کارلوس کی روش

کارلوس کی‌روش در واکنش به اتفاقات روزهای اخیر و صحبت‌های علی کریمی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، در بیانیه کی‌روش سرمربی تیم ملی آمده است:

 عزیزان

  1- از پریشانی و آشفتگی‌های ایجاد شده برای خودم و تیم ملی متاسفم.

2-  همانطور که قول داده بودم در موقعیت مناسب (زمان و مکان مناسب) به مسائل پاسخ می‌دهم. به منظور تفهیم حقیقت، برقراری دوباره نظم و عزت به تیم ملی و همچنین برای دفاع از خودم بدین وسیله اعلام می‌کنم که به طور رسمی امروز درخواست، آمادگی و عزم خود را برای شرکت در برنامه نود شبکه سه در زمان و تحت شرایط مصاحبه‌ای مشابه به آقای عادل فردوسی‌پور اعلام و ابراز داشتم.

3- بنده بدون تردید به همه دروغ‌ها و اتهامات نادرست که آقای علی کریمی کاملا غیرمنصفانه، غیر وفادارانه و ناعادلانه به من وارد کرده یکی یکی پاسخ خواهم داد.

4- بنده بدون تردید همه حقایق و راستی‌ها را بازیابی خواهم کرد و حرفی غیر از حقیقت نخواهم زد.

5- بدین ترتیب و با انجام این کار از طرف من، این وظیفه و مسئولیت آقای کریمی است که از کارلوس کی‌روش و هواداران تیم ملی فوتبال ایران به خاطر گمراه کردن افکار عمومی با صحبت‌های غیرمنصفانه و ناعادلانه و نیش و کنایه عذرخواهی کند.

6-  آقای کریمی وظیفه دارد که اسامی دست‌های پشت پرده‌ای که ایشان را با این دروغ‌ها و اطلاعات نادرست و غلط  گمراه کردند و چنین وضعیت شرم‌آوری را برای همه ما من جمله و به خصوص بازیکن سابق تیم ملی با 124 بازی ملی پدید آوردند افشا و با این کار به تیم ملی خدمت کند.

7-  با همه احترامی که برای شما قائلم عمیقا باور دارم که با در نظر گرفتن عملکرد نتایج و دستاوردهای بنده دیگر جایی برای انتقادات قابل‌توجه باقی نمی‌ماند. با وجود این چنانچه بعد از شفاف‌سازی‌های بنده در مصاحبه با برنامه نود همچنان در خصوص جنبه‌های اخلاقی و حرفه‌ای کاری و همین‌طور صداقت و درستی و پای‌بندی اخلاقی بنده کوچک‌ترین ابهامی باقی ماند، این حق را به طور کامل برای رئیس فدراسیون فوتبال قائلم که اقدامات لازم را در این زمینه اتخاذ نماید.

8- ضمن احترامی که برای همه هواداران ایران قائلم باید بگویم اعتقاد راسخ دارم که نباید در مظان چنین اتهامات غیرمنصفانه و ناعادلانه و بی‌اساسی قرار می‌گرفتم. این حق را هم دارم که تا فرا رسیدن موقعیت زمان و مکان مناسب این کار در برنامه نود که برای آخرین بار فرصت حرف زدن پیدا خواهم کرد دیگر درباره این موضوع صحبتی نکنم.

9- امید و یقین دارم که بعد از حضورم در برنامه نود همه ما با چهره دست‌های پشت پرده‌ای که به آقای علی کریمی اطلاعات غلط داده‌اند آشنا خواهیم شد و بدین ترتیب یکبار برای همیشه تیم ملی متحد و منسجم ما می‌تواند در آرامش کار کند و روی وظایف و اهدافش تمرکز نماید.

کارلوس کی‌روش

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    73 17
    زنده باد آپارتاید و کاپیتولاسیون. هر چی دلش میخواد میگه. توی هر بیانیه اش دائم حرف از عقرب و مار و بزدله، بعد میگه من اخلاق گرام. وقتی که سرپرست تیم و دبیر فدراسیون رو عوض میکنه، یعنی هر کار دیگه ای که دلش میخواد می تونه انجام بده.
  • محمود IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    72 20
    کی روش برووووو. نباید به کریمی بی احترامی میکردی
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    46 12
    فقط برید دلایل کناره گیری مجید صالح از مربی گری تیم ملی رو بخونید تا بفهمید رفتار دوگانه این آقا رو. بنده خدا رو کرده بود تدارکات چی تیم ملی
  • احمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    8 0
    مگه بیشتر این سرو صدا ها بر سر قصو ر وظایف مربی گری تیم ملی نیست بیائید آنرا به یکی از این آقایان تحویل دهید تا ببینیم خدای نکرده در جام جهانی مالدیو اسپانیا و پرتغال می شویم ؟یا با درایت ایشان به نیمه نهائی و در کنار برزیل و آرژانتین و آلمان قرار می گیریم ؟بعد با وجدان راحت راجع به این آقای سر مربی اجنبی فعلی می توانیم اظهار نظر کنیم.
  • دکتر نصیر IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    14 1
    این برنامه نود و شخص خود عادل فردوسی پور مدتیه یعنی دقیقا از شب بازی پرسپولیس با الهلال از خط اصلی فوتبالی خودش به شدت خارج شده و به صورت اگزجره و اغراق آمیزی روی حاشیه ها با هدف دنبال جذب مخاطب به هر قیمتی سوار شده الان نزدیک جام جهانی داریم میشیم و تاریخی ترین بازیهای تیم ملی در راهه دو قطبی کردن فضای فوتبال ایران که به اندازه کافی نابود و داغون هست و به جان هم انداختن فوتبالی ها چه سودی داره
  • GB ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    9 32
    دم کی‌روش گرم
  • ا IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    32 13
    تو ناسزا گفتی حالا علی کریمی عذر خواهی کنه؟یا لل عجب.حالا تونستی همه رو عوض کنی جای خود اما جادوگر رو نخواهی توانست رام کنی عزیز جان برادر.با تمام ارادتی که به کی روش دارم و نتایج خیره کننده ای که داره و مدیریت بالایی که داره ولی تو این موضوع حرف مفت زدش.
    • حمید AE ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      20 55
      فعلا که کی روش در حال جادوگریه ، و ضمنا علی کریمی لیاقت مربیگری تیم سپید رود رشت را هم نداشت، وقتی توانست در مربیگری حرفی برای گفتن داشته باشد انوقت زبان درازی کنه
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    23 26
    کی‌روش دوستت داریم . زیاد به حرفهای مایلی کهن دوم توجه نکن . دوستت داریم چون به کار و صداقتت ایمان داریم
    • حمید AE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      23 42
      کاملا درسته ارزش کیروش بیشتر از کریمی میارزه
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      0 2
      اتوبوس با میلیاردها تومان بیت المال هدر دادن. روی قاجار و قرارداد ترکمنچای و گلستان را سفید کردند. شکست های نفتضحانه را پیش بینی می کرد گفت یه دعوا راه بیندازم بروم یا توجیه داشته باشم. پرتغالی بی ادب تماشاچیهای کره جنوبی را یادتون بیاد چند میلیارد جریمه دادیم بخاطر توهیناش.
  • پویا AE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    8 30
    علی کریمی در بازیهایی جام ملتهای اسیا در سال 88 با بستن دستبند سبز به همراه نکونام نشان داد که ادم بی ارزشیه ، مسائل فنی بدون اخلاق پشیزی نمیارزه...
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
      1 1
      اتفاقا نشان داد با ارزشه و مثل تو ارزشی که اختلاس گر و دزد نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس