مرزبان میرجاوه

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: سعید براتی در خاک پاکستان است و گروه جیش‌الظلم مرتباً جای وی را تغییر می‌دهد.

به گزارش مشرق،‌ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، در خصوص آخرین وضعیت سرباز مفقود حادثه میرجاوه، اظهار داشت: وضعیت همرزم عزیزمان سعید براتی را هر هفته حداقل دو تا سه بار از مرکز رصد کرده و به صورت استانی نیز هر روز بررسی می‌شود؛ لیکن از دست ما خارج است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که براتی در خاک پاکستان است و گروه جیش‌الظلم مرتباً جای وی را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: به شدت پیگیر وضعیت وی از طریق دولت،‌ مرزبانی، دستگاه قضا و نیروی نظامی پاکستان هستیم اما تا این لحظه موفق به برگرداندن وی نشده‌ایم.

سردار رضایی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص وضعیت سلامتی سعید براتی‌، گفت:‌ این مرزبان سالم است و خبرهایی مبنی بر صحت و سلامتی وی داریم.

در همین رابطه

آخرین وضعیت مرزبان مفقود میرجاوه

این مقام ارشد مرزبانی خاطرنشان کرد: بازگرداندن سعید براتی از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود؛ اما متأسفانه تا کنون موفق به رهایی و بازگرداندن وی نشده‌ایم؛ مسئولان پاکستان همه در این خصوص بسیج شده‌اند و امیدواریم به زودی بتوانیم وی را به آغوش خانواده باز گردانیم.

« در تاریخ 6 اردیبهشت سال جاری 12 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه به هنگام تعویض پست در منطقه مرزی چاهندو مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند؛ در این حادثه 9 نفر شهید و دو نفر مجروح شدند و سرنوشت سعید براتی در هاله‌ای از ابهام ماند؛ گروهک‌ تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله وقیحانه را به عهده گرفت؛ گفته می‌شود که سعید براتی اسیر آنهاست».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    29 0
    خدایا خودت کمک کن و خانواده اش را از نگرانی نجات بده و این سرباز را در صحت و سلامت کامل به خانواده بازگردان
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
      15 0
      الهی آمین
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
    4 2
    باید دلاوران ارتش در تیپ 65 را بفرستند ودر عملیاتی خودمن نجاتش بدهیم.البته با هماهنگی با پاکستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس