را تشکیل دهد تا راه نفوذ سد شود.

 وی در پایان بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های انتظامی ابزار لازم را دارند؛ از رئیس جمهور انتطار می‌رود با مسأله نفوذ به طور جد برخورد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • حسن IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    54 13
    برو ببین چرا برا هوا طوفانی اجازه ی پرواز دادن وقتی تا 48 ساعت بعد حتی هوا نیروز هم نتونست تو منطقه بالگرد بپرونه
    • احمد IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
      7 0
      هلی کوپتر که نزدیک کوه قراره پرواز کنه خیلی با هواپیمایی که قراره از روی کوه عبور کنه فرق داره. جدا از این که هوا بعد دو سه روز بعد از حادثه بدتر شد. شما برو ببین هواپیماهایی که بعد از برجام قرار شد بیان کجا موندن.
  • AE ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    60 10
    باید مسئله دوتابعیتیها به طور ویژه پیگیری شود
  • تقی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    49 52
    فتنه گران و آشوبگران قاتل و دراویش قاتل را همین امشب در ملا عام اعدام کنید تا حساب کار دست اربابانشون یعنی آمریکا و منافقین و صهیونیستها و سعودی ها بیاد.
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      35 46
      فقط خفه شو آشغال
    • رضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      5 7
      خلخالی جدید.
    • رضا IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      6 9
      عامل تحریک وپایین آمدن آستانه تحمل مردم فشارهای فراوان هستش .والا هیچ آدم عاقلی با اتوبوس به هم وطنش حمله نمیکنه . آدم کشی کار دراویش نیست .اینو بفهمید لطفا
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
      7 4
      تو خفه شو بی شرف مزدور استکبار
    • تقی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
      12 4
      جواب به اینی که گفته «فقط خفه شو آشغال». بشین تا خفه بشم. مطمئن باش همه فتنه گران رو یکی یکی اعدام می کنیم.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
      8 4
      اجرای عدالت اعدام در محل حادثه
    • باقر رمزی باصر IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
      6 3
      کدام درویش
  • شکرعلی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    47 9
    باید ریشه ی اشرافیت را از بین برد باید با تبعیض مبارزه کرد نباید فقط کارکنان دولت و پزشکان در ایران مصونیت داشته باشند لطفا به همه مردم به یک چشم نگاه کنید
  • هادی DE ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    33 13
    وزیر اطلاعات کجاست ؟ این همه توطئه امریکا و مزدوران داخلی و خارجیش ، نفوذی ها ، دوتابعیتی ها ، سیدامامی ها ، دراویش گاومیش داعشی وووو چرا وزیر اطلاعات سکوت کرده و موضع گیری نمی کند ؟؟؟
  • US ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    10 9
    پسر مواظب خودت باش تا آخر امسال قراره جلسات بیشتری در آمریکا تشکیل بشه
  • عابدی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    15 7
    دو تابعیتی در جمهوری اسلامی معنا ندارد.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    24 17
    برای هر مشکلی در ایران دشمن خارجی اسرائیلی و امریکایی پیدا می کنند. کمی باید دقیق تر و ریشه ای تر به مسائل پرداخت
  • سید NL ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    32 4
    مدیر و مسئول دو تابعیتی یعنی فردی که تعلق خاطرش به ایران کم رنگه و احتمال دزدی زیاد هست بخاطر همین تابعیت دیگری کسب کرده تا سریع بتواند فرار کند.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    21 4
    به نظر من باید چن شغله ها گردن زده بشن.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    18 1
    دو تابعیتی ها را هر چه زودتر اعدام کنید .
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    10 3
    دراویش را باید همانند منافقین در دهه شصت اعدام دسته جمعی کرد تا حجت بر تمام مخالفان نظام تمام بشود
  • ایرانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    12 2
    اقای منتظری شما را بخدا در انسوی مرز بدنبال مقصر نگردید ؟دشمن واقعی مردم و نظام همان کسانی است بعنوان مسول با طرز تفکر خیانت صندلی تصمیم گیری را اشغال کرده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس