کد خبر 833078
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کشتی فرنگی

معصومی در خصوص بحث تعلیق کشتی ایران گفت: به هر حال فدراسیون کشتی تا جایی که در توانش بود، تلاش کرد و رایزنی‌های لازم را انجام داد و این رأی صادره خیلی بهتر از این بود که کل کشتی ما تعلیق شود.

به گزارش مشرق، مربی تیم ملی کشتی آزاد به تشریح آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان پرداخت.

فردین معصومی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: از زمانی که بنده به کادر فنی تیم ملی اضافه شدم، سه اردو  را پشت‌سر گذاشتیم. بچه‌ها را تفکیک کردیم یک سری از آنها در جام تختی کشتی گرفتند و یک سری دیگر قرار است در اوکراین مبارزه کنند و تعدادی هم قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل اسفند برگزار می‌شود، اعزام شوند. خدا را شکر می‌کنم همه چیز خوب است و بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند ان‌شاءالله بتوانند در روز مسابقه آن چیزی در توان‌شان است و همه آن چیزی که در این اردوها یاد گرفته‌اند را با تلاش خودشان روی تشک به معرض نمایش بگذارند و دل مردم را شاد کنند.

وی در خصوص بحث انصراف کشتی آزاد از مسابقات جام جهانی آمریکا اذعان داشت: هنوز قطعی انصراف نداده‌ایم. آقای خادم و کادر فنی در حال تصمیم گرفتن هستند و هنوز ۱۰۰ درصد انصراف داده نشده و اگر هم قرار باشد انصرافی داده شود، مسابقات دیگری جایگزین جام جهانی خواهد شد که بچه‌ها بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند چون سال آینده مسابقات مهمی مثل بازی‌های آسیایی و مسابقاتی جهانی را در پیش داریم.

معصومی در خصوص بحث تعلیق کشتی ایران هم افزود: به هر حال فدراسیون کشتی تا جایی که در توانش بود، تلاش کرد و رایزنی‌های لازم را انجام داد و این رأی صادره خیلی بهتر از این بود که کل کشتی ما تعلیق شود و با رایزنی‌هایی که انجام گرفت آقای کریمی شش ماه و مربی او نیز ۲ سال محروم شد. من فکر می‌کنم مشکلی برای مسابقات آینده او پیش نمی‌آید و او قطعاً به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی می‌رسد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص تغییر وزن حسن یزدانی هم تاکید کرد:  هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و آن چیزی که صلاح کشتی و جامعه کشتی باشد لحاظ خواهد شد و هنوز هیچ تصمیمی در خصوص تغییر وزن حسن یزدانی گرفته نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس