کد خبر 831765
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مرتضی فنونی زاده

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت که سرمربی سرخ‌پوشان باید از نیروهایش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و بازیکنان تیم هم باید حواس‌شان را جمع کنند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس شروع طوفانی داشت و از میزبانی خودش استفاده کرد. درست است که پرسپولیس تنها پیروز در بین تیم‌های ایرانی‌ در هفته اول بود، اما نباید از شرایط میزبانی غافل شد. بازیکنان پرسپولیس باید مراقب حریفان باشند و اجازه هنرنمایی ندهند. نسف در نیمه اول چند موقعیت داشت و می‌توانست خطرساز شود.

وی افزود: برانکو باید از همه نیروهایش در آسیا استفاده کند. محسن مسلمان، بشار رسن و احمد نوراللهی مهره‌هایی بودند که می‌شد از آنها استفاده کرد. روی نبوغ علی علیپور و منشا به گل رسیدیم و آنچنان با صلابت بازی نکردیم. برانکو لجبازی می‌کند و به مسلمان بازی نمی‌دهد. هافبک‌های دفاعی پرسپولیس در زمین گُم هستند. مسلمان یا بشار باید بازی کنند. هنوز بازی‌های سخت مانده و برانکو بداند لجبازی خوب نیست. پرسپولیس چون نتیجه می‌گیرد، هوادار کاری ندارد، اما اگر در این مرحله حذف شود، اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و اینکه کی‌روش، کریمی را بزدل خطاب کرد، گفت: کریمی واقعیت‌ها را گفت. کی‌روش در حد و اندازه‌ای نیست که این حرف‌ها را در مورد یک ایرانی بزند. آقایان در فدراسیون فوتبال روی کی‌روش را زیاد کرده‌اند. کریمی فراموش کرد این را بگوید که کی‌روش 48 میلیارد تومان پول دریافت کرده، اما آیا جامی برای ایران گرفته است؟! بردن تیم به جام جهانی مثل قدیم نیست که از هر گروه یک تیم به جام جهانی برود. الان همه چیز آسان شده و مربی وطنی هم می‌تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد.

وی ادامه داد: تنها حُسنی که کی‌روش داشته، آوردن بازیکنان دورگه بوده که تنها اشکان دژاگه خوب بوده است. حرف‌های محمد مایلی‌کهن را تأیید می‌کنم، کی‌روش حق ندارد به اسطوره‌هایی چون کریمی توهین کرده یا آنها را مسخره کند. دوستان کریمی باید کمپینی برای او درست کنند و اجازه ندهند این اتفاقات بیفتد. عادل فردوسی‌پور هم چون هوادار کی‌روش است، از او جانبداری می‌کرد. عادل نباید اجازه می‌داد این پیام رسانه‌ای شود. چرا کی‌روش پیامک را به فرد دیگری نفرستاد و به فردوسی‌پور داد؟ چون دوست داشت پیام او رسانه‌ای شود. فردوسی‌پور هم به اختلافات دامن می‌زند. آقای کی‌روش! در حد و اندازه‌ای نیستی که ایرانی را بزدل خطاب کنی آن هم کسی که برای این مملکت زحمت کشیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    6 0
    مثلا علی کریمی اسطوره و الگوی چه چیزی است؟ادب؟سواد؟فرهنگ؟افتخار؟معلومات؟نکنه اسطوره ی لات بازی هم داریم من خبر ندارم!
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
    1 5
    اقای کیروش راتاج وکفاشیان لوس کرد که به خودش اجازه میدهد درهمه چیزدخالت کند وگرنه علی که اسطوره است بایدبفهمه که ایرانی غیرتش اجازه نمیده ننگ راتحمل کنه
  • محسن IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    2 0
    آقای کی روش اون چیزی را که تیم ملی ایران از دست داده بود بعد از سالها به این تیم برگردونده و فردی قابل احترام هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس