کد خبر 833667
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۲
حمید فرخ نژاد

برخی از مدعیان اصلاحات و سلبریتی‌ها و نمایندگان فراکسیون امید در اقدامی سخیف و البته مسبوق به سابقه، با استدلال‌های پوچ به دفاع تمام قد از اراذل و اوباش جنایتکار پرداختند.

به گزارش مشرق، دوشنبه‌شب عده‌ای از اراذل‌واوباش در پوشش دراویش و به بهانه آزاد کردن فردی که به اتهام سرقت و با شاکی خصوصی دستگیرشده بود، با رفتاری داعش گونه ۵ تن از نیروهای انتظامی و بسیجی را به شهادت رسانده و بیش از ۳۰ مأمور پلیس را مجروح کردند.

این اراذل‌واوباش همانند داعش با اتوبوس و خودرو، فرزندان این ملت را به زیر گرفته و با قمه و سنگ و چماق و پاره‌آجر و تفنگ ساچمه‌ای به حافظان امنیت حمله‌ور شده و آنان را مظلومانه به شهادت رساندند. این غائله درنهایت با دستگیری ۳۰۰ تن از اغتشاشگران پایان یافت.

این رفتار وحشیانه و به شهادت رسیدن مظلومانه حافظان امنیت کشور قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد. اما برخی از مدعیان اصلاحات و سلبریتی ها و نمایندگان فراکسیون امید در اقدامی سخیف و البته مسبوق به سابقه، با استدلال های پوچ به این موضوع واکنش نشان دادند.

تناقض آشکار!
صادق زیباکلام که ید طولایی در دفاع از مفسدین اقتصادی، جاسوس ها و اغتشاشگران دارد و به تناقض گویی مشهور است، در واکنش به رفتار وحشیانه اراذل و اوباش و به شهادت رسیدن مظلومانه حافظان امنیت کشور در توئیتی نوشت: «مشکل دراویش گنابادی چیست؟ دراویش گنابادی همچون دراویش نعمت اللهی، ذهبییه، پیربسطامی و سایر دراویش نه «تبلیغ علیه نظام» کرده‌اند، نه «تشویش اذهان عمومی» و نه مرتکب «جاسوسی»یا «اقدام علیه امنیت کشور» شده‌اند.جرم واقعی آنها که ازهمه اینها بدترمی‌باشد: تمکین نکردن از قرائت حکومتی ازمذهب است».

این اظهارنظر زیباکلام با واکنش منفی فعالان فضای مجازی مواجه شد.

یکی از فعالان فضای مجازی در واکنش به اظهارنظر تأمل برانگیز زیباکلام نوشت: «یک قرائت هم هست که جنایت و ناامنی را مباح می داند. دواعش و دراویش و ری‌استارتیها و فتنه‌گران از همین قبیل‌اند. از فساد اقتصادی تا تروریسم، هرجا دفاع از خیانت است، نام زیباکلام می درخشد!».

دفاع تمام قد زیباکلام از اراذل و اوباش و این ادعا که جرم دراویش صرفا تمکین نکردن از قرائت حکومتی از مذهب است، در حالی است که وی در سال 90 با حمایت از نظام سرمایه‌داری در آمریکا گفت که معترضان وال‌استریت به خاطر اینکه سدمعبر کرده‌اند باید بازداشت شوند.

زیباکلام در گفتگویی در پاسخ به این سوال که:«شما اعتقاد دارید در آمریکا و غرب به راحتی مردم اجازه اعتراض دارند اما مشاهده می‌کنیم پلیس و نیروهای امنیتی این کشورها برخوردهای خشونت‌آمیزی با معترضان دارند»، گفت:«اتهامی که به متهمان بازداشت شده ]وال استریت[ وارد است، سدمعبر بوده و واقعاً هم این معترضان سدمعبر کرده بودند و خیابان‌ها و پل‌ها را بسته بودند و این اتهام سدمعبر به معترضان از نظر من وارد است».

سلبریتی بازی با خون!

«حمید فرخ نژاد» از بازیگران سینما و «خودکارشناس پندار در همه امور» در توئیتی تأسف برانگیز نوشت: «متاسفانه دیشب به دلیل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگیری گسترده در این محل بودم، شهادت میدم اگر درایت نیروی انتظامی نبود، ماجراجویی آقایان لباس شخصی و عصبانیت دراویش منجر به فاجعه‌ای با تلفات انسانی بالا می‌شد، تشکر می‌کنم از عملکرد عاقلانه و حرفه‌ای نیروی انتظامی و تسلیت میگم به خانواده نیروهای از دست رفته ناجا،کاش عقلای هر دو طرف نقش پررنگ‌تری برای جلوگیری از این دست برخوردها ایفا می‌کردند».

وی در توئیت دیگری هم نوشت: «دیشب از ساعت 9 شب تا 5 صبح از نزدیک شاهد اتفاقات ناگواری بودم که واقعا دردناک و غم انگیز بود.حجم دود و آتش و گاز اشک‌آور و فحش و فریاد بسیار زیاد بود و در دو طرف میدانی که شبیه جبهه‌های جنگ بود آدمهایی با سلاح‌های سرد و با خشم فراوان فریاد می زدند. عده ای حیدر حیدر می‌گفتند و عده ای علی علی، مطمئنم هرکدام دلایل بسیاری داشتند که خود را به حق بدانند و خون طرف مقابل را مباح. اینکه کدام جبهه بر حق بود و کدامیک ناحق منظور نظر من نیست...»

این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند. غافل از اینکه اگر همین نیروهای مخلص نبودند، امثال این سلبریتی هیچگاه فرصت نمی‌کرد تا با فراغ بال بر روی کاناپه نشسته و توئیت بازی کند.

وکیل مدافع داعش!

محمدجواد فتحی، عضو فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در مجلس نیز با اشاره به انتشار فیلمی از محمد ثلاث، راننده‌ اتوبوسی که در اقدامی وحشیانه و با تقلید از جنایت‌های داعش، از روی فرزندان این ملت رد شد و آنان را به شهادت رساند، گفت:«آن‌چه در فیلم پخش‌شده از درویش گنابادی بر تخت بیمارستان مشاهده می‌شود، حکایت از ضرب و جرح شدید او می‌کند که اگر توسط ضابطین صورت گرفته باشد، دادستان محترم باید نسبت به تعقیب مأمورین متخلف اقدام کند و اگر توسط مردم عصبانی تحقق یافته باشد باید مأمورینی که قدرت ممانعت داشتند و اقدام نکردند مورد بازخواست قرار گیرند. باید بتوان به نیروی انتظامی برای حفظ امنیت متهم اعتماد کرد». این نماینده مجلس بجای آنکه این اقدام جنایتکارانه را محکوم کند،خون به دل خانواده‌های شهدا کرده و به دفاع تمام قد از یک جنایتکار می پردازد.

کدام منطق و عقلی می پذیرد که وقتی یک جنایتکار با نهایت قساوت، حافظان امنیت و نظم کشورمان را با اتوبوس به زیر می‌گیرد، بجای دفاع از مظلوم، به دفاع تمام قد از جنایتکار داعشی بپردازیم؟!

 برای وقتی دیگر

فرقی نمی کند که استاد دانشگاه باشی، یا بازیگر یا نماینده مجلس، وقتی توانایی تشخیص بدیهیات را نداری و نمی‌توانی و یا نمی‌خواهی حق را از باطل تشخیص دهی، پس بهتر است زحمت اظهارنظر کردن به خودت ندهی. اکنون 5 خانواده داغدار است. خون به دل این خانواده‌های عزیز نکنید. سلبریتی بازی و سیاسی کاری را بگذارید برای وقتی دیگر.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 129
  • هاتف IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    از کسی که فیلم گشت ارشاد مزخرف را بازی کرد،بیش از این انتظار نداشته باشید.
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      80 54
      این نه بازی داره نه چرهره نه صدا فقط به خاطر توهین به یاران و اسلام معروف شد و پول بیت المال رو پارو کرد خاک بر سرتون
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      65 47
      مرگ بر خواص بی بصیرت
    • ugd IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      36 50
      فیلم لاتاری هم این ادم بازی کرده فیلمی که انگار سپاه رو یه مدل داعشی معرفی میکنه انگار خودشو لو داد که هدف اون فیلم هم همین بوده
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      31 14
      چه استدلال نابی !!!!
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      38 13
      بدبختی اینا هرکی چهره میشه همزمان هم روشنفکره هم فیلسوف هم سیاستمدار در واقع همه کاره هیچ کاره
  • سعید IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    دو روز جبهه تو کارنامه ت داری حرف مفت می زنی.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      42 30
      خواص بی بصیرت اعدام باید گردند.
    • رهگذر IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
      0 0
      چه ربطی داره؟؟!!!!
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    78 44
    لعنت خدا بر فرقه ضاله و منحرف اصلاح طلبی که تمام این قتل ها و آشوبها و جاسوسی ها و وطن فروشی ها از گور آنها برمیخیزد
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    71 30
    لابد از نظر این نماینده باید میرفتن جلوی اتوبوس و به راننده وحشی میگفتند که اقا لطفا نگه دار شما مثل اینکه متوجه نشدی و چند نفر رو زیر گرفتی! دفعه دیگه این بابا رو بیارید با خانواده اش بفرستید جلوی این جور اتوبوس ها و بگذارید اوضاع رو مدیریت کنه.
  • مجهول IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    76 28
    من به عنوان یک افسر نیروی انتظامی،به ... اگر نیروهای مخلص انقلابی نبودن الان شلوارت تو دستت بود از دست همین دواعش سوراخ موش میخردی.مزدور بی همه چیز هیچ از نظرت گذشته ی سر بزنی مرزهای میرجاوه یا جکی گور،...ببینی مرزداران شب و روز چه می کشن،لعنت خدا بر باطل و مزدوران انقلاب.ما تا آخرین نفس دل به انفاس قدوسی رهبر عزیز انقلاب بسته ایم...
  • ناشناس IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    65 39
    عبارت مورد نظر را در جای مناسب قرار دهید ........کلام 1.مزخرف 2.زشت 3.بوق 4........
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    حمله به نیروهای امنیتی و انتظامی یعنی مقابله با نظام ، کشتن و غداره کشی و بستن خیابان و .... محکوم است . یک نفر شاکی دارد و باید رسیدگی شود ، قانون برای همه یکسان است .
  • برادر IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    به نظر من منصفانه حرف زده.شما فقط موافق مطلق رو دوست دارید.براتون متاسفم.
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      59 18
      برای خودتون متاسف باشین که احمق بودن رو انتخاب کردین
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      42 25
      انصاف یعنی یکی کردن قمه کشهای مهاجم و بنگی با نیروهای حافظ امنیت؟! کی این حملات وحشیانه رو شروع کرد کی ساعت تعیین کرد کی قمه کشید کی با اتوبوس رفت تو صف مامورها کی به قانون گفت زکی...... خدا عذابتون بده با این نظرهای از سر سیریتون
    • AE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      30 15
      برای پدرت متاسف باش که تو را خوب تربیت نکرد
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    بله همه بد هستند و فقط تسنیم و مشرق و کیهان خوبند؟؟؟کمی هم شرم کنید .دفاع از حق را دفاع از مفسدین می نامید ،اگر زمان کربلا هم بود شما قطعا در صف یزید می بودید
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      66 21
      فعلا که شما ده متر هم جلوتر از صف یزید ایستادی. یه کم کمتر ماهواره ببین و آمدنیوز بخون
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      46 24
      ننگ بر امثال تو مزدور که قداره بند و قاتل و خونخوار براتون طرف حقه
    • ووو IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      4 4
      می گیم الان خوبه یا بده ..
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    6 4
    خب اينها كه شما گفتين دقيقا ما هم با اونها هم نظريم چون اين كاملا مشخص بود يك شو و يك حركت برنامه ريزي شده بود كه واكنش اون سناريو بشه الان سنگ به سينه زدن شما! همون كه توي اون همه ايجاد فضاي امنيتي اتوبوسي با شرايط خاص!
  • ایرانی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    فرخ نژاد منصفانه تحلیل را ارائه داده. من خودم بارها شاهد آتش به اختیار و آزاد بودن لباس شخصی ها بوده ان. افرادی که معلوم نیست پشتشان به کجا گرمه. آزاد آزاد هستند و هر کاری می خواند می کنند.
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      40 23
      انهایی که فرق حق و باطل را هنوز نمی توانن تشخیص بدهد و فرقی بین نیروهای حافظ امنیت و قانون با افراد هرج و مرج طلب را تشخیص نمی دهند امید وارم بزودی خود و نوامیشان در اتش این اغتشاشات بسوزند تا بفهمن ارزش جان بر کفانی که شب و روز وقتی ما در بستر نرم. خوابیده ایم و انها جانفشانی می کنند چقدر است ؟!!! اگر قرار باشد در جامعه هر کس به بهانه ازادی و مبارزه با ظلم هر کار خلاف قانون مرتکب شود عاقبت ان جامعه به کجا می رسد ؟!! در کجای دنیا هرج و مرج پذیرفته است بدانید و بدانیم تضعیف مردان قانون و عدم حمایت از انها جز پایمال شدن افراد ضعیف جامعه و بزحمت افتادن افراد قوی جامعه نتیجه دیگری ندارد پس همه خواهیم باخت
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      28 16
      واقعا نفهم هستین یا اصرار دارین که نفهمین کی خیابونو بستن؟ کی اتوبوس حمله کرد؟ چه کسی حمله رو شروع کرد؟ این انصاف مغرضانه تونو بذارید دم کوزه وقتی با مغز منجمدتون تحیلیل پشمکی میکنید اصلا چرا به اینجا رسید چرا مماشات کردن
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      37 22
      خوش رقصی برای بیگانه اسمش میشه منصفانه حرف زدن !
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      4 5
      این افراد ازاد ازاد اگر باشند، در همه دنیا هستند،
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      20 18
      لباس شخصی در کار نبوده تعدادی مامور خلع سلاح شده بودند ، پس نتیجه میگیریم چرت گفته
    • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      28 5
      آره شرافت فقط شما دارید که برای جلب رضایت کدخداتون حاضرید ناموس و وطن و همه چیزتان را فدا کنید،البته که ما شرافتی مثل شرافت شما نداریم
    • US ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      25 3
      از داعش و داعشی حمایت نکن!
  • تغی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    32 51
    شعر مگو بابا
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    خب راس گفته.مشاهداتش بوده چرا دری وریتیتر میزنی
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      20 11
      خودش عقل کل می داند خود شیفته است اغلب این آدمهای تیاتی (اداکار) این تیپی هستند
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      21 7
      تو مشاهداتش توحش درویشهای بنگی نبود؟!!!!! اصلا اینقدر عقل نداره که غیر از مشاهده فکر کنه چرا بنگیها تا این حد جری شدن؟!
  • ایوب زحمت کش IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    4 3
    من خوش رقص ها را از نزدیک ندیده ام .
  • هادی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    خداوکیلی خوبه داعش ساخته شد که شماها تو همه چیز از اسمش استفاده کنید،اقای فرخ نژاد شرافت نداشته شما رو به رخ کشید ،یکم مرد باشید و منصف،بقران هیچکس رو بزور به بهشت راه نمیدن،شما خودت خوب باشو برو کفایت میکنه
    • امیر IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      47 9
      تو هم یکی مثل همون فرخ نژادی. بله داعش به وجود آمد تا امثال من فرق بین مرد با نامردو بهتر بشناسه
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      16 6
      بمیر بابا ، خودت خوب باش
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      35 3
      برو بابا رودل کردی اصلا تو برو جهنم کسی براش مهم نیست مهم اینه که امثال شما تفاوتی بین قداره بند و آشوب گر و شروع کننده خشونت با نیروی انتظامی قائل نمیشین شما نونتون از این راه درمیاد
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      14 4
      برو بابا رودل کردی اصلا تو برو جهنم کسی براش مهم نیست مهم اینه که امثال شما تفاوتی بین قداره بند و آشوب گر و شروع کننده خشونت با نیروی انتظامی قائل نمیشین شما نونتون از این راه درمیاد
  • رضا IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    سیلبرتیهای کثیف.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      17 14
      خودسرهای آشوب طلب
  • هادی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    64 35
    با سلام اگر این آقایان واقعا چنین که شما نوشته اید گفته باشند لعنت خدا را برایشان آرزو میکنم دلم شکست از این همه ...
  • یاری IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    99 41
    سلام من ازاین که چرا با آقای زیبا کلام وافرادی اثال ایشان که کم هم نیستند وحرفهای اپوزیسیون خارج نشین را تایید را عمل می کنند برخوردنمی شود چرا؟
  • مهدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    82 24
    به ظر من این آشی هست که با رای دادنتان آن را پخته اید انها نمایندگان شمایند
  • م IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    تا اونجا که من فهمیدم اینا که به خون شهدا نیروی انتظامی و بسیج احترام نذاشتند . خدا یه روز سرشون میاره که بفهمند نمک پاشیدن روی زخم خونواده داغدار چه طعمی داره
    • BE ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      15 5
      توکل به خدا
  • ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    27 6
    بره گم شه من هرگز فیلم همچین ادمهایی رو نگاه نمی کنم
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      7 42
      براش مهم نیست تو نگا کنی یا نکنی.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    28 3
    عزیزان من. خوب وقتی نیروی انتظامی حضور داره اما کار نمیتواند بکند و دستوری دارد که فقط نگاه کند و فرار کند. اگر بسیج نباشد که خانه ها یتان را هم با زنانتان را اذیت میکنند اوباش.
  • وهاب IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    24 6
    به خدا ما ایرانی ها چرا اینطور شدیم؟؟؟؟ ما این ادمهای ابله رو بزرگ کردیم و باید خودمون خفیفشون کنیم. به خدا ایرانی باشید و میهن پرست
  • علی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    6 7
    ظاهرا بیانات این بازی گر در حمایت از نیروی انتظامی است پس مفسر موقع اظهار نظر زیاد روبه راه نبوده
  • علی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    25 2
    سلام من به مسئولان و آنهایی که می گویند خویشتن داری کنیداگر فرزند وبرادر خودتان را اینجوری شهید می کردند باز از این اراجیف می گفتید!!!!!!!!!!!!!!!! خجالت بکشید از مفسدان حمایت نکنید
  • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    24 3
    دراویش گنابادی بی...جنایتکار ارزوی عادل الجبیر در به اشوب کشاندن خیابانهای تهران را جامه عمل پوشاندند و بزرگترین خدمت را به سازمان سیا و موساد و اطلاعات عربستان کردند.حتما طبق معمول هم مورد رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار میگیرند و همانطور که دزدان و غارتگران بیت المال تنبیه شدند تنبیه میشوند
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    6 12
    سایت عوضی مشرق همه ملت میدونند که ناجا خوب عمل کرد و نظام خیلی کوتاه اومد جلوی دراویش
  • disgruntled ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    8 13
    تعصب و تندروی در هر چیزی نتیجه ای جز فساد ندارد
    • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
      14 2
      احمق بودن هم نتبجه ای نداره
  • monika IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    17 2
    من جهت سوال به مطب یه روانشناس رفتم.این بابا مشکل داره.داعش های وطنی رو فقط باید اعدام کنند
  • حسن IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    21 3
    آقاي زيبا كلام وامثال آنها كه فكر ميكنند يه مقدار سواد درهر دانشگاهي خوانند يا حوزه اين تصورميكنندكه همه چيز مي دانند و حرف ميزنند درست است. نه اينجوري نيست اقاي زيبا كلام يك نفر كشاورز سوادش از شما ها بيشتر است به نظر ميرسد همينا وهمسال آنها نظم جامعه را به هم ريختند نشاني ازدين وانسانيت ندارند.
  • ع IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    22 5
    خیلی حرف مزخرفی زده بی بصیرتی ماست که این افراد را انتخاب می کنیم
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    30 2
    اگه امثال همین بسیجی شهید اون شب تو اون خیابون نبودن و مثل ابراهیم وسط آتیش نمیرفتن تا 2 تا کپسول 11 کیلویی گاز که توسط این دواعش وطنی داخل آتش رها شده بود رو در نمی آوردند معلوم نبود الان چند کشته از اهالی و افراد حاضر در صحنه روی دست مردم بود
  • احدی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    29 2
    این بابا رو باید اسمشو گذاشت آقای میکروفون چون در تمامی زمینه ها اظهار نظر میکنه علتش هم نفهمی و بیسوادیشه عقده مطرح شدن داره
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    14 1
    هیچکس حق نداره بدون نحصیل و خاک صحنه خوردن بازیگر بشه اما بازیگرای بامدرک دیپلم و غیره حق دارن تو همه ی مسائل نظر بدن . اینا چرا خودشون رو عقل کل میدونن آخه !
  • سهراب IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    3 2
    من اگر خوبم اگر بد تو برو خودرا باش
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 35
    وقتی بنده خدا ها به نفعتون حرف میزنن با آب و تاب اینجا مینویسین وقتی یه ذره به ضررتون باشه بهشون میگین همه چیز دان اونوقت که تعریف میکنن همه چیزدان نیستن؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    23 1
    اقای بظاهر هنرمند فرق بین شناخت حق و باطل همینجاست مانند داعش که الله اکبر میگوید و ادم میکشد و رزمندگان اسلام که الله اکبر میگویند و فداکاری میکنند در راه اسلام که امثال شما و لیلا حاتمی از درک و فهم شناخت حق عاجز و ناتوان هستید
  • DK ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    17 1
    این هم میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره میخواد بگه در محله پاسداران تهران زندگی میکنه و شاسی بلند و ....
  • هم وطن IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    13 1
    معرفت ، شعور ، غیرت ؛ وطن دوستی و ... به مدزک دانشگاهی و یا سمت و یا .... نیست. استاد دانشگاه باشی و یا نماینده ، اگر درک و شعور نداشته باشی ، گفتار و رفتاری یهتر از این انتظار نمی رود.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    4 15
    عجب متن مزخرفي نوشتي . فقط تو و امثال تو حق اظهار نظر دارن ؟
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    20 2
    اینها عقده ای هستند و میخوان به هر شکل ممکن دیده شوند. زیاد حرفاشونو نخونین. خودشونم دنبال همین هستن که خودنمایی کنند بیچاره ها
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    3 21
    فرخ نژاد حرف بدی نزده...
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    19 3
    از دلقك ها انتظاري نيست اما بايد با اين نماينده مجلس برخورد بشه
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    12 3
    از همه اینها گذشته یه سئوال پیش میاد اونم اینکه واقعا در قبال حق کشی و ظلم دراویش چگونه باید اعتراض کرد !!!؟؟
  • سرباز وطن IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    2 1
    با سلام و آرزوی طول عمر و سلامت برای رهبر عزیز من از کسانی هستم که به خاطر فساد یک نفر در دادگستری و قاضی بی سواد زندگیم از هم پاشید.تا زمانی که پام به این مرجع باز نشده بود آنها را جانشین حضرت می دانستم.ولی افسوس.........
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    11 2
    یعنی به خدا اینا به خر 3هیچ باختن
  • رضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    14 3
    جدیدن روشن فکرزیادشده یکی ازروش های نشون دادن روشن فکری مخالفت بادین نظام هس.صادق زیباکلام وسلبریتی هایی که توسط دنیای بی دورو پیکرمجازی اسم ورسم پیداکردین نمیشه تواین کشورزندگی کنید وازامنیت و..استفاده کنید بعدبرضدشهداونظام حرف بزنید
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    8 2
    عقل هم خوب چیزیه اقای سیلبیریتی
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    10 3
    نیرنگ فرقه اعتدال
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    11 2
    کاش به قول خودت درایت ماموران بی سلاح نیروی انتظامی نبود و دراویش خونه و ماشینت رو آتش میزدند و در میرفتند و لباس شخصیها نبودند که گیر بندازنشون تا تو ناراحت تر نشی
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    5 7
    به نظرم فرخ نژاد چیزی درباره طرفداری از دراویش نگفته. بیشتر گزارش داده.
  • TH ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    13 3
    کلا فرخ نژاد و خونه اش ماجراها دارن! اگه حوصله داشتین به بررسی ساده کنین که چندوقت پیش ساکنین پاسداران بواسطه پست اینستاگرام ایشون در خصوص نگرانی حادث در جوار منزلشان چند شب و روز کجا تجمع کردن! یه شباهت غریبی بین حمید ...نژاد با محمود ... نژاد میشه دید!
  • بماند IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    9 3
    فرقی نمی کند که استاد دانشگاه باشی، یا بازیگر یا نماینده مجلس، وقتی توانایی تشخیص بدیهیات را نداری و نمی‌توانی و یا نمی‌خواهی حق را از باطل تشخیص دهی، پس بهتر است زحمت اظهارنظر کردن به خودت ندهی
  • قاسم خوشنویس IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    12 3
    به نظرم میرسه نظام ما باید تغییر مسیر بدهد ترس و دلهره و بزدلی تا کی ؟هم داخل هم خارج من نمیدونم امثال زیبا کلام و دنباله رو تفکر این آقا که قصدشون ضربه به نظام هست چرا راحت حرف میزنند و هر کاری راحت انجام میدهند .برا خودم متاسفم از این همه ملاحظه و عدم قاطعیت در همه دستگاهها. نگید اسلام . رافت اسلامی و از این قبیل در جای خودش قاطعیت لازمه وگرنه در یه درگیری دو سه ساعته نباید 5 شهید داد.
  • مهدی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    12 3
    خوش رقصی تیتر مناسبی نبود. بالاخره استضعاف فکری هم وجود داره که اکثر بازیگرا واهالی سینما بهش دچارن
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    12 2
    این ها دیگه کی هستن - اشوب و جنایت و قمه کشی علنی را که همه شاهد اون بودند و حتی رییس فرقه انها به ان اعتراف کرده رو هم نمی پذیرند - اینها واقعا از همه بدترند - نمی خواستم بگم ولی امیدوارم خدا یکی از این شرایط را نسیب خودشان و یا فرزندانشان کند تا ببینیم تقصیر کی خواهند انداخت .انشالله - خدایا خودت مارو ببخش که مجبور شدیم اینچنین نفرین کنیم .
  • انار IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    18 3
    باسلام ودرود رحمت بر شهدای نیروی انتظامی وبسیجی .چراباید فرصت داد افرادی اقدام بر شهادت عوامل انتظامی وبرخی شیطان صفت اقدام به یاوه کوئی ونقش بلندکوی بی بی سی شود وفرخ نژاد ها؛ ننک شان باد ویالیلا حاتمی که نباید به ایران باز گردد چون هم کثیف وهم معانده چرا به اینها اجازه بدیم درایران باشند بخصوص آن احمقی که وظیفه نمایندگی خودرا نمی داند. مرک بر منافق.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    3 28
    متاسفانه دیشب به دلیل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگیری گسترده در این محل بودم، شهادت میدم اگر درایت نیروی انتظامی نبود، ماجراجویی آقایان لباس شخصی و عصبانیت دراویش منجر به فاجعه‌ای با تلفات انسانی بالا می‌شد، تشکر می‌کنم از عملکرد عاقلانه و حرفه‌ای نیروی انتظامی و تسلیت میگم به خانواده نیروهای از دست رفته ناجا...
  • DK ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    7 27
    فراخ نژاد حرفش درسته
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 12
    خخخخخخخخخخخخ
  • انقلابي IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    25 3
    خدالعنت كند بدخواه نظام جمهوري اسلامي را
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    16 2
    چرا نمايندگان بي بصيرت وكج انديش نمي فهمند كه نماينده مردمي هستند كه بخاطر اسلام عزيز خون دادند مردم حوزه انتخابيه بايد تكليفشان با چنين نماينده اي روشن كنند
  • انقلابی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    24 5
    باید این سلبریتی ها مخصوصا لیلا حاتمی سریعا دستگیر بشن دیگه مراعات با اینا حدی داره حاتمی غلط میکنه علیه ایران حرف میزنه باید دستگیر بشه
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    0 1
    هنرمند محترم فراموش نکنید چه کسانی الان زنده اند و چه کسانی برای زندهها زنده زنده زیر چرخ خودرو مظلومانه جان باختند.آن جوان غیرتمند ناجا آن بسیجی همیشه مظلوم ملت . از خون جوانان وظن لاله دمیده . خداحافظ بچه های ایران لاله خیز . خوش به حالتون رفتید و این اظهار نظرها را نشنیدید .
  • مهدی اسدی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    18 2
    به نظرم این رسانه ها هستند که این بازیگران را بزرگ می کند . کسانی که بازیگری را به خاطر دیدن شدن و بزرگ شدن انتخاب می کند اصلا کسی برای نظر آنها هم ارزش و اهمیتی قائل است !!!بدبخت در دنیا و آخرت آنها هستند که دنباله رو این‌ها هستند.
  • im iranian IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 0
    هر کس که به روی ادمیت و هموطنش قمه بکشه تروریسته...هرکس که به روی هموطن معترضش باتوم و اسلحه بکشه تروریسته و نشان از توحششه...
  • سیدتقی محمدی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    14 3
    سلبریتی های خائن و مسئولین خائن و همه جاسوس ها رو دستگیر و محاکمه و توقیف کنید که مردم را فریب میدن و امنیت ملی رو مخدوش میکنن
  • US ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    2 1
    این ها پیاده نظام هر حرکتی هستند که با نظام در بیافتد بصورت صریح یا تلویحی حمایت میکنند این هماهنگی هم تصادفی نیست تقسیم کار شده است؛ مظلوم نیروهای بسیجی و انتظامی کشور هستند که هم باید زخم تیغ و دشنه اراذل و اوباش را بخورند هم زخم و زبان مشتی عناصر ی از این دست
  • حمید IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 1
    از بازیگر بیسوادی که نمیتواند حق وباطل را تشخیص دهد انتظاری بیس از این نیست !
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 1
    درود بر فرخ نژاد...
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      0 0
      اون دنیا باهاش محشور میشی تو جهنم ها
  • رامین IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 1
    حتما این روانی هم درویش داعشیه فقط من موندم با این قیافه تو سینما چی کار میکنه .....
  • احمد DK ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    2 2
    این دراویش ادعای مردانگی داشتند ولی در عمل دقیقا مثل گروه داعش پنج نفر حافظ نظم را چنین بیرحمانه و سفاکی کشتند .مرگ بر این گروه داعشی منفور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس