یوال اشتاینیتز

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد بین ارتش سوریه و حزب‎الله تفاوتی نیست و هرگونه تهدیدی را با حمله به نیروهای بشار اسد پاسخ می‎دهیم.

به گزارش مشرق، «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در تلاش برای اینکه حادثه سقوط جنگنده این رژیم را به فرصتی برای توجیه رفتارهای تهاجمی تل‌آویو تبدیل کند، مدعی شد: از دید اسرائیل، بشار اسد و حزب‌الله یکی هستند و در صورت جنگ، اجباری نمی‌بینیم که فقط منشاء حمله را هدف قرار دهیم؛ بلکه جبهه صحیح را انتخاب می‌کنیم.

به نوشته جروزالم‌پست، اشتاینتیز که یکی از 12 عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی است اولین خط قرمز این رژیم را تبدیل کردن سوریه به یک پایگاه نظامی برای نیروهای اطلاعاتی، دریایی و هوایی ایران عنوان کرد.

خط قرمز دوم، به ادعای او این است که سوریه به ارتقاء توانمندی‌های موشکی حزب‌الله لبنان و تبدیل کردن سلاح‌های حزب‌الله به موشک‌های نقطه‌زن کمک کند. وی در ادامه این ادعاها گفت امروز تفاوتی بین سوریه و حزب‌الله لبنان وجود ندارد و ارتش سوریه و حزب‌الله هر دو مطالبات ایران را برآورده می‌کنند. 

بیشتر بخوانید:

وی گفت: «رژیم اسد، یک حلقه وصل ضعیف در محور شیعی ایران است و من فکر می‌کنم اسد اگر بخواهد سوریه را به پایگاهی برای انتقال موشک‌های نقطه‌زن ایران به لبنان تبدیل کند بایستی به خوبی در این باره تأمل کند، چون او با این کار به خودش، دولتش و ارتشش لطمه خواهد زد.»

«عبدالباری عطوان»، سردبیر روزنامه رأی‌الیوم لحن تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران و محور مقاومت را «تهدید پوشالی» خوانده است. وی نوشته این تهدیدات «بیشتر از اینکه بیانگر قدرت و توان اسرائیل باشد حاکی از نگرانی و وحشتی است که تا حالت هیستریک پیش رفته است.»  

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    19 9
    خفه شو ملعون کودک کش . موقعش که برسه به حساب کثیفتون خواهیم رسید به یاری رب العالمین.
  • RU ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    8 1
    معمولا اونی که قویتره، ساکت تره.
  • ش IT ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    15 2
    سه ارتش تو دنیا تمتع امکانات دارند ولی خیلی ترسو و بی عرضه اند اسرائیل ترکیه عربستان این ها فقط هارت و پورت دارند
  • سید محمد مصطفوی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    15 20
    این رژیم ضعیف و بدبخت که عین سگ از مرگ می ترسه دشمن ازنوع درجه دهم می باشد برای ایران زیاد برای ایران خطرناک نیست؛ درحد گاز گرفتن یک سگ مریض هستش ؛ اونا خوب می دونند ایران رو تحریک کنند ایران سکوی پرتابشون به جهنم می شوند.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    10 22
    ریختن همونجایی که میسوخت هیچ غلطی نمیتونی بکنی صهیونیست نجس
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    11 0
    صهیونیست های حرامی هر وقت دلشان می خواست به سوریه و لبنان و فلسطین حمله می کنند و حالا یکی از هواپیماهای متجاوزشون را زده اند مثل سگ پارس می کنند
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    31 20
    مولود نامشروع روابط حرام شرق و غرب تو غاصبی و حرام خوار باید بمیری
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    5 1
    بچه ها.............هیچی نگین........ما از خدامونه جنگ با اینا شروع بشه........یک هدیه الهی که با نابودی مردمان غاصب تمام خواهد شد
  • احمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    5 3
    بدجوری ترس برشون داشته بادادو فریاد دارن خودشونو پشت ترسشون قایم میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس