کد خبر 833544
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
السد و پرسپولیس

تعویض‌های برانکو در بازی با السد روندی صعودی داشت. از هیچ تا گلزنی. رسن بی‌تاثیر، نوراللهی طراح حملاتی که به گل ختم نشد؛ و در انتها نعمتی که در وقت اضافه به زمین آمد و تک گل پرسپولیس را زد.

به گزارش مشرق، بعد از گل دوم السد در دقیقه ۵۱ بازی همه منتظر ایجاد تغییراتی از طرف برانکو بودند تا رخوت به وجود آمده در بازی پرسپولیس از بین برود. برانکو اما که در همین لیگ قهرمانان بارها نشان داده بود در نیمه دوم می‌تواند با تعویض‌های موثر جریان بازی را تغییر دهد این بار نتوانست برنامه‌ای قابل قبول ارائه بدهد. ورود بشار رسن به جای منشا اولین تغییر قرمزها بود که البته راه به جایی هم نبرد. منشا که در ۶۵ دقیقه فقط یک شوت زده و موقعیتی ویژه را از دست داده بود، ناکام جای خود را به رسن داد اما بازیکن عراقی پرسپولیس هم که برانکو امید زیادی به ساق‌هایش بسته بود نتوانست گره‌گشای سردرگمی قرمزها در خط حمله شود. رسن در حدود ۳۰ دقیقه حضورش در زمین نتوانست نقشی موثر در طرح‌ریزی حملات پرسپولیس داشته باشد تا شانس قرمزها برای بازگشت به بازی رفته رفته کم و کمتر شود. رسن در دقایق حضورش هیچ سانتر و پاس کلیدی ثبت نکرد تا برنامه برانکو برای بازگشت تیم‌اش به بازی با شکست روبه‌رو شود.

تعویض‌های بعدی برانکو اما تاثیرگذاری مستقیمی روی تغییر بازی پرسپولیس داشت. اما دیرهنگام‌تر از آن بود که بتواند تغییری در نتیجه سنگین ۳-۰ به وجود آورد. احمد نورالهی که از دقیقه ۷۰ جانشین وحید امیری در زمین شد توانست نقشی موثر در طراحی حملات داشته باشد و با دو پاس کلیدی نشان داد می‌توانست نقش موثری در ترکیب پرسپولیس داشته باشد. اگر تغییرات برانکو به گونه‌ای بود که او پیش از تحمیل سه گل به قرمزها وارد زمین میشد. گراف پاس‌های کلیدی نوراللهی نشان می‌دهد او توانایی پخش توپ و بازیسازی در شب بد هافبک‌های ثابت پرسپولیس را می‌توانست به عهده بگیرد.

حضور سیامک نعمتی هم آنقدر دیر بود که حتی نشد بیشتر از یک پاس به ثبت برساند اما شماره ۸۸ پرسپولیس که پیش از این هم نشان داده بود می‌تواند به تعویض طلایی برانکو بدل شود از معدود موقعیت به دست آمده موفق شد دو شوت به سمت دروازه السد بزند و تنها گل البته بی‌اثر پرسپولیس را به ثمر برساند. گراف شوت‌های نعمتی نشان از حضور موثر او در باکس دفاعی السد دارد اما این حضور بعد از قطعی شدن شکست پرسپولیس دوایی از درد تیم ناامید برانکو درمان نکرد.

عملکرد نه‌چندان قابل قبول احمدزاده و امیری در سمت چپ و راست خط هافبک پرسپولیس می‌توانست تغییراتی به موقع را در پی داشته باشد اما تعلل برانکو در بازی دادن به نوراللهی و نعمتی که نشان دادند آماده‌تر از احمدزاده و امیری هستند مانع از آن شد که تغییری بیش از یک گل را در نتیجه پایانی بازی به وجود بیاید.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    2 0
    سلام ای کاش برانکو کمتر لجباز بود. بازی دیروز بازیسازی که پشت دفاع خالی را ببیند(مسلمان)نیاز داشت که دلیل عدم حضور مسلمان را توضیح دهید؟متشکرم واقعا برانکو بایستی زودتر تعویض می کرد.روز بسیار بسیار بد امیری ،؛منشا و ربیع خواه
  • علی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    0 0
    واقعا متاسفم که بالجبازی سر هوادار وتیم را می برند.فقط دلیل بازی نکردن مسلمان را اگر توضییح بدهند ممنون میشم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس