انتخابات نمایندگان منتخب فرهنگیان

رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به اعتراض برخی معلمان درخصوص بروز تخلف در مراحل رای گیری این انتخابات توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، رأی‌گیری انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان ازصبح روز (سه‌شنبه ۲۴ بهمن) آغاز شد و فرهنگیان تا روز جمعه ۲۷ بهمن ماه فرصت داشتند تا در مرحله نخست این انتخابات که به صورت الکترونیک است، مشارکت کنند.

هم اکنون و در سومین روز رای گیری این انتخابات برخی معلمان از بروز تخلفاتی در این روند خبر می دهند به گونه ای که طبق اعلام آنها, هنگام مراجعه به سامانه رای گیری آن هم برای نخستین بار اعلام می شود قبلا رای داده اند این در حالی است که آنها برای اولین بار به سامانه مراجعه کرده و رای خود را ثبت نکرده اند.

اصغر حصیری رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان درباره فرایند رای گیری انتخابات اظهار کرد: انتخابات از صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن آغاز و قرار شد جمعه ۲۷ بهمن آخرین فرصت برای رای گیری باشد اما احتمالا این فرصت تا ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ بهمن تمدید می شود و در روز دوشنبه نتایج مرحله اول انتخابات که به صورت الکترونیک برگزار شد, اعلام می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی معلمان از وجود تخلفاتی در جریان رای گیری خبر می دهند به گونه ای که فرد دیگری به جای آنها وارد سیستم شده و رای داده است, گفت: بنده نیز این مسئله را شنیدم و پیگیر آن بودم, شایداین اتفاق به صورت موردی در استانی رخ داده باشد و فرد رمز خود را به دوست یا همکارش داده باشد.

حصیری عنوان کرد: دسترسی مسئولان فناوری و مدیران مناطق آموزش و پرورش را در تمام استان ها و شهرستان ها به رمز افراد از آغاز روز انتخابات بسته ایم و فقط خود افراد اطلاعات را در اختیار دارد.

رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که آیا برای شما نیز چنین تخلفی محرز شده است, افزود: گزارش این موضوع را به حراست و بازرسی آموزش و پرورش ارائه کرده ایم آنها معتقدند چنین مسائلی رخ نداده است.

حصیری گفت: در صورت صحت این مسئله, موارد آن اندک است و سلامت انتخابات را تحت الشعاع قرار نمی دهد.

 پیش از این فعالان معلمان نسبت به ضرورت نظارت بر سلامت مراحل این انتخابات تاکید داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس