کد خبر 833282
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
هیئت فرانسوی

تیمی از کشور طراح و سازنده هواپیما شامل سه نفر از اعضای کمیته بررسی سوانح دولت فرانسه و ۴ نفر از نمایندگان کارخانه سازنده ATR هم اکنون وارد تهران شدند.

به گزارش مشرق، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم اکنون هیات فرانسوی هفت نفره به منظور بررسی علت سقوط هواپیما «ای تی آر» شرکت هواپیمایی آسمان به تهران وارد شدند.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: براساس استانداردهای بین المللی، کشور طراح و سازنده هواپیما می تواند پس از بروز سانحه، نماینده ای برای شرکت در بررسی سانحه هواپیما اعزام کند.
وی افزود: به همین منظور تیمی از کشور طراح و سازنده هواپیما شامل سه نفر از اعضای کمیته بررسی سوانح دولت فرانسه و ۴ نفر از نمایندگان کارخانه سازنده ATR هم اکنون وارد تهران شدند.

هیئت فرانسوی

البته موتور هواپیما تولید کشور کاناداست که نمایندگان این کشور نیز برای همکاری اعلام آمادگی کردند تا در صورت نیاز مشاورانی از کارخانه سازنده موتور نیز به ایران سفر خواهند کرد.

منبع: کانال تلگرام هواپیمایی
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    18 1
    در این عکس ، نه نفر حضور دارند . پس قاعدتا دو نفرشان باید ایرانی باشند . حالا کدامشان ایرانی هستند ؟ خب معلومه دیگه ! اون دوتایی که از همه شکم گنده ترند ! یعنی از سمت راست نفر اول و سوم . فرانسوی ها پرس های غذایشان خیلی کوچک است و اغلب هم سبزیجات و سالاد می خورند . ولی ما ایرانیها ماشاالله یک دیس چلو کباب می گذاریم جلویمان و هی بخور .... هی بخور ....
    • نادر IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      7 0
      تازه اون چلو كباب رو هم به حساب دولت و ماليات ما خوردن ....
  • نرگس IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    5 0
    حالا اومدن چیکارکنن. اتفاقی که نباید بیوفته افتاده. اومدن یه ذره تو ایران بگردن و بخورن و برن همین. ایرانیهاهم بابت ورود اینا یه عده رو اجیر میکنن . حقوق مفت میدن . تا اینا از ایران برن.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    0 0
    نفهمای بیشعوربااین هواپیما ساختنتون .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس