کد خبر 833422
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تراکتورسازی الغرافه

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مشخص بود که تراکتورسازی در لیگ نمی‌تواند خیلی بالا برود و در آسیا هم همین نتایج را با گل‌محمدی می‌گرفت.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی در مورد شکست تراکتورسازی مقابل الغرافه قطر گفت: تراکتورسازی نسبت به بازی اول بهتر بازی کرد و توپ را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی بدست آورد اما هر توپی که از طرف حریف به سمت دروازه این تیم می‌آمد روی اشتباهات فردی خطرساز می‌شد و گل‌های ساده‌ای را دریافت می‌کردند، در روزی که فکر نمی‌کردم تراکتورسازی بازنده شود این اتفاق افتاد. در نیم فصل دوم با حضور مربی جدید و نفرات جدید تراکتورسازی دیگر آن تیم بی‌تجربه نیست و شرایط تغییر کرده است. 

وی در مورد اینکه تراکتورسازی بعد از دریافت دو گل فشار خود را روی دروازه حریف بیشتر کرد عنوان کرد: در شروع بازی بازیکنان تراکتورسازی انگار خودشان را باور نداشتند. اینکه تیم بعد از عقب افتادن تازه حملاتش را شروع کند یک عیب است تیم باید آنقدر خودباوری داشته باشد که از همان ابتدا هجومی کارش را شروع کند، استراتژی مربی هم در این امر خیلی مهم است، تراکتورسازی کارش بسیار سخت است آنها در بازی اول در شرایطی که میزبان بودند هیچ هواداری نداشتند و در ادامه هم کارشان بسیار سخت است. 

پیشکسوت فوتبال تراکتورسازی در رابطه با انتقاداتی که از مهاجم و مدافع خارجی این تیم می‌شود عنوان کرد: متاسفانه ما چون پول کافی نداریم بازیکن تاپ خارجی نمی‌آوریم و بیشتر به دنبال جذب نفراتی هستیم که رزومه ندارند. ما بازیکنانی را می‌گیریم که شاید دچار افت شده‌اند و می‌خواهند بار دیگر خود را سر زبان‌ها بیندازند و یا اینکه نفراتی مثل منشا را جذب می‌کنیم که ابتدا برای تست دادن می‌آیند و سپس خودشان را نشان می‌دهند. جذب این نوع بازیکنان نمی‌تواند کمک زیادی به فوتبال ما کند چرا که این نفرات در نهایت به یک بازیکن معمولی تبدیل می‌شوند، شما به بازیکنان خارجی تیم‌های اماراتی، قطری و عربستانی نگاه کنید اگر ما با تیمی که متشکل از بازیکنان قطری است بازی کنیم مشکی پوشان که ضعیف ترین تیم ایران از لحاظ جدولی است مقابل آنها شکست نمی‌خورد اما همان 4-3 بازیکن خارجی که در این تیم‌ها حضور دارند کل بازی را در اختیار می‌گیرند و هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند. 

حلالی در رابطه با اینکه آیا به نظر او این بازیکنان در حد فوتبال ایران نشان دادند، تصریح کرد: باید اجازه بدهیم کمی بگذرد و سپس در این مورد  اظهارنظر کنیم ، البته از یک بغل پا زدن در همان روز اول می‌توان کیفیت فوتبالیست را متوجه شد، مثلا عمادرضا، ادینیو و ابراهیم توره همان روز اول نشان دادند که چه کیفیتی دارند، در کل ما در جذب بازیکن خارجی خیلی موفق نبودیم اما شاید این بازیکنان با گذشت زمان بتوانند خودشان را نشان دهند. 

وی در مورد تغییر سرمربی تراکتورسازی و اینکه آیا این اقدام موثر بوده است تصریح کرد: اگر تراکتورسازی قصد تغییر مربی داشت باید در نیم فصل این اقدام را می‌کردند، وقتی که نیم فصل گذشته باید پای گل‌محمدی می‌ماندند و اجازه می‌دادند او که یک نیم فصل سخت را پشت سر گذاشته تا پایان کارش را دنبال کنند. گل‌محمدی خودش بازیکنان جدیدی را جذب کرد و بیشتر به شرایط آنها آگاهی داشت. عاقلانه‌ترین کار این بود که کار با مربی قبلی ادامه پیدا کند. تراکتورسازی در لیگ نمی‌توانست خیلی بالا برود و در آسیا هم همین نتایج را با گل‌محمدی می‌گرفتند البته روند فنی تراکتورسازی رو به بهبود است و شرایط بهتر شده است، مربی خارجی وقتی بیاید نمی‌تواند همه چیز را با هم درست کند،‌به هر حال ساغلام یک مربی دارای کارنامه است و از سطح بالاتری به فوتبال ایران آمده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس