کد خبر 831098
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
پیروانی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسلمان هیچ مشکلی با کسی ندارد و بازی نکردن او فنی بوده است.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی پس از پیروزی ۳ بر صفر این تیم برابر حریف ازبکستانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. نسف قارشی نشان داد که تیم خوبی است اما ما پرسپولیس و بهترین تیم ایران هستیم.

او ادامه داد: اختلاف امتیاز ما در لیگ نشان می‌دهد که توقع  بقیه از ما بسیار بالاست. امیدوارم همین طور که گام اول را محکم برداشتیم بتوانیم در بازی‌های بعدی بخصوص دیدار دوم خود مقابل تیم گران قیمت السد که مهمان آن‌ها هستیم، نمایش خوبی را ارائه دهیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و افتخاری را برای باشگاه پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

پیروانی درباره استقبال کم هواداران از دیدار پرسپولیس و نسف قارشی گفت: به هر حال این دیدار در وسط هفته برگزار شد و بارندگی نیز از دیگر دلایلی بود که باعث شد استقبال چشمگیری از این دیدار به عمل نیاید. همچنین بسیاری از هواداران‌ ما فکر می‌کردند که نسف قارشی تیم قدرتمندی نخواهد بود. البته برای پرسپولیس هیچ دیداری ساده نخواهد بود. فرقی نمی‌کند که بازی در لیگ ایران برگزار شود یا در لیگ قهرمانان آسیا. ما در همه دیدارهای خود نیاز به یار دوازدهم یعنی هواداران‌مان داریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا تیم کنونی پرسپولیس بهترین پرسپولیس تاریخ است، پاسخ داد: پرسپولیس چون تیم بزرگی است نیاز دارد که بازیکنان بزرگی را نیز در ا ختیار داشته باشد. این تیم می‌تواند شگفتی‌ساز باشد و اختلاف امتیاز ما در لیگ برتر نشان دهنده قدرت ماست. تیم ما ستاره‌های زیادی دارد.

پیروانی درباره ستاره روی پیراهن پرسپولیس اضافه کرد: دیروز یکی از من درباره این ستاره پرسید که من به او پاسخ دادم تیم ما ستاره‌های زیادی دارد و نباید تنها ستاره روی لوگوی خود را ستاره باشگاه پرسپولیس تلقی کنیم. باید دست به دست هم بدهیم تا قهرمانی‌های بیشتری را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

او درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: خلیل‌زاده ابرویش شکاف برداشت و به بیمارستان منتقل شد تا ابرویش بخیه بخورد.

پیروانی درباره صحبت‌های علی کریمی نیز گفت: علی کریمی افتخار باشگاه پرسپولیس است و همه و ما او را دوست داریم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره آماده‌سازی این تیم برای دیدار با السد گفت: ما فردا دیدار دوستانه‌ای خواهیم داشت و پس فردا استراحت خواهیم کرد و از روز بعدش برای دیدار سخت با السد آماده خواهیم شد.

او درباره بازی نکردن مسلمان و تمدید قرارداد این بازیکن گفت: آیا شما اطلاع دارید که این بازین تمدید نخواهد کرد؟ پرسپولیس تیم پرستاره‌ای است و بسیاری از بازیکنان از خدایشان است که در این تیم توپ بزنند. من همین الان اعلام می‌کنم که باشگاه پرسپولیس تمام بازیکنانش را از لحاظ فنی می‌خواهد. ما به همه آن‌ها احتیاج داریم. اینکه تیم‌های دیگر بازیکنان ما را می‌خواهند باعث افتخار است. آن‌ها نه تنها پیشنهاد داخلی بلکه خارجی هم دارند. باید دست به دست هم دهیم که سال آینده را که سال سختی برای ما خواهد بود را پشت سر بگذاریم. درباره بازی نکردن او نیز مساله فنی است و باید از سرمربی تیم سوال شود و من به آن ورود نخواهم کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس