کد خبر 833076
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
علیرضا کریمی

کریمی می گوید: برنامه من برای مسابقات آتی حضور در قهرمانی آسیا بود که از دست دادم ولی در اردوها تمریناتم را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنم ان‌شاءالله در آینده در مسابقات انتخابی تیم ملی باشم.

به گزارش مشرق، کشتی گیر آزادکار کشورمان همچنان معتقد است که خطر تعلیق کشتی ایران را تهدید می کند.

علیرضا کریمی آزادکار تیم ملی‌پوش کشورمان گفت: خدا را شکر چند ماهی است در اردوها حضور دارم و تمریناتم را خیلی منظم پیگیری می‌کردم که این اتفاق افتاد و قرار بود به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوم که متأسفانه با این حکم روبه‌رو شدم. با این وجود من در مسابقات داخلی لیگ و مسابقات انتخابی تیم ملی می‌توانم حضور داشته باشم  و تنها در مسابقات بین‌المللی نمی‌توانم حضور داشته باشم که امیدوارم بتوانم با اتمام محرومیتم در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی حضور قدرتمندی داشته باشم.

وی در ادامه افزود: ان‌شاءالله همه این ناکامی‌های کوچک با موفقیت‌های بزرگ جبران شود. این محرومیت خیلی سنگین‌تر از این بود ولی خدا را شکر می‌کنم که آقای خادم و فدراسیون در اتحادیه جهانی کشتی بسیار تلاش کردند و این محرومیت را خیلی کمتر از آن چیزی است که قرار بود انجام شود را اعمال کردند اگرچه خطر تعلیق کشتی ایران همچنان باقی است و باز هم احتمال دارد کشتی‌گیران ما در مسابقات بین‌المللی یا مسابقات جهانی با چنین مشکلی روبه‌رو شوند و احتمال زیادی هست که باز هم این اتفاق بیفتد. مسئولان باید به دنبال چاره‌ای باشند که این موضوع و مشکل برطرف شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه من برای مسابقات آتی حضور در قهرمانی آسیا بود که از دست دادم ولی در اردوها تمریناتم را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنم ان‌شاءالله در آینده در مسابقات انتخابی تیم ملی نتیجه خوبی بگیرم و همچنان عضو تیم ملی بزرگسالان باشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس